29 gegužės 2015

VIVI "saldaininiai" kvepalai Bon Bon

Visai neseniai susipažinau su VIVI kosmetika, bet dabar jau galiu drąsiai teigti, kad kuo toliau, tuo labiau ji man patinka. Rankų kremas ne tik apsigyveno rankinėje ir tapo pamėgta rankų priežiūros priemone, bet ir pakeitė lūpų balzamą, dušo želė džiugina didžiuliu kiekiu ir skalsumu (jau tiek laiko naudoju, o dar net neįpusėjau šio butelaičio)... O šiandien noriu papasakoti apie...kvepalus!

Įprastai frazė "natūralūs kvepalai" man asocijuojasi su įvairiais eteriniais aliejais, egzotiškais, rytietiškais aromatais. Todėl pirmą kartą pabandžiusi VIVI Bon Bon kvepalus buvau laaabai nustebinta - jie kvepia tikrų tikriausiais saldainiais! Na, bet apie viską iš pradžių:


Štai toks nedidukas kvepalų buteliukas. Iš pirmo žvilgsnio sakyčiau, kad jei ne žaismingas piešinėlis, pakuotė atrodytų tokia...sterili ir neutrali. Bet, kaip visada VIVI kuria labai paprastą, bet paveikų ir įsimintiną dizainą. Kiek teko bandyti jų produktų, visos pakuotės labai patvarios, taip ir su šiais kvepalais  purškiklis veikia gerai, niekas niekur neprateka, etiketės - nenusitrina. Žodžiu, kokybiška.

Bet artėju prie esminio klausimo - tai koks gi jų kvapas?


Ar pamenat šiuos saldainius? Tai va, kvapas man tiesiog identiškas. Nors, klausiau draugų, ką jiems šis kvapas primena, tai kokių tik variantų nebuvo - saldainius, cukraus vatą, braškes, žemuoges... Žodžiu, viską, kas labai labai saldu. O iš tikrųjų, šie kvepalai yra sukurti naudojant juodųjų serbentų hidrolatą ir vaisų esensijas.

Turiu pasakyti, aš nesu saldžių kvapų megėja - įprastai renkuosi sunkius, sodrius aromatus - bet Bon Bon mane tiesiog apžavėjo, matyt, todėl, kad labai labai primena vaikystę. Taip, tai nėra tokie kvepalai, kuriuos rinkčiausi eidama į kokį pobūvį ar oficialų susitikimą, tai greičiau kvapas kasdienai, kai norisi šiek tiek žaismingumo ir infantilumo. Mane nustebino ir tai, kad kvapas išlieka gan neblogai - tiesa, ant drabužių ilgiau, nei ant kūno.

Į Bon Bon kvepalus pasidairyti ir daugiau apie juos sužinoti galite VIVI puslapyje (arba bet kurioje jų parduotuvėje).

Kaina: 18.80 € už 50g produkto

O jūs ar naudojate natūralius kvapus? Kokius aromatus renkatės kasdienai?



*produktas gautas testavimui

6 komentarai:

  1. Kaip skaniai skamba. Norėčiau ką nors iš vivi išmėgint, tik nedrįstu. Vos priartėju prie stendų, iškarto pardavėja prisiklijuoja, tai pabėgu.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Aha, ir man taip buvo, gal čia Šiaurės miestely taip? :D man tai labiausiai patiko Palangos g. jų parduotuvėlė, taip jaukiai, viską galima pabandyti ir apžiūrėti, o ir pardavėja labai maloni :)

      Panaikinti
  2. O aš kaip tik labai mėgstu saldesnius kvapus, reikės eit uostyt. :D
    || Beauty Vibes ||

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Tai šitas tikrai patiks, tokio saldumo, kaip kokia uogienė :D

      Panaikinti