15 gegužės 2015

Ruošiamės vasarai: Gold Boho Tattoo

Žiūriu į kalendorių ir negaliu patikėti, kaip sparčiai artėja vasara! O su ja ir milijonas džiugių dalykų: atostogos, daugiau laiko šeimai ir draugams, kelionė į pajūrį, muzikos festivaliai (tiesa, dar neišsirinkau, kur keliausiu šiemet)... Vasarą keičiasi ir mano poreikiai - norisi naudoti mažiau dekoratyvinės kosmetikos, atkreipti daugiau dėmesio kūno odos priežiūrai (jau greit tinklaraštyje jums papasakosiu apie apsauginį kremą nuo saulės), rengtis ryškiau, lakuotis nagus visomis vaivorykštės spalvomis ir atrasti kažkokių naujų ir ryškių akcentų. Būtent tokį dalyką šiandien ir noriu jums pristatyti - tai Gold Boho Tattoo laikinos tatuiruotės.


Nežinau, ar jums ką nors teko girdėti apie tokias kūno puošybos priemones, bet bent jau aš vis dažniau pastebiu jas instagram'e bei pinterest'e ir spėju, kad vasarą tai bus ypač "ant bangos". Todėl kai Gold Boho Tattoo atstovai pasiūlė man pačiai išbandyti šias laikinas tatuiruotes, aš net nesuabejojau - norėjau išsiaiškinti, kaip jomis naudotis, koks rezultatas bei kiek jis išlieka ir viską papasakoti jums!

Gold Boho Tattoo siūlo aštuonis skirtingus dizainus, kiekvienas iš jų - lapas, pilnas skirtingų tatuiruočių. Aš pasirinkau geometrinių raštų dizainą, man jis pasirodė gražiausias ir labiausiai atitinkantis mano stilių. Dar rinkdamasi pamaniau, kad tos ilgos tatuiruotės turėtų puikiai atrodyti ant riešo. 

Taigi, o dabar šiek tiek apie tai, kaip šias tatuiruotes naudoti. Ant pakuotės neradau jokių nurodymų, tad pasitelkiau į pagalbą google, kur viskas buvo paaiškinta labai paprastai. Rodau, ką ir kaip dariau aš:


1. Išsikirpau norimą tatuiruotės fragmentą.
2. Nulupau apsauginę plėvelę.
3. Užsidėjau tatuiruotę ant norimos vietos, paveikslėliu žemyn (t.y., kad jis liestųsi prie odos). Ši dalis buvo sunkiausia, nes apvertus tatuiruotę paveikslėliu žemyn, baltas popierius nepersimatė ir negalėjau itin tiksliai pasirinkti norimos vietos. Manau, kitą kartą išsikirpčiau fragmentą tiksliau - pagal jo kontūrą.
4. Sudrėkinau popierėlį vandeniu. Siūlau nekišti jo po vandens srove, o naudoti sudrėkintą rankšluostį/servetėlę ir juo patapšnoti popierėlį, kol jis bus drėgnas.
5. Nuėmiau popierėlį.
6. Nusausinau tatuiruotę popierine servetėle (tiesiog pridėjau servetėlę ant jos, netryniau, kad tatuiruotė nenusiluptų).
7. Džiaugiausi rezultatu!
8. Priderinau prie kitų savo papuošalų.

Taigi, naudojimas išties labai paprastas! Lygiai toks pat, kaip tų tatuiruočių, kurios būdavo pridėtos prie kramtomos gumos, kurias, tikiu, vaikystėje ne viena klijuodavomės. Naudodama Gold Boho tatuiruotes pasijaučiau lygiai taip smagiai, kaip vaikystėje, tik rezultatas buvo kur kas stilingesnis :)


Pakalbėkim apie tai, kiek šios tatuiruotės išlieka - ant pakuotės žadama, kad jomis galėsime džiaugtis nuo 4 iki 6 dienų, bei kad jos yra atsparios vandeniui. O kaip iš tiesų? Turiu pasakyti, tai labiausiai priklauso nuo pasirinktos kūno vietos. Ant pėdų man jos išsilaikė ilgiausiai - 5 dienas, o paskui pradėjo tarsi "skilinėti" ir jas nusivaliau. Ant raktikaulių taip pat laikėsi neblogai - 4 dienas. Tuo tarpu ant riešo išsilaikė vos dieną, paskui jau atrodė nebegražiai. Rodau:


Kairėje - ką tik padaryta tatuiruotė, dešinėje - tos pačios dienos vakarą. Rodykle pažymėjau tatuiruotės įtrūkimus, vėliau jie pradėjo dar labiau luptis. Padariau išvadą, jog geriausia šias tatuiruotes klijuoti ne ant sulenkimo - šiuo atveju užsiklijavau ją ant riešo, o jį nuolat judinant, tatuiruotė nuo to ėmė eižėti.

Tiesa, nusivalyti šias tatuiruotes man nepasirodė itin lengva - bandžiau porą variantų, kuriuos radau internete. Visų pirma, bandžiau valyti alkoholiu, bet tai ne itin padėjo. Bandžiau ir aliejų, bet jis nutirpdė tik dalį tatuiruotės. Geriausiai man suveikė odai ne itin švelnus, bet ir vaikystėje tatuiruotes nuvalyti padėdavęs būdas - šiltas vanduo ir muilas. O gal jūs galite pasidalinti patarimu, kaip lengviau pašalinti šias laikinas tatuiruotes?

Iš esmės, man jos pasirodė labai žaismingas ir dėmesį traukiantis kūno papuošimas - jūs net neįsivaizduojat, kiek daug klausimų aš sulaukiau: "O kas čia?", "Ar čia tokios, kaip vaikystėj?", "O ar ilgai laikysis?" Aišku, tokiam kūno papuošimui turi būti tinkamas laikas ir tinkama vieta, bet, mano manymu, paplūdimyje arba festivalyje tai atrodytų labai smagiai bei atkreiptų dėmesį.

O ką jūs manote apie tokį kūno papuošimą? Ar tai kvaila ir vaikiška, ar stilinga ir patrauklu? Išsakykite savo nuomonę komentaruose!

3 komentarai:

  1. Man kaip grazu sitos laikinos tatuiruotes!! Pati dar nebandziau, bet planuoju isigyti, nes negaliu atsiziureti, kaip faina :))

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Aš irgi jau žiūriu, kokių dar variantų yra, man visai patiko :) manau, vasarą ypač gražu būtų tokias tatuiruotes derinti prie palaidinių atvira nugara, reikės pabandyti :)

      Panaikinti
  2. Žiūriu čia jau visa nauja mada su šiomis tattoo. Gerai atrodo! Subtilu

    AtsakytiPanaikinti