11 rugsėjo 2015

Tobuli rudens atspalviai: Artdeco Mystical Forest

Vakar papasakojau jums apie savo vasaros mėgstamiausius kosmetikos produktus, bet mano mintys vis labiau krypsta į artėjantį rudenį ir nuostabius tamsius atspalvius. Kol kas dar tik dairausi ir svajoju apie sodrų bordo lūpdažį, bet jau spėjau įsigyti norimą nagų laką iš Artdeco rudens/žiemos 2015 kolekcijos Mystical Forest. Patikėkit manim, kai sakau, kad likau sužavėta. Na, bet apie viską nuo pradžių:


Kai žiūrinėjau Artdeco Mystical Forest promo nuotraukas, pamačius šį Artdeco Mystical Forest Art Couture 700 nagų laką jau žinojau, kad jį įsigysiu. Aš be galo mėgstu tamsius, sodrius rudeniškus atspalvius. Būtent to ir tikėjausi iš šio nagų lako, o taip jis atrodė nuotraukose:






Kiek šviesesnis nei mano nuotraukoje, tiesa? Tačiau realiai lakas itin sodraus atspalvio. Lakuojant pirmą sluoksnį, atrodo tarsi kraujo spalva, o po antro sluoksnio nagai atrodo beveik juodi ir tik dienos šviesoje ar prieš saulę galima pamatyti "prasimušantį" bordo atspalvį. Aišku, čia skonio reikalas, bet aš be galo mėgstu būtent tokį efektą.


Lako buteliukas labai sandarus - jis turi dvigubą dangtelį. Tai ir privalumas, ir trūkumas. Trūkumas todėl, kad matyt, reikia atrasti kažkokią jo atsukimo sistemą, nes man niekaip nepavyko, tai nešiau vaikinui, kad atsuktų :) O privalumas, nes manau, kad su dvigubu dangteliu lakui tikrai negresia greitas išdžiūvimas. Be to, buteliukas gražaus ir elegantiško dizaino, mano lakų kolekcijoje tikrai atrodo gražiai :)


Ko negaliu labai pagirti, tai teptuko, nes jis gan siauras. Bet čia vėlgi individualu - žinau, kad daug kam patinka siauri lako teptukai, tuo tarpu man su tokiu gan sudėtinga nagus nusilakuoti lygiai (ypač prie odelių, man tai kur kas patogiau padaryti su plačiu teptuku).

Kalbant apie lako konsistenciją, ji gan tiršta. Anksčiau tokios nemėgau, bet kai pradėjau sau daryti gelinį manikiūrą, įpratau dirbti su tirštesniais lakais ir dabar man visai neblogai sekasi juos "suvaldyti", svarbu stengtis nagą padengti kuo plonesniais sluoksniais. Kadangi šiam lakui užtenka dviejų sluoksnių, jis išdžiūna tikrai greit, o ir spindi tikrai gražiai.


Bet svarbiausia, jis toooks rudeniškas! Negaliu atsidžiaugti šiuo laku, man labai labai patinka, tada ir smulkūs minusai (sunkiai atsisukantis buteliukas bei siauras šepetėlis) man netrukdo, nes tai turbūt gražiausia mano turima nagų lako spalva!

Kiekis: 10ml
Kaina: 8,99 (bet aš įsigijau už 7,19, nes douglas dabar nuolaida Artdeco kosmetikai!)

O dabar noriu trumpai jums pristatyti visą kolekciją, nes joje dauuug rudeniškų spalvų kuriomis man norisi pripildyti savo kosmetinę :)

Pradėsiu nuo nagų lakų:


Jūs tik pasižiūrėkit, kokie grožiai... Nežinau, kad man darosi, bet tikrai labai laukiu rudens su visais jo atspalviais :) O iš šių lakų mane labiausiai žavi 700 (tikrai, turbūt juo nusilakavusi būsiu pusę rudens), 707 ir 741. Manau, kad 702 ant nagų atrodytų visiškai juodas (nes jau mano turimas atspalvis yra itin tamsus), todėl jis mane ne itin žavi, o štai paskutiniai du lakai man atrodo labai gražūs, bet manau, kad labiau tiktų porcelianinę odą turinčioms merginoms, prie mano odos tono kažin, ar gražiai atrodytų.


Toliau - priemonės lūpoms (iš kairės):

Mystical Forest Art Couture lūpų dažai  

* Nr. 233 Cream Skin - šis atspalvis man pasirodė gan neutralus, puikus dieniniam makiažui, bet mano dėmesys krypsta į ryškesnius atspalvius.
* Nr. 675 Velvet Dark Queen - o taip! Jau spėjau išbandyti šį atspalvį parduotuvėje, nerealiai gražus! Tik labai gaila, kad vėlgi, ne mano odos tonui... O itin baltą odą turinčioms turėtų pasakiškai tikti, ir nors atspalvyje yra žodžiai "Dark Queen" aš sakyčiau, tai labiau Snieguolei tinkantis lūpdažis :)

Kaina: € 15,99

Mystical Forest Perfect Color lūpų dažai 

* Nr. 25A Mystical Heart - kaip tyčia parduotuvėje nebuvo šio atspalvio testerio, o jį labiausiai norėjau išbandyti, manau, man turėtų tikti. Atrodo vienas iš tų variantų, kur tamsų lūpdažį būtų galima pritaikyti dieniniam makiažui.
Nr. 38A Mountain Rose - švelnus atspalvis dienai.

