04 kovo 2016

Pokyčiai

Labas, net nebežinau, ar dar turiu į ką kreiptis - ilgą laiką buvau visiškai apleidusi tinklaraščio reikalus, ne tik kad nerašiau, bet ir pati nebeužsukdavau į savo puslapį, tad nebežinau, ar dar turiu skaitytojų, jei bent vieną koks užklydėlis dar čia, sakau Tau labas!

Prieš kurį laiką supratau, kad labai pasiilgau tinklaraščio ir labai pasiilgau rašymo. Džiaugiuosi, nes buvo ir tokių minčių, kad jau visai neberašysiu. Kodėl? Tikrai ne dėl kažkokios kūrybinės krizės ar įkvėpimo trūkumo, o dėl kur kas žemiškesnių dalykų. Mano gyvenime vyksta pokyčiai - šiuo metu esu paskutiniame studijų kurse, rašau bakalaurinį, mąstau apie tai, kas su manimi vyks toliau, ką veiksiu ir kuo gyvensiu. Taigi, nemaži tie pokyčiai, tiesa?

Vis dėlto, jie susiję ne tik su studijomis  - per šiuos kelis mėnesius keitėsi ir mano požiūris į gyvenimą, mitybą, galų gale, kosmetiką (kuriai iki šiol ir buvo skirtas mano tinklaraštis). Priminiau pati sau, kad gyvenime mane džiugina ne daiktai, o žmonės, patirtys, įspūdžiai. Taip, daiktai prie jų irgi prisideda, bet supratau, kad nebenoriu, jog jie būtų svarbiausi - nei mano gyvenime, nei kasdienybėje, nei tinklaraštyje. Noriu rašyti apie tai, kas man rūpi, tai, kuo žaviuosi, ką atrandu ir dalintis tuo su jumis. Ar tinka tokia sąlyga?

Pakeičiau tinklaraščio dizainą, kad viskas būtų paprasčiau, daugiau dėmesio kryptų nei į tai kaip vizualiai atrodo straipsniai, o tai, kas juose rašoma. Išlipu iš grožio tinklaraščio zonos ir keliauju link asmeninio tinklaraščio - tokio, kuriame rašysiu apie tai, kas mane įkvepia, bet tuo pačiu ir tikėsiuos, kad mano atradimas taps ir ir kažkieno kito atradimu.

Bendraukim?

7 komentarai:

  1. Bendrausime toliau!!! ;))) pokyciai visuomet gerai! Labai idomu ir labai laukiu tavo tolimesniu irasu!!!

    Simply Magnifique

    AtsakytiPanaikinti
  2. Nudziugau pagaliau vel atradusi tavo straipsni po tokios ilgos pertraukos. Visad skaitau, tad lauksiu nauju irasu. Sekmes ir pirmyn! :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. O aš tik kaip tyčia , netikėtai, nes domiuosi, skaitau apie kosmetikas ir visa kitau. Tai ir atradau šį puslapį, reiškiasi , reikia tęsti , šio tinklaraščio pratęsimą :)

    AtsakytiPanaikinti
  4. Smagu, kad grįžote rašyti, lauksiu naujų įrašų! :)

    AtsakytiPanaikinti
  5. Jungiuosi ir aš. Lauksiu visokių iššūkių ir projektų ;-)

    AtsakytiPanaikinti