10 rugpjūčio 2015

Apžvalga: L'oreal Color Infaillible šešėliai

Turbūt ne tik man pažįstama tokia situacija: nueinu į kosmetikos pardutuvę ieškoti savo mėgstamo lūpdažio/blakstienų tušo/kitos priemonės ir jos nėra. Niekai, galvoju, užeisiu kitur. Ir antroje, ir trečioje parduotuvėje nėra, ketvirtoje išparduota, penktoje pasako, kad šios priemonės jau kurį laiką nebeužsakinėja... Tenka susitaikyti su tuo, kad mėgstamas produktas pasitraukė iš rinkos ir ieškoti jam alternatyvų. Taigi, pastaruoju metu panaši situacija man buvo su "L'oreal Infaillible" akių šešėliais. Prieš daugiau nei metus turėjau rausvą atspalvį iš šios kolekcijos, buvau labai juo patenkinta, paskui perleidau jį mamai, ji kažkur praganė, taip ir baigėsi. Parduotuvėse vis užmatydavau šių šešėlių ir pagalvodavau, kad reikėtų dar kokią spalvą išbandyti, bet vis laukiau nuolaidų. Ir ką jūs manot, šie šešėliai ėmė ir dingo iš parduotuvių lentynų, klausiamos pardavėjos nebežinojo apie ką kalbu, o aš vis prisiminiau, kaip man jie patiko. Todėl įsivaizduokit mano džiaugsmą, kai sulaukiau laiškučio iš gerilesiai.lt atstovo su pasiūlymu išbandyti ką nors iš jų parduodamos kosmetikos asortimento ir pamačiau, kad jame yra L'oreal Color Infaillible! Taigi, ačiū už puikią ir mane labai pradžiuginusią dovaną, o aš jums noriu papasakoti, kodėl šie šešėliai mane taip sužavėjo ir kokį atspalvį išsirinkau pabandymui.


Aš esu žaliaakė, labai mėgstu violetinius šešėlių atspalvius, nes jie išryškina mano akių spalvą. Todėl pasirinkau atspalvį 005 Purple Obsession. Sodri, blizgi violetinė - visiškai mano skonio. Gavusi nekantravau ją išbandyti!


Aš labai mėgstu L'oreal gaminių pakuotes - dizainas visada būna elegantiškas, taip ir su šiais šešėliais. Vienoje dėžutės pusėje yra produkto informacija, o kitoje galima pamatyti, kaip atrodo šešėlis.


Atidarius dėžutę, yra dar vienas apsauginis dangtelis, kuriuo galima "supresuoti" šešėlius. Tas ir įdomu - šie šešėliai yra tarpinis variantas tarp birių ir presuotų. Šešėlius liečiant pirštu jie nepaprastai švelnūs ir sakyčiau, primena kreminius. Vos palietus šepetėliu, jie tampa tarsi birūs, panašūs į kosmetinius pigmentus, tačiau patogi pakuotė leidžia juos laikyti kaip presuotus. Žodžiu, labai įdomus pateikimas ir neįprasta tekstūra.Vis dėlto, tai, kad mane labiausiai sužavėjo ir dėl ko apkeliavau nemažai kosmetikos parduotuvių jų ieškodama - puiki pigmentacija ir ypač ilgas laikymosi laikas.


Vis dėlto, būtent šis atspalvis kiek nuvylė. Kairėje - jis išbandytas su šlapiu teptuku. Šlapi šešėliai atrodo išties įspūdingai, spalva labai intensyvi. Tuo tarpu naudojant juo sausus (dešinėje) atrodo kur kas prasčiau. Man nepatiko ir tai, kad blukdami šešėliai palieka tarsi murziną atspalvį (tai matyti ir nuotraukoje). Matyt, taip yra todėl, kad šešėliai turi juodą pagrindą, man labiau patinka, kai violetinė būna su rausvais pustoniais.


Nors šie šešėliai ir turi trūkumų, man patiko tai, kaip atrodė su jais darytas makiažas. Šešėliai laikėsi visą dieną. Aš visus šešėlius naudoju su šešėlių pagrindu, todėl negaliu pasakyti, kiek jie laikytųsi be jo. Gamintojai žada, kad 24 valandas, na, aš tiek ilgai su šešėliais neišbūnu ir tiek man nereikia :)

Iš esmės, galiu pasakyti, kad man labai patinka L'oreal Infaillible šešėliai dėl savo neįprastos tekstūros ir intensyvių spalvų, nors šis konkretus atspalvis kiek nuvylė dėl to, kad naudojamas sausas nėra toks ryškus, kokio tikėjausi. Vis dėlto, į šiuos šešėlius tikrai verta pasidairyti, gal tik reikėtų rinktis kitą atspalvį.

Įsigyti šiuos šešėlius galite čia, kaina 6,08 € 

O jūs ar spėjote išbandyti ir, galbūt, pamėgti šiuos šešėlius? O gal ir jūs turite kažkokį pamėgtą kosmetikos produktą, kurio neberandate parduotuvėse? Lauksiu jūsų istorijų komentaruose!

4 komentarai:

  1. O jau nuotraukų kokybė kokia gera :) aš taip pat mėgstu violetinius atspalvius, tik ne visada išdrįstu taip ryškiai pasidažyti. Neseniai įsigijau sleek paletę, ten tokios tamsesnės spalvos, yra ir violetinė, bet tokia akies nerėžianti, teks bandyti :)

    O tu kaip visada gražuolė.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ačiū ačiū! :)) Ar tik ne Dark Mattes? Nuostabi ta paletė! Aš irgi nedažnai renkuosi tokias ryškias spalvas, bet kartais visai smagu :))

      Panaikinti
  2. o geras! atrodo dar neseniai juos parduotuvėje mačiau, o dabar paaiškėjo kad dingo? :o juos jau porą metų norėjau išmėgint, kai dar Lietuvoje nebuvo, bet taip ir neprisiruošiau

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Tikrai taip! Aš maniau, kad jie dalis pastovios kolekcijos, tai kažkaip ir neskubėdavau jų įsigyti, o dabar žiūriu, kad niekur nebeliko..:)

      Panaikinti