09 birželio 2015

4 Long Lashes - pirmieji rezultatai (po 4 savaičių)

Sveikos!

Ar pamenat, prieš kurį laiką rašiau apie 4 Long Lashes blakstienų serumą. Šiandien noriu su jumis pasidalinti pirmaisiais rezultatais.


Primenu, jog vienas šio serumo kursas - keturi mėnesiai. Kol kas aš naudoju šį produktą mėnesį, tad esu dar tik pirmame viso kurso ketvirtyje. Tačiau, pirmieji rezultatai jau matomi! Primenu, kaip mano blakstienos atrodė PRIEŠ pradedant naudoti 4LL:


Tiesą pasakius, keturias savaites diena iš dienos naudodama serumą (pasidėjau šalia dantų šepetėlio, kad tikrai tikrai nepamirščiau), kažkokių ypatingų pokyčių kaip ir nepastebėjau. Bet, matyt, todėl, kad serumas veikia pamažu ir net nepamenu, kaip prieš tai atrodė mano blakstienos. O štai sulyginus prieš ir po, rezultatas tikrai matomas:


Mano amžinai tiesios blakstienos tapo akivaizdžiai riestesnėmis! Kalbant apie blakstienų ilgį, didelių pokyčių dar nematau (na, bet tam dar liko trys mėnesiai serumo naudojimo), sakyčiau tik kad apatinės blakstienos vos vos pailgėjo, ar čia tik man taip atrodo?
Žodžiu, šis serumas tikrai veikia, nors, to gal nebūčiau pastebėjusi, jei nebūčiau turėjusi nuotraukų prieš jo naudojimą - tiesiog visi pokyčiai vyksta pamažu ir reikia susikaupti bei nepamiršti produktą naudoti kasdien. Jei mano blakstienos taip užsirietė per mėnesį, kažin, kaip jos atrodys po dviejų ar trijų? Pažadu, paskelbsiu nuotraukas tinklaraštyje!

O kaip jums patinka šie rezultatai?

1 komentaras:

  1. Na, svarbu, kad jau yra pokyčių, įdomu bus pamatyti kaip blakstienos keičiasi toliau :)

    AtsakytiPanaikinti