10 gegužės 2016

Kada esi pažeidžiamiausia?

Mano vaikinas visada juokauja, kad kai aš nusilakavusi nagus, esu pažeidžiamiausia - galima kutenti, o aš tik sėdžiu nagus atkišusi ir nieko negaliu padaryti :) Turbūt kiekviena mergina, mėgstanti lakuotis nagus, su manimi sutiks - norisi kaip įmanoma sutrumpinti tą "pažeidžiamumo" laiką, ir, nusilakavus nagus, vėl grįžti prie naudojimosi jais, o ne vien saugojimo, kad tik nenusibrauktų į kokį stalo kampą.

Prieš porą dienų iš L'oreal gavau siuntinuką su naujienomis (ačiū už progą jas išbandyti!), daugelį jų aptarsiu kitame įraše, o šiandien noriu papasakoti apie nagų lakus, kurie iš pirmo žvilgsnio mane sužavėjo gražiais buteliukais.



Turiu pripažinti, jog niekada nebuvau didelė "L'oreal" nagų lakų gerbėja - labai mėgstu jų kitą dekoratyvinę kosmetiką (ypač blakstienų tušus!), tačiau nagų lakai mane erzindavo dėl ilgo džiuvimo laiko bei spalvų, kurioms reikėjo mažiausiai trijų sluoksnių (na, gal man tiesiog nepasisekė su atspalviais). Pamačiusi šiuos du gražuolius buteliukus norėjau juos kuo greičiau išbandyti ir pažiūrėti, ar lakų formulė pagerėjo.



Mano rankas pasiekė tamsiai pilkas atspavis (672 Gris Decadent) ir švelniai rožinis (114 Nude Demoiselle).

Turiu pasakyti, į šviesųjį atspalvį nedėjau visiškai jokių vilčių - turėjau labai panašų iš L'oreal, jam reikėjo bent keturių sluoksnių, kad spalva būtų ryški, o džiūdavo, patikėkit, ilgai... Tuo tarpu tamsiai pilkas atspalvis iškart patraukė mano akį, labai mėgstu tamsius nagus. Pasirodo, mano išankstinis nusistatymas buvo visiškai neteisingas - šviesusis atspalvis tobulai pasidengė ant nago, visiškai užteko dviejų sluoksnių. Tiek pat reikėjo ir tamsiam lakui.



Mano džiaugsmui, nagai išdžiūvo išties greit (besilakuodama ir besidžiovindama nagus spėjau sužiūrėti vieną serialo seriją), o rezultatas - labai gražus. Kaip minusą galėčiau paminėti nebent lako teptuką - nors jis platus ir juo patogu greitai padengti visą nagą, šiek tiek erzino išsikišę šereliai, dėl kurių buvo sunku gražiai nusilakuoti prie odelių.



Iš esmės, lakams duodu didelį pliusą, L'oreal išsklaidė mano anksčiau turėtą negatyvią nuomonę apie jų lakus (o dar tie gražūs buteliukai...)
Na, o dabar pažaiskim pliusų ir minusų vakarą:

Pliusai:

+ Greit džiūna
+ Užtenka vos dviejų sluoksnių
+ Ryškios spalvos
+ Dailus įpakavimas
+ Didelis kiekis

Minusai: 

- Ne itin patogus teptukas

Kaina: 6,79 €Douglas

*Produktas gautas testavimui

Kuri spalva jums gražesnė? Kokiais atspalviais šį pavasarį puošiate savo nagus?

4 komentarai:

  1. Be nuolaidos 8 eurai?.. Nors ir su nuolaida virš 23 litų atrodo tikrai per daug. Tokiu atveju šie nagų lakai turėtų laikytis tikrai ilgai, antraip - kodėl turėčiau tiek mokėti? :D

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Man kaina irgi pasirodė didoka, spėju, didžioji jos dalis tenka įpakavimui... Na, bet ir buteliukai nepalyginti gražesni nei kokie pvz.: essence, kurie gerokai pigesni. Vistik lako naudai galiu pasakyti, kad jau ketvirtą dieną laikosi kaip prikaltas, žiūrėsiu, kaip bus toliau :D

      Panaikinti
  2. Mna labai grazus siu nagu laku dizainas, bet pacia kokybe nesu labai suzaveta, nes bent ant mano nagu neissilaike net dienos :(( bandysiu dar karteli, nes matyt netiko tas, kad pries tai patepiau antisluoksniavimo serumo.. Bet tavo manikiuras labai grazus ir jeigu laikosi keturias dienas, tai vau!!!! :)

    Simply Magnifique

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. O pas tave tokių pat spalvų? Aš kažkaip pastebėjau, kad labai nuo spalvos ir pigmento priklauso, man pvz. visi pasteliniai atspalviai ilgiau dienos neišlaiko, kokios firmos bebūtų... todėl šis šviesus nustebino! Gal todėl man jie taip laikosi, kad po apačia paprastą base coat užsitepiau...

      Panaikinti