04 rugpjūčio 2015

Uoga Uoga "Užuomina" suskilinėjusioms lūpoms

Nežinau kaip taip nutiko, bet niekada nebuvau įsigijusi jokio "Uoga Uoga" produkto. Tai salelėje nebūdavo mano atspalvio pudros, tai atėjusi apsižvalgyti nupirkdavau kažką mamai/sesei/draugei, o pati taip ir likdavau nieko neįsigijusi... Žodžiu, mano kosmetikos lentynėlėje nebuvo "Uoga Uoga" gaminių, nors visi aplink tik ir kalba, kokie jie geri. Šį savaitgalį kratydama visas rankines ir kišenes supratau, kad ir vėl praganiau savo turimus lūpų balzamus, tad nusprendžiau, jog įsigysiu naują ir ne iš bet kur, o iš "Uoga Uoga"!

Salelėje buvo nemažai pasirinkimų, visus išuosčiau, apžiūrėjau ir galiausiai nutariau pasirinkti vienintelį  spalvotą variantą, smagiu pavadinimu "Užuomina":


Prisipažinsiu, kai renkuosi produktą, man labai rūpi, kaip atrodo jo įpakavimas. O "Uoga Uoga" gaminių dizainas man tiesio tobulas - labai paprastas, neperkrautas, tuo pačiu žaismingas, o kur dar tie mieli ir taiklūs pavadinimai... Kaip ir šio balzamo, juk juo pasidažius lūpas išties matoma vos spalvos užuomina, o ne ryškus ir intensyvus atspalvis:


Štai kaip atrodo spalva ant rankos, ant lūpų ji dar subtilesnė. Spalvą balzamui suteikia natūralūs mineralai, o lūpas maitina įvairūs sudėtyje besipuikuojantys aliejai: simondsijų, makadamijų, sviestmedžio, ricinos. Kakavos sviestas taip pat prisideda prie lūpų drėkinimo bei švelnumo, o tuo pačiu balzamui suteikia ir malonų kvapą. 


Nedidelis trūkumas - norėjau nufotografuoti šį balzamą ir išsukau jo kiek daugiau, nei reikia, o paskui sunkiai sekėsi jį susukti atgal. Tiesa, vėliau "Uoga Uoga" internetiniame puslapyje radau patarimą, jog balzamą reikia išsukinėti po truputį todėl, kad dėl sudėtyje esančių natūralių aliejų balzamai ne visada susisuka atgal (kaip man ir nutiko). Kadangi pirkau balzamą salelėje ir prieš tai jo neapžiūrinėjau internete, to nežinojau, todėl manau, jog būtų puiku, jei ant produkto pakuotės būtų įspėjimas, arba bent konsultantė įspėtų dėl to.

Išskyrus šį nedidelį trūkumą, balzamas man patiko, mano lūpos jau kur kas geresnės būklės nei prieš balzamo naudojimą, o švelnus atpalvis idealus vasarai. Džiaugiuosi, kad pagaliau išbandžiau kažką iš "Uoga Uoga" asortimento, pirmoji pažintis su šia produkcija tikrai vykusi, tad tikrai išbandysiu ir daugiau gaminių.

Kaina: 3,5
Kiekis: 5 ml


O kokį produktą iš "Uoga Uoga" rekomenduotumėte jūs? Ar bandėte, ar turite jau pamėgtų? Labai lauksiu Jūsų rekomendacijų komentaruose!

4 komentarai:

  1. Esu bandžiusi nemažai ką: BB kremą - nors jis super maskavimu nepasižymi, tačiau man patinka jo sudėtis ir veido spalvos sulyginimas, tai tikrai kartosiu. Su šampūnais man nesisekė, naudojau Bruknių kaspiną riebiems plaukams, tačiau aš su natūraliais šampūnais vis nesugebu susidraugaut :(, turėjau Alyvuogių krantą kūnui - patiko, mano kojos labai sausos, tai šiek tiek nuramindavo, tačiau norėjosi stipresnio efekto, kūnui dar esu bandžiusi Miško skanėstą - tai kūno sviestas, todėl sunkokai tepėsi, tai nelabai patiko. Bandžiau kaukę Mėlynių šventė - bene geriausias gaminys, šviežia, galioja tik savaitę ir ją labai sunku rasti, kaip mat išperka! Bandžiau ir toniką Laukinės pievos, tačiau deja deja, sudėtyje yra alkoholio, todėl jį naudoti geriau mažiau bei rečiau, sausins veido odą. Veido kremus bene visus esu bandžiusi, riebiai odai labai patiko Aksominė oda, tačiau žiemai jis netinka, žiemai pats geriausias kremas yra Žiemos karštis - jokių sausų plotelių! Oranžinis debesėlis ir Rožių žydėjimas neblogi, pastarojo kvapas man nelabai patiko, tačiau tikrai drėkino, bet vėlgi, žiemai reikia kažko stipresnio, pavasarį naudoju Oranžinį debesėlį, žiemą - Žiemos karštį.

    Prirašiau čia bala žino kiek, taigi, rekomenduoju: Mėlynių šventę, Žiemos karštį, pudrą, labai natūraliai ant veido atrodo, BB kremą, jei nereikia super maskavimo efekto ir norisi lengvo makiažo efekto

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ačiū už tokias išsamias ir šaunias rekomendacijas! Aš kaip tik praėjusią žiemą galvojau įsigyti Žiemos karštį, bet suabejojau, o šią būtinai įsigysiu, ačiū! O ir Mėlynių šventė skamba laaabai gerai, bet ar veido nenudažo? :)

      Panaikinti
  2. Mano draugystė su Uoga Uoga irgi labai didelė! Teko bandyti nemažai produktų, o lūpų balzamus tai be jokios abejonės skelbiu savo all time favorite. :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Maskuotukas obviously! Toks kreminės tekstūros, maloniai tepas, suteikia fresh pojūtį :)

    AtsakytiPanaikinti