16 birželio 2015

Pribaigtukai NR. 1

Jau ne kartą jūsų klausiau, kokių įrašų norėtumėte išbysti mano tinklaraštyje. Ir ne kartą jūs atsakėte - pabaigtukų, pribaigtukai, tuštučių, baigtų priemonių (kaip pavadinsi, taip nepagadinsi!) O aš vis delsiau ir delsiau, dėl poros paprastų priežasčių - visų pirma, man labai sunku sukaupti tuščias priemonių pakuotes, nemėgstu apsikrauti ir vos kažką pabaigiu, metu pakuotę lauk (nebent sugalvoju, kaip ją kitaip panaudoti), kad neužimtų vietos. O antra - aš labai ilgai užtrunku naudodama priemones ir dažnai būna, kad priemonė šiukšlinėn iškeliauja ne todėl, kad aš ją pabaigiau, o todėl, kad baigėsi galiojimo laikas. Būtent todėl šį įrašą ir pavadinau pribaigtukais - nes sugebėjau jas pribaigti iki galo! Bet šį kartą labai labai stengiausi ir pagaliau pristatau jums pirmą pribaigtukų įrašą. Šiaip, tai visai smagu, nes dabar visiškai pagrįstai galiu pasakyti savo nuomonę apie kiekvieną gaminį:


Visų pirma, tai Avon Advance Techniques Supreme Oils šampūnas ir kondicionierius, pirmąjį įspūdį apie juos pasakojau čia. Užtrukau du mėnesius, kad sunaudočiau šiuos buteliukus, tiesa, pakaitomis naudojau ir kitus šampūnus - kad plaukai neįprastų pire vienų kažkurių priemonių. Kaip pasikeitė mano nuomonė? Priemonės išties puikiai kvepia, plaukai būna labai purūs ir švelnūs. Tiesa, nepastebėjau, kad per šį naudojimo laiką mano plaukai būtų kažkaip ypatingai atsigavę ar atstatyti (tą kaip ir turėtų daryti aliejai). Manau, kad tam reikėtų papildomų priemonių (kaukių, serumų). Tačiau tiek šampūną, tiek kondicionierių vertinu gerai, mano plaukams jie patiko ir per naudojimo laiką neatsirado jokių nepageidaujamų dalykų - galvos oda neišsausėjo, nebuvo suerzinta. Aliejuką vis dar naudoju, liko turbūt dar kokiems metams į priekį, nes jo dar net neįpusėjau - labai skalsus. Priemones pirkčiau dar kartą, tik pasirinkčiau didesnį šampūno buteliuką, nes dabar jis baigėsi pirmas ir kondicionierių turėjau pribaigti su kitu šampūnu.


Prie pabaigtukų - ir Garnier micelinis vanduo, kurį man visi siūlė išmėginti ir labai jį gyrė. Tinklaraštyje jo neaprašinėjau, nes ilgą laiką negalėjau suprasti, ar man jis patinka, ar ne. Šiaip iš esmės - tokio pat poveikio kaip L'oreal micelinis vanduo, ir jeigu reikėtų tarp jų ieškoti skirtumų, tai būtų tik mažos smulkmenos - kvapas, pakuotėje esantis kiekis, pačios pakuotės patogumas. Vis dėlto, nusprendžiau, kad L'oreal versija man patinka labiau. Kažkaip logiškai to pagrįsti negalėčiau, nes poveikis praktiškai identiškas, matyt, kadangi L'oreal versiją pabandžiau pirmą, prie jos ir lieku. Kvapas kiek švelnesnis, o ir mažesnę pakuotę patogiau įsimesti į kosmetinę kažkur keliaujant. Bet, šį Garnier micelinį drąsiai pirkčiau dar kartą, jei, pavyzdžiui, parduotuvėje nebūtų L'oreal micelinio, arba šiam būtų didesnė nuolaida.


Šis Lady Speed Stick dezodorantas buvo laaabai ekonomiškas, nes jį naudojau išties ilgai, jau net nepamenu, kiek laiko, kol pasibaigė. Neblogas variantas, tikrai neutralizuoja visus nenorimus kvapus, bet man kiek per stiprus jo pačio skleidžiamas kvapas. Kaskart pakėlusi ranką nenoriu užuosti gėlyčių, noriu nieko neužuosti. Tad dar kartą nepirkčiau, nebent atrasčiau bekvapę versiją.


Vienintelė priemonė šiame sąraše, kurios neišnaudojau iki galo, bet metu lauk (pasibaigė galiojimo laikas) - Maybelline Lash Sensational. Bet sakykit, ar jūs nors kartą esat sunaudojusios blakstienų tušą iki galo? Man tai savaime atrodo beveik neįmanoma, tušas visada greičiau pasensta, nei jį pabaigiu... Na, bet kalbant į temą, tai buvo PATS GERIAUSIAS mano kada nors naudotas blakstienų tušas. Aišku, nereikia pamiršti, kad aš naudoju pigesnės kategorijos priemones ir nesidairau į visokius Dior bei Chanel, kurie mano studentiškai piniginei per brangūs, gal ten ir atrasčiau kažką TOKIO. Bet bent kol kas, iš tos įperkamesnės kategorijos, šis tušas man buvo to-bu-las, idealiai atskyrė ir ilgino mano šiaip natūraliai neįspūdingas blakstienas. Tikrai pirksiu dar kartą, bet kol kas turiu sunaudoti kitus turimus blakstienų tušus (kažkaip nemažai pas mane jų atsirado, būtinai padarysiu apie juos įrašą ir papasakosiu apie man labiausiai patikusius).


Paskutinis iš pribaigtukų - Lush dušo želė Prince Charming. Naudojau šį mažyti buteliuką neįtikėtinai ilgai - nuo vasario! Aišku, prisidėjo ir tai, kad mainydavau ją su kitomis turimomis dušo želėmis, be to, šiek tiek pataupydavau, nes tiesiog įsimylėjau jos kvapą. Ar dar pirksiu? Svarstau, nes kaina tikrai nemaža, kaip ir daugoka tiek išleisti už dušo želę, bet kokia ji gera... Taip kad, greičiausiai pirkčiau dar kartą, bet pasistengčiau užtaikyti ant nuolaidos...

Taigi, tokias priemones aš pabaigiau, buvo visai įdomu rašyti pribaigtukų įrašą ir labai stengsiuosi, kad jis nebūtų pirmas ir paskutinis! 

O kaip jums yra su kosmetikos priemonėmis: dažniau išmetate visiškai pabaigtus ar baigusius galioti produktus?


2 komentarai:

  1. aha, Lush dušo želės labai fainos, bet labai brangios. Net užknisa!!! Taip norėčiau daugiau jų išbandyti. :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Aha, dėl tos pačios priežasties ir aš susilaikau nuo pirkimo :D bet, pastebėjau, kad kai būna išleidžiama šventinė kolekcija (pvz velykinė ar kalėdinė), toms šventėms praėjus dažnai būna 50 procentų nuolaida! Tai aš stengiuosi užtaikyti per jas :D

    AtsakytiPanaikinti