03 rugpjūčio 2015

Naujas favoritas: L'oreal False Lash Superstar

Turiu prisipažinti, blakstienų tušas man ilgą laiką buvo ta priemonė, su kuria susidraugauti sekėsi sunkiai. Atrodo, kad visi arba palikdavo ratilus po akimis, arba trupėdavo, arba sukurdavo voro kojelių "efektą"... Žodžiu, vienos problemos. Tada aš išbandžiau Maybelline Lash Sensational, kuris pagaliau atitiko visus mano lūkesčius - blakstienos atrodė ilgos, tankios ir gražiai atskirtos. Ilgą laiką nesupratau, kodėl būtent šis tušas taip gražiai atrodo, kol galiausiai išsiaiškinau - vėduoklės formos šepetėlis puikiai užriečia blakstienas! Pasirodo, būtent to mano iš prigimties tiesioms blakstienoms ir reikėjo, kad tušas atrodytų puikiai. Tai išsiaiškinusi įsigijau blakstienų rietiklį ir dabar džiaugiuosi, kad dauguma tušų ant mano blakstienų atrodo kur kas gražiau :) Bet joks rietiklis nepadės, jei tušo formulė prasta, linkusi byrėti ar sulipinti blakstienas. Todėl labai džiaugiuosi, kai atsiranda tušų, vertų dėmesio - šį kartą išbandžiau L'oreal False Lash Superstar, kuris keliauja į mano favoritų sąrašą šalia Maybelline Lash Sensational :)


Kiek neįprasta pakuotė, nes šis tušas aplikuojamas dviem žingsneliais:


Iš pradžių blakstienos padengiamos balta mase, kuri jas prailgina ir pastorina.


Tuomet dengiame blakstienas sluoksniu juodo tušo. Man patiko tai, kad šis šepetėlis lenktas - tai padeda dar labiau užriesti blakstienas.

Kažkada pauglystėje irgi turėjau tokį dviejų fazių blakstienų tušą, jau nepamenu, kokio gamintojo, tik žinau, kad niekaip nepavykdavo gražiai juo pasidažyti, nes balta spalva "šviesdavo" iš po juodo tušo, o bandant ją užmaskuoti, blakstienos tapdavo sulipusios ir apsunkusios... Su šiuo L'oreal tušu - nieko panašaus! Užteptas baltas sluoksnis laaabai greitai įsigeria į blakstienas, tad jo tikrai nesimato ant viršaus užtepus juodą tušo sluoksnį, o efektas... Noriu pasakyti šimtą pagiriamųjų žodžių, bet geriau parodysiu vaizdą, kuris kalba pats už save:


Atrodo, kad mano akys transformavosi iš "be blakstienų" į "su priklijuotomis blakstienomis" :) Bent jau taip jaučiuosi kas kartą užsitepusi šį tušą. Jei dar neįtikinau, rodau rezultatą iš arčiau:


Taigi, turbūt nereikia nė sakyti, kad efektas man laaabai patiko. Blakstienos tampa ilgos, tankios, o svarbiausia - nesulipusios. Tušas netrupa, nebėga, o atlaiko visą dieną - didelis pliusas, ypač vasarą. Tiesa, juo nedažau apatinių blakstienų, nes pastebėjau, kad jas dažant tik juodu tušu, jis linkęs nubėgti (matyt, balta tušo dalis viską užtvirtina), na, o tepti ir juodu, ir baltu tušu būtų keista, nes apatinės blakstienos turbūt taptų tokio pat ilgio, kaip viršutinės...:) Tad apatinių blakstienų dažymui renkuosi arba kitą tušą, arba visai jų nedažau.

Labai džiaugiuosi, kad rinkoje atsiranda naujų produktų, kurie yra tikrai verti savo kainos, vienas iš tokių - šis blakstienų tušas. Rašau jam tvirtą dešimtuką.

 Kaina: douglas.lt € 15,99 

*priemonė gauta testavimui

O jūs ar jau išbandėte šią L'oreal naujieną? Kokius reikalavimus keliate blakstienų tušui? Ar vasarą dažniau renkatės įprastą, ar vandeniui atsparų blakstienų tušą? Padiskutuokime komentaruose!

7 komentarai:

  1. Atsakymai
    1. Egle, jei išbandysi, lauksiu ir Tavo atsiliepimų! :)

      Panaikinti
  2. aš taip pat jau kurį laiką naudoju šį tušą ir negaliu jo pakeisti jokiu kitu! neperdedant noriu pasakyti, jog tai mano nuožiūra yra geriausias blakstienų tušas high street rinkoje, ypač trupmų blakstienų savininkėms. iš tiesų džiugu, jog rinkoje atsiranda tokių inovatyvių, aukštiesiems prekių ženklams prilygstančių priemonių :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Goda, pritariu šimtu procentų, iš tiesų atrodo, kad anksčiau drugstore produktai buvo gerokai prastesni, o dabar labai tobulėja ir už nedidelę kainą galima įsigyti gerų dalykų, super!

      Panaikinti
  3. Man atrodo, aš orgi turėjau tokį pat tušą apie kokį tu pasakoji :D nes labai jau išgyventas scenarijus su baltom blakstienom

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Va va :D man kažkaip atrodo, kad ten Oriflame arba Avon buvo.. Bet nelabai aš jį ir naudojau, nes nuolat tos blakstienos baltai švietė :D

      Panaikinti
  4. Istikruju lb prastas tusas ,labai nuvyle,net nepridesi kur isimtas is prekybos melynos spalvos irgi dviem galais.pastaraji naudojau su mama kokius 8metus lb geras.Sitas naujas trupa,neisdazo taip kaip praeitas loreal,darbe pastoviai juodi paakiai budavo,ir net kur ano uztekdavo tikrai daugiau nei menesi,sitas uzdziuvo po 2sav.lb nusivyliau juo

    AtsakytiPanaikinti