16 birželio 2015

Ragauju: "Selita" gėrimai

Sveiki!

Šiandien rodausi su kiek kitokiu įrašu, nei įprasta. Kartas nuo karto sulaukiu laiškų nuo įvairių kompanijų, siūlančių išbandyti ar aprašyti jų produktus (jei produktas man atsiųstas testavimui, visuomet tai paminiu įrašo pradžioje). Tačiau dažniausiai tai būna kosmetikos produktai, o štai prieš kurį laiką gavau netikėtą pasiūlymą iš kompanijos "Selita", paragauti jų naujų gėrimų. Šis įrašas gal ir neįprastas mano tinklaraštyje, tačiau išties apsidžiaugiau galimybe paskanauti "Selita" gėrimų nes, visų pirma, pati stengiuosi išbandyti lietuviškus produktus ir eidama apsipirkti skiriu jiems pirmenybę, o antra - ši vasara išties karšta, tad nusprendžiau atsigaivinti ir paraugauti gėrimų bei su jumis pasidalinti nuomone apie juos!


Po tokios ilgos įžangos, keliauju prie gėrimų, kuriuos turėjau galimybę išbandyti. Tai Rasa Fruit Lemon, Rasa Fruit Orange ir Selita Kaimiška gira. Visi jie yra gazuoti, supakuoti skardinėse. Žinoma, negeriu gazuotų gėrimų kasdien, greičiau tada, kai noriu pasilepinti.


Labiausiai man patikęs gėrimas iš šių trijų - tai Rasa Fruit Orange, labai gaivus apelsininis skonis (sakyčiau, tokia tarsi lietuviška "Fanta" versija), man patiko tai, kad gėrimas ne per smarkiai gazuotas ir ne per saldus. Skaniausias - atšaldytas ir su ledukais.



Rasa Fruit Lemon, citrinų skonio limonadas, man taip pat patiko, jį irgi rekomenduočiau gerti atvėsintą. Aš į šį gėrimą dar pabandžiau įdėti keletą šviežių mėtos lapelių, labai prie jo tiko. Abu šie gėrimai man pasirodė gaivūs ir skanūs, man patiko, kad jų sudėtyje yra vitaminų. Pliusas ir tai, kad jie įpakuoti skardinėse - buvo patogu juos įsimesti į rankinę ir nesibaiminti, kad atsisuks/išbėgs. Gėrimo kiekis pakuotėje - 330ml, taigi, viena kupina stiklinė, tiek, kiek ir norisi išgerti vienu kartu.



O štai apie Kaimišką girą mano atsiliepimai dviprasmiški - iš vienos pusės, man labai patiko tai, kad ji yra natūraliai rauginta, kvepia tokia tikra, lietuviška duona su kmynais. Skonis taip pat labai smarkiai primena duoną, bet...man tiesiog per saldu. Todėl girą gėriau su daaug ledukų, kad "numuštų" tą saldumą. Taip pat, giros įpakavimas man kiek per didelis - skardinėje yra 500ml, tai yra, daugiau, nei aš išgeriu per kartą, todėl kas kartą atsidariusi skardinę ir nugėrusi pusę giros, nešdavau vaikinui, jog pabaigtų :) O jei nėra su kuo pasidalinti, toks didelis gėrimo kiekis skardinėje gali tapti nepraktišku - jei paliksi pusę gėrimo joje, jis išsigazuos, likutį išpilti lauk - irgi švaistymas... Todėl manau, kad praktiškiau būtų šią girą arba pilstyti mažesniais kiekiais, arba perkelti į buteliukus.
Taigi, tokie mano pastebėjimai apie lietuviškus gėrimus, Rasa Fruit limonadai man tikrai patiko, manau, jog vasarą tikrai rinksiuosi juos ne vien dėl gero skonio ir nedidelės kainos bet ir todėl, kad tai lietuviškas produktas.

O jums ar svarbu, kad jūsų vartojami maisto produktai, gėrimai būtų pagaminti Lietuvoje? O gal kaip tik, renkatės kitur gaminamus produktus?

0 komentarai (-ų):

Rašyti komentarą