14 rugsėjo 2015

RYŠKU: EyeSmile kontaktiniai lęšiai

Ko imatės, kai užsinorite pokyčių? Einate į kirpyklą? Renkatės naujus drabužius? Išbandote naują makiažą? O gal keičiate akių spalvą? :)

Šiandien noriu jums papasakoti apie EyeSmile Readjusted Colors kontaktinius lęšius ir parodyti, kaip jie gali radikaliai pakeisti tai, ką matote veidrodyje:


Pradėkim nuo to, kad aš esu trumparegė. Tiesa, mano regėjimas nėra itin prastas, bet net ir to minus vienas užtenka, kad gatvėje prasilenkdama su pažįstamais nepasisveikinčiau (nes paprasčiausiai jų nepamačiau), o kino teatre kuisčiausi rankinėje tikėdamasi, kad nepamiršau akinių.

Nesu prieš akinius, savuosius visai mėgstu, bet neprisijaukinau jų tiek, kad nešiočiau kasdien - man nepatogu. Visų pirma, jie nuspaudžia nosį, pagadina makiažą, be to, su akiniais negaliu judėti taip drąsiai, kaip be jų. Todėl dažnai renkuosi kontaktinius lęšius - dėl jų patogumo ir galimybės matyti geriau. Dažniausiai mano pasirinkimas - įprasti, bespalviai lęšiai su dioptrijomis. Kartais renkuosi ir vienadienius lęšius (eidama į baseiną/prie ežero, arba kelionėse, kai nenoriu papildomai vežiotis lęšių skysčio). Spalvotus - kiek rečiau, tačiau esu bandžiusi porą variantų.

Pirmas - akių spalvą paryškinantys lęšiai, kuriais buvau ne itin patenkinta - akys atrodė greičiau salotinės, nei žalios, o ir patys lęšiai buvo ne itin patogūs - viską mačiau tarsi pro rūką. Todėl vėl grįžau prie nespalvotų lęšių. Antrasis spalvotų lęšių bandymas buvo kur kas sėkmingesnis - įsigijau juodos spalvos (Mystical Black) FreshKon Alluring Eyes lęšius, kurie vizualiai didino akies rainelę. Susilaukdavau visokių nuomonių, nuo "atrodai kaip apsėsta" iki "tavo akys nuostabiai žiba", bet iš esmės - man labai patiko! Lęšiai buvo ne tik labai patogūs, bet su jais žvilgsnis išties atrodė traukiantis akį. Tiesa, prie tokių ryškių lęšių būtinas ryškesnis nei įprasta makiažas (kitaip akys gali "nustelbti" visą veidą!). Atradau seną nuotrauką, kurioje matyti efektas:


Taigi, kai sulaukiau geri lęšiai atstovų pasiūlymo išbandyti spalvotus lęšius, jau daugmaž žinojau, ko tikėtis. Nuspredžiau pasirinkti EyeSmile Readjusted Colors lęšius, nes pamačiau laaabai ryškų mėlyną atspalvį - Cool Blue - ir pamaniau, kad visiškai neįsivaizduoju savęs su mėlynomis akimis, todėl tiesiog turėjau juos išmėginti! Rodau, koks rezultatas:


Kaip matote, pasikeitimas tikrai ryškus! Nuotraukoje matyti, kad spalva neuždengia visos akies rainelės, taip yra todėl, kad lęšyje palikta vietos vyzdžiui, o kai jis susitraukia, matosi natūrali akies spalva. Kadangi anksčiau esu turėjusi spalvotus lęšius, jau žinojau, kad taip bus, tad manęs tai nenustebino. Žinau, jog būna žmonių, kurie pirmą kartą įsigiję spalvotus lęšius nusivilia tuo, kad matosi dalis natūralios akies spalvos, tad jiems patarčiau prieš įsigyjant lęšius pagalvoti, kokia spalva būtų artima jų natūraliai (pvz, manau, kad jei įsidėčiau rudus lęšius, mano natūrali spalva ne taip smarkiai kontrastuotų, kaip, šiuo atveju, su mėlyna).