Kaina: 9,49

Mystical Forest Hydra Lip Booster drėkinantis lūpų blizgesys

* Nr. 46 Translucent Mountain Rose - blizgesys man patiko labiau, nei to paties atspalvio lūpdažis, manau, būtų idealus putlių lūpų efektui sukurti.

Kaina: € 11,99 



Naudingas dalykas naudojant tamsius lūpų dažus - lūpų teptukas, jį irgi galima rasti naujoje kolekcijoje.

Kaina: 12,99


Mystical Forest Kajal Liner akių pieštukai atspalviai Nr. 12 Dimgray ir Nr. 56 Woodgrained. Nežinau kodėl, bet prie mano žalių akių visiškai netinka pilki atspalviai, todėl į juos per daug ir nesidairau.

Kaina: € 6,49 

Mystical Forest Soft Eyeliner Waterproof vandeniui atsparus akių pieštukas, atspalvis Nr. 97 Anthracite. Įprastas akių pieštukas, nieko naujo.

Kaina: € 7,49 

Eye Designer Applicator dvipusis akių šešėlių aplikatorius. Įdomus dalykas, dar neteko išbandyti, prie jo galima įsigyti daug įvairių akių šešėlių papildymų.

Kaina: € 7,29 

Mystical Forest Soft Lip Liner Waterproof vandeniui atsparus lūpų pieštukas. Atspalvis Nr. 79 Mystical Heart. Atrodo labai gražiai, kaip ir to paties atspalvio lūpdažis. O dar ir atsparus vandeniui, manau, būtų geras pasirinkimas einant į renginį, kuriame teks valgyti, gerti, bet nebus progos pasitaisyti "nuvalgyto" lūpdažio :)

Kaina: € 7,49  

 
Mystical Forest Eye Desinger Refill akių šešėlių papildymas (skirtas naudoti su aukščiau aprašytu dvipusiu akių šešėlių aplikatoriumi). Atspalviai: Nr. 83 Mountain Ash ir Nr. 88 Dimgray. Kaip ir minėjau, pilka ne mano spalva. Nors, pati idėja su keičiamais šešėliais man labai patinka.

Kaina: € 8,99 



Mystical Forest Beauty Box Quattro daugkartinio naudojimo dėžutė. Graži ir stilinga dėžutė, parduotuvėje pačiupinėjau, tai pasirodė tikrai patvari. Į ją galima dėti ne tik šešėlius iš šios kolekcijos, tik ir kiti Artdeco šešėliai.

Kaina: € 10,99 



O štai ir patys šešėliai! 

Atspalviai pirmojoje eilėje: 
* Nr. 89A Dark Queen
* Nr. 91A Forest Flower
* Nr. 215 Mountain Rose

 Atspalviai antrojoje eilėje:
* Nr. 190 Mystical Heart
* Nr. 198 Dimgray
* Nr. 587 Matt Mystical 

Man labiausiai patiko prima eilė, laaabai mėgstu violetinius/rausvus atspalvius. Taip pat labai gražus paskutinis matinis atspalvis, spėju, kad tiktų ir antakių paryškinimui...

Kaina: € 5,99





Kolekcijoje ir keletas tamsesnių makiažo pagrindų:

Mystical Forest High Definition Foundation atspalviai Nr. 04 Neutral Honey, Nr. 45 Light Warm Beige, Nr. 52 Warm Ivory.

Kaina: € 24,95 


 Na ir pabaigai, šalto atspalvio skaistalai Nr. 40 Crown Pink. Parduotuvėje pabandžiau juos ant rankos, bet pabijojau surizikuoti ir įsigyti - man labiausiai tinka šilti, rausvi ar persiko atspalvio skaistalai, o su šaltais, žiemiškais atspalviais dar neteko eksperimentuoti. Gal reikės pabandyti?

Kaina: € 7,99 

Žodžiu, labai graži kolekcija, nagų laku esu patenkinta ir svarstau, ar dar ką įsigyti :) Šiuo metu douglas yra 20% akcija šiai kolekcijai, nežinau, kiek laiko akcija tęsis, tad jei kažką nusižiūrėjot, lėkit, kol dar nesibaigė :)  

Man jau be galo norisi rudeniškų ir žiemiškų atspalvių, labiausiai dairausi į lūpdažius. O jums ar norisi atsinaujinti kosmetinės turinį? Kokius pirkinius planuojate?
 

3 komentarai:

  1. Labai gražus ir tikrai rudeniškas atspalvis :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Kokių čia grožybių užrodei! Užsimaniau ir aš atnaujint savo nagų lakų kolekciją :)

    --
    Monika
    www.365affairs.com

    AtsakytiPanaikinti
  3. Tobula nagų lako spalva! :)

    www.eimante.com

    AtsakytiPanaikinti