10 rugsėjo 2015

Vasaros mėgstamiausi


Vakar trumpai papasakojau jums apie savo vasarą, o šiandien noriu grįžti prie pokalbių apie kosmetiką ir aptarti produktus, kuriuos šią vasarą naudojau dažniausiai:



APSAUGA NUO SAULĖS



Nors šią vasarą ir nebuvau prie jūros, karščio bei saulės tikrai netrūko, tad skubėjau pasirūpinti savo oda. Naudojau Garnier Sensitive Advanced kremą nuo saulės su SPF50. Sąžiningai tepiausi juo kaskart prieš eidama į lauką, o jei ant saulės praleisdavau daugiau laiko, tepdavausi ir dar vieną sluoksnį. Matyt dėl to man neteko nė karto nudegti! Deja, mano vaikinas ne taip atsakingai prižiūri savo odą (o jis, beje, jautrios odos savininkas), todėl po pasiplaukiojimo baidarėmis sugebėjo grįžti su ryškiai raudonu "įdegiu". Tad jis spėjo įvertinti ir Garnier Sensitive Advanced vėsinantį kremą, skirtą naudoti po saulės vonių. Jo atsiliepimai buvo teigiami, sakė, jog kremas išties atvėsino odą ir sumažino nemalonius įdegio pojūčius. Aš šį kremą taip pat išbandžiau, bet (gal todėl, kad nebuvau nudegusi) nepajutau vėsinimo, tik gaivų drėkinimą. Iš esmės, abu kremai man patiko dėl malonaus ir neįkyraus kvapo, be to, jie greit susigeria. Apsauginis kremas nuo saulės atlieka savo darbą, todėl likau patenkinta.
  
KŪNO ODOS PRIEŽIŪRA


Vasarą man svarbiausia, kad kūno oda neišsausėtų. Juk norisi džiaugtis plėvesuojančiomis suknelėmis ir sijonais, o po plaukelių šalinimo kojų oda dažnai būna sudirgusi ir išsausėjusi. Todėl šią vasarą dažniausiai griebdavausi priemonių su stipriu drėkinimu ir maitinimu. Dušo procedūroms pamėgau Dove dušo želę. Jos galima įsigyti bent kelių skirtingų kvapų, tačiau aš pasirinkau neutralų aromatą. Ši dušo želė labiausiai mane sužavėjo tuo, kad ji tarsi du viename - po jos oda būna švelni, tarsi pasitepus kremu. Be to, produkto kaina išties nedidelė - tai visada privalumas. Po dušo pamėgau intensyviai drėkinantį Rasa kūno losjoną. Dauguma tinklaraštininkių jau spėjo jį išgirti, tad neatsispyriau pagundai ir aš, likau patenkinta tiek drėkinimu, tiek malonių kvapu.



Kaip ir minėjau, kalbant apie odos priežiūrą vasarą, man labai svarbu išlaikyti gražią kojų odą, o tam svarbu tarp skutimų/plaukelių šalinimo naudoti šveitiklį. Vis dar naudoju ir be galo mėgsu Saflora kūno šveitiklį su citrusais, gaila, jis eina į pabaigą, matyt, reikės įsigyti dar vieną indelį :) 

VASAROS AROMATAS


Vivi Bon Bon kvepalai savo nuostabiu žemuogių kvapu lydėjo mane visą vasarą. Galvojau įsigyti kūno dulksną, nes įprastai mėgstu jas vasarą, tačiau neatradau nė vieno kvapo, kuris prilygtų šiam. Nuostabus, o ir gan ilgai išlieka ant kūno.

VEIDO ODOS PRIEŽIŪRA


Nors mano oda problematiška, vassrą nenoriu jos alinti stipriais gydomaisiais prausikliais, kai kurių iš jų vasarą net nepatartina naudoti (pavyzdžiui, rūgštinių). Tad dažniausiai naudojau labai švelnias odai VIVI rožių veido prausimosi putas. Apie jas tikrai parašysiu atskirą įrašą, nes jos vertos dėmesio! Nusipirkau (ir spėjau pabaigti) dar vieną L'oreal micelinio vandens pakuotę, šis produktas mano yra must-have mano vonios lentynose :) O kalbant apie veido kremą, vasarą pamėgau Avon Nutra Effects kremą. Nemažai tinklaraštininkių dar pavasarį jį aprašė, tačiau man jis ne itin patiko, o dažniausiai stengiuosi aprašyti produktus, kurie man paliko gerą įspūdį, tad galiausiai kremas liko be straipsnio ir nenaudojamas stovėjo lentynoje. Vasarą, kai pasibaigė kitas mano naudotas kremas, vėl jį prisiminiau ir nusprendžiau panaudoti, kol įsigysiu alternatyvą. Bet - mano nustebimui - jis man labai patiko ir tiko. Padariau išvadą, kad tai vienas tų produktų, kurie labiau tinkami šiltajam metų laikui. 