Vis dėlto, aš esu itin patenkinta rezultatu, nes mano akių spalva visiškai pasikeitė! Turiu pasakyti, jog šie lęšiai tikrai nėra natūraliai atrodantys, kaip tik jie greičiau skirti tiems, kurie nori išsiskirti iš minios. Kadangi šie lęšiai plataus diametro, jie vizualiai padidina akies rainelę. Man toks efektas priminė anime veikėjų akis :) Kažin ar išdrįsčiau įsidėti šiuos lęšius eidama į darbo pokalbį ar oficialų susitikimą, tačiau mielai juos pasirinkčiau eidama į vakarėlį arba miestą. Patikėkit, visi atsisuka :) Vėlgi, šie lęšiai gražiausiai atrodo su ryškesniu makiažu. Aš išbandžiau tokį variantą:


Na štai, mes abu mėlynakiai! :)

Didelis pliusas už tai, kad šie lęšiai labai patogūs. Naudoju juos jau porą savaičių, kartu su EyeSmile Bio Care All in One lęšiu skysčiu. Esu labai patenkinta tuo, kad kasdien juos įsidėjusi jaučiuosi lyg su naujais lęšiais - jokio rūko, jokio akių susierzinimo. Žinoma, reikia juos tinkamai prižiūrėti, valyti specialiu tirpalu. Be to, labai svarbu atkreipti dėmesį į tai, kad lęšius reikia įsidėti po makiažo pasidarymo (juk nenorite bakstelėti tušo šepetėliu į lešį?), o išsiimti prieš valantis makiažą.

Iš esmės, galiu pasakyti, kad man patinka ši ryški spalva ir su ja jaučiuosi ne tik kur kas žaismingesnė, bet ir (pagaliau) galiu įskaityti atvažiuojančio autobuso numerį! Taigi, po pliusą tiek lęšių grožiui, tiek patogumui, tiek veiksmingumui. Žinoma, ne visiems patinka toks lėlės akių efektas, tada galima rinktis natūraliau atrodantį atspalvį (Blue arba Green).

Kaina: 6,75 € (1 lęšis)
Nešiojimo trukmė: 1 mėnuo (šie lęšiai dieniniai, tad vakare būtina juos išsiimti ir patalpinti į specialų konteineriuką su lešių skysčiu)
Spalvos: Blue, Gree, Cool Blue, Cool Green
Stiprumai: -0.00 ... -10.00


* Produktai gauti testavimui

O ką jūs manote - man labiau tinka žalios ar mėlynos akys? :) Kokią spalvą norėtumėte išbandyti jūs? 

* Produktai gauti testavimui

10 komentarų:

  1. Aš laukiu juodų lęšių ir žalių. :D Juodi jau žinau kaip atrodys, o vat žali įdomuuu. Dabar po tavo įrašo ir mėlyni pradėjo gundyt. :D Labai gražiai!
    P.S. Pasitikrink fb žinučių "kitos" skyrelį. :D

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. O, lauksiu ir aš tavo nuotraukų su žaliais! Aš irgi rinkausi tarp ryškiai žalių ir mėlynų, bet smalsumas kaip atrodyčiau su visiškai kitokia akių spalva nugalėjo :D

      Panaikinti
  2. O wow kaip gražu. Aš iš vyro žalius gavau dovanų, bet ne tokius ryškius. Buvo mano pirmas kartas. Po to minėti atstovai patys atsirado, sugundė ir pradingo, tai turbūt teks nusipirkt pačiai kai vyro dovanotieji užsibaigs. Baisiai gražu tos spalvotos akys :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Mačiau tavo bloge tuos žalius, super! O dar su tais violetiniais šešėliais, tai išvis! O man dabar taip keista, net nežinau, ką čia prie tų mėlynų akių derinti, tos spalvos, kurias įprastai naudoju, visai kitaip žiūrisi :) Tikrai labai smagu taip pasiįvairinti :)

      Panaikinti
  3. Atsakymai
    1. Ačiū už nuomonę! Aš irgi labiausiai savo natūralią spalvą mėgstu, man gražu :) bet kartais ir kažką kitokio įdomu išbandyti! Juolab, kad su dioptrijom, ir mataus viską ryškiau :))

      Panaikinti
  4. Manau, zalios spalvos lesiai Jums daug labiau tiktų, paryskintu jusu naturalia spalva. Nes dabar tai labai labai keistai atrodo. Nors gal reikia priprasti :)

    AtsakytiPanaikinti
  5. Merginos, ar jūs suvokiate, kad nešioti tokius kontaktinius lęšius yra labai nesveika? Visų pirma, jeigu nėra poreikio nešioti, kam kasdien kaišioti kažką į akį - tik užkrėsite. Jeigu jau perkate kontaktinius lęšius, rinkitės kokybiškus. Pati visada lęšius perku iš https://www.vaistine.lt/Medicinos_ir_slaugos_prekes/Optikos_prekes/Kontaktiniai_lesiai/CatalogStore.aspx?CatID=PL_1085.

    AtsakytiPanaikinti
  6. Rūta, kodėl nesveika? Jau ilgą laiką vartojami biofinity mėnesiniai manęs nė karto nenuvylė. Su akiniais turėjau daug daugiau problemų.

    AtsakytiPanaikinti