30 liepos 2015

Į festivalį su "Eurokos" | Eurokos apžvalga

Sveikos!

Negaliu patikėti, kad nerašiau visą liepos mėnesį! Labai keista, atrodo, jau esu įpratusi prie nuolatinio galvojimo apie tai, ką parašysiu į tinklaraštį :) Bet pastarąjį mėnesį praleidau išties smagiai, tai tikrai galima vadinti puikiomis atostogomis - pakeliavau, aplėkiau koncertus, susitikau su draugais, galų gale, pailsėjau ir pamiegojau :D O kaip jūsų atostogos, ar džiugina, ar kupinos mėgstamos veiklos? :) Tikiuosi, kad taip! O aš grįžtu prie to, ką mėgstu - savo tinklaraščio rašymo! :) 

Tiesa, šiandieną pradėsiu nauju vaizdo įrašu - festivališkų produktų apžvalga:


O tam, kad būtų patogiau, nuo šiol visas ankstesnes Eurokos apžvalgas galėsite rasti ir mano youtube kanale, atskirame grojaraštyje

Taigi, palieku jus su nauju video, o pati keliauju aprašinėti priemonių, kurios susikaupė per šį mėnesį! :)

2 komentarai:

  1. Pa-ga-liau grizai!!! :))) as niekuomet nebandziau dirbtiniu nagu, bet paziurejus i tavo video uzsimaniau isbandyti, nes atrodo visai nesunkus uzdejimo procesas, o jei dar ilgai issilaiko, tai isvis nerealu :))

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Aha, man toks jausmas, kad ištisą amžinybę nerašiau :D žinok, aš tai visai noriu išbandyti press-on dirbtinius nagus, ten net klijų nereikia, nes jais jau pateptas visas paviršius, turbūt ir nusiėmimo procesas būtų lengvesnis.. Jei išbandysiu, būtinai aprašysiu!

      Panaikinti