Turbūt naudojamiausias mano šios vasaros produktas - Evian veido dulksna (apie ją plačiau šiame vaizdo įraše). Puikus dalykas tiek per karščius, tiek šiaip bendram silpnumui apėmus (kai sirgau ir svaigstančia galva laukiau poliklinikoje, šis dalykas mane išties gelbėjo, nors gal ir keistai atrodžiau), tiek per koncertą atsidūrus pirmoje eilėje (patikėkit, tada tikrai reikia atsigaivinti). Prieš naudojant, flakonėlį galima trumpai palaikyti šaldytuve, taip poveikis bus dar malonesnis.

LŪPŲ PRIEŽIŪRA


Uoga Uoga manęs nenuvylė - lūpų balzamas "Užuomina" šią vasarą buvo  nuolat naudojamas. Man ypač patinka tai, kad jis turi lengvą atspalvį, todėl dažnai naudojau jį ne tik kaip lūpų balzamą, bet ir kaip lūpdažį lengvam vasariškam makiažui.

PLAUKŲ PRIEŽIŪRA


Ir čia dominuoja Dove - laaabai pamėgau šį šampūno ir kondicionieriaus derinį, nuo jo mano plaukai tampa itin švelnūs. Galima sakyti, pasidaviau madai, nes nebeįsivaizduoju savo plaukų priežiūros be Tangle Teezer - turiu jį jau gerą pusmetį, bet vasarą jis ypač praverčia kai reikia išsišukuoti po maudynių ežere šlapius plaukus. Invisibobble taip pat atrado savo vietą mano favorituose - nuo tada, kai gavau Grožio dėžutę, jokių kitų plaukų gumyčių man praktiškai nebereikia! 

DEKORATYVINĖ KOSMETIKA


Šią vasarą naudojau nedaug dekoratyvinės kosmetikos. Visų pirma, dėl to, kad vasarą ir šiaip jos naudoju mažiau, nei kitais metų laikais, be to, daug sirgau, o tada mažiausiai rūpi, kaip atrodau, svarbu pasijusti geriau. Vis dėlto, buvo akimirkų, kai norėjosi atrodyti gražiai, tuomet rinkausi šias priemones.
Veidui naudojau Maybeline BB Dream Fresh kremą (jau sunaudojau pakuotę, tad nuotraukoje jo nėra), nes jis pakankamai lengvas, tačiau sulygina veido odos spalvą, be to, turi SPF15. Kadangi nespėjau įdegti, vasarišką "saulės nubučiuotos" odos efektą kūriau su Essence skaistalais (nežinau, kodėl jie laikomi skaistalais, nes aš juos visada naudoju vietoj bronzato). Avon šešėlių paletė man pasitarnavo tiek akių makiažui, tiek antakių formavimui. Pastarajai paskirčiai naudojau dar ir Gosh antakių želė, mat vasarą antakių ryškinimui naudojant tik šešėlius, jie gali nubėgti, o juk niekas nenori liūdnų antakių, tiesa? Akių pravedimui naudojau Catrice skystą akių kontūro plunksnelę, ji tiesiog puiki - laikėsi nenubėgusi, ją patogu kontroliuti ir kurti net labai ploną kontūrą, be to, vėliau priemonę lengva nuvalyti. Jau turbūt šimtą kartų sakiau, kaip man patinka L'oreal False Lash Superstar blakstienų tušas, bet pasakysiu šimtas pirmąjį - jis tobulas. O štai lūpoms (ir nagams) man norėjosi ryškumo. Tad vakarui naudojau Inglot raudonąjį lūpdažį ir mėgavausi retro įvaizdžiu. Dalį vasaros nagus puošiau geliniu lakavimui, tačiau kai dariau pertraukas, pastebėjau, kad ranka dažniausiai tiesiasi prie raudono Essence lako.

 Taigi, tokie mano šios vasaros favoritai, manau, kad nemažą dalį jų naudosiu ir rudenį. Vis dėlto, svajoju ir apie tamsesnes spalvas - artimiausiu metu jums papasakosiu apie nagų laką iš naujos Artdeco kolekcijos, kuris, manau, taps mano rudens mėgstamiausiuoju. O apie ką jūs galvojate daugiau - apie prabėgusią vasarą ar jau planuojate pirkinius rudeniui?

2 komentarai:

  1. Atsakymai
    1. Gavau dovanų :) bet juos galima rasti čia: http://www.vivi.lt/en/node/514arba VIVI parduotuvėse!

      Panaikinti