12 gegužės 2015

Makiažas su Artdeco

Jau daugiau nei prieš mėnesį iš Artdeco atstovų (ačiū jiems) gavau išbandymui tris produktus, bet, kaip neseniai minėjau, turėjau odos problemų ir kuriam laikui teko atsisakyti dekoratyvinės kosmetikos. Tad dabar, odai atsigavus, skubu išbandyti ir aprašyti susikaupusias priemones, o pradėti noriu nuo būtent Artdeco. Man visada patiko Artdeco dekoratyvinės kosmetikos kokybė (anksčiau teko bandyti akių šešėlius, skaistalus bei pravedimą), o ir šiaip mano akį šios kosmetikos stendas visada traukia estetiškomis pakuotėmis.

Šiandien noriu jums pristatyti tris produktus bei parodyti, kokio rezultato naudojant juos galima pasiekti.


Pakuotės tikrai labai elegantiškos, man patinka tai, kad jei ir išsitepa, jas lengva pavalyti (kitaip nei, pavyzdžiui, matines pakuotes). Be to, visų trijų produktų įpakavimai tikrai tvirti - dangteliai užsidaro sandariai ir nebaisu, kad įsimetus priemonę į rankinę ar kosmetinę, ji atsidarys.

Apžvalgą pradėsiu nuo Artdeco Perfect Teint Illuminator, nes tai mane labiausiai suintrigavusi priemonė. Douglas puslapyje ji įvardijama kaip "švytėjimo suteikiantis skystas kremas pieštukas". Štai kiek daug žodžių nusakyti vienam produktui, kurio paskirtis skamba paprasčiau, nei pavadinimas - juo galima pašviesinti norimas veido vietas. Pastebėjau, kad pasauliui susidomėjus veido kontūravimu ir Lietuvoje po truputį daugėja tam skirtų priemonių, tik lietuviški jų pavadinimai turi kur kas mažiau konkretumo, nei angliški (pvz.: "highliter" - švytėjimo suteikianti pudra, šiuo atveju "illuminator" - švytėjimo suteikiantis kremas).



Na, kaip ten bebūtų, nors pavadinime ir dominuoja "švytėjimas", jokių blizgiųjų dalelių ši priemonė neturi, man ji primena tiesiog šviesų maskuoklį. Aš išbandžiau šviesiausią atspalvį, nr. 1. Jis išties blyškus, rausvo atspalvio, todėl gerai tinka melsvos paakių spalvos neutralizavimui. Sakyčiau, tai vidutinio maskavimo priemonė, vis dėlto, juk jos tikslas ne paslėpti netobulumus, o tiesiog pašviesinti odos toną. Šio pieštuko naudojimas gan paprastas - tereikia pasukti gale esantį dangtelį ir teptukas pasidengia priemone. 
Rodau rezultatą:

Viršutinė eilė iš kairės: veidas be makiažo pagrindo, veidas su makiažo pagrindu.
Apatinė eilė iš kairės: veidas su Artdeco Perfect Teint Illuminator, veidas su retušuota priemone.

Kaip matyti iš nuotraukų, priemonė tikrai atlieka savo darbą ir veidas tose zonose, kur naudojau šį pieštuką, išties atrodo šviesesnis. Sakyčiau, kad paakių srityje net kiek per šviesus, tačiau pabaigus visą makiažą ir užfiksavus jį kompaktine pudra bendras vaizdas man patiko.

Kaina: € 14,18 (Douglas)


Iš visos trijulės man labiausiai patikęs dalykėlis - antakių šešėliai. Sakysit, kuo jie ypatingi? O gi tuo, kad man tiesiog siaubingai sunku surasti atspalvį, tinkantį prie mano natūralios (pelės pilkumo) plaukų spalvos. Kaip susitarę, visi kosmetikos gamintojai siūlo tik rudas priemones su raudonu atspalviu. Taip, jos man tinka, kai dažau plaukus, tačiau jei nusprendžiu pailsinti plaukus nuo dažymo ir grįžti į natūralią spalvą, nebeturiu kuo dažyti antakius! Todėl labai džiaugiuosi atradusi, jog Artdeco siūlo nemažą lietuviškiems antakiams pritaikytą spalvų pasirinkimą. Aš išbandžiau atspalvį nr. 3, kuris tieisog idealiai atitinka mano tikrąją plaukų spalvą ir antakiai atrodo labai natūraliai paryškinti. Šie šešėliai man patiko ne tik atspalviu, bet ir tuo, kad yra kokybiški - nebyra, išlieka visą dieną, o vakare lengvai nusivalo. Pakuotė išties nedidukė, palyginimui rodau ją šalia Catrice akių šešėlių (kuriuos anksčiau buvau pritaikiusi savo pilkiems antakiams, bet jie išlieka gerokai trumpiau, nei Artdeco variantas).
Kaina: 6,07 (Douglas)


Na ir pabaigai - šis laaabai elegantiškai atrodantis lūpdažis. Kaskart išsitraukusi jį iš kosmetinės jaučiuosi prabangiai :) Tai yra Color Lip Shine atspalvis nr. 65. Šie lūpų dažai gelinės tekstūros, mane džiugina tai, kad jie be parabenų, silikonų ir kvapiklių. Jie dengiasi ypač lengvai, sakyčiau, primena lūpų balzamą ar blizgesį, nes suteikia sudrėkinimo pojūtį. Lūpdažyje yra smulkių blizgių dalelių, todėl lūpos atrodo vizualiai putlesnės.

Kaina: € 16,19 (Douglas)

O štai kaip visos apžvelgtos priemonės atrodo ant odos:


Rodau galutinį rezultatą - makiažas, kuriame panaudojau visas tris Artdeco priemones: antakių šešėlius, lūpdažį bei švytėjimo suteikiantį kremą pieštuką:


Produktai man pasirodė išties kokybiški ir puikiai atliekantys savo paskirtį, o toliau - jau skonio ir poreikio reikalas. Pavyzdžiui, kažin ar naudočiau švytėjimo suteikiantį kremą pieštuką kasdien, tačiau ruošiantis ypatingoms progoms, manau, jis tikrai pridėtų papildomo "wow" efekto. Lūpdažis - tinkamas kasdienai, pakankamai neutralus, galima juo dažytis tiek einant į darbą, tiek į pasimatymą. O štai antakių šešėliai - man asmeniškai - tiesiog tobulas produktas ir tikrai žinau, kad jį naudosiu jei ne kasdien, tai bent kelis kartus per savaitę.

Daugiau apie Artdeco kosmetiką pasiskaityti galite Artdeco Lietuva facebook paskyroje.

O kas jums labiausiai patiko iš apžvelgtų priemonių? Gal turite kažkokią mėgiamą Artdeco priemonę, kurią dažnai naudojate?

4 komentarai:

  1. Artdeco mane taip pat zavi savo kokybe. Kiek pamenu mano pirmieji tokie rimtesni seseliai buvo is sios firmos, buvo labai sunku issirinkti is didelio asortimento ir tiek graziu spalvu. Dar pamenu seseliu pagrinda, kuris laikydavo super :) O daugiau nieko is Artdeco nesu bandziusi, bet tavo bandytas lupdazis atrodo labai graziai, taip dailiai paryskinantis lupas :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. O, ačiū už rekomendaciją, reikės pasidairyti į šešėlių pagrindą, kai pabaigsiu dabar naudojamą :)

      Panaikinti
  2. Naudoju Art deco šešėlius, lūpų pieštukus, lūpdažius. Visi jie tinka ir patinka :) Smagu, kad gavai tokių gerų produktų.

    Linkėjimai.
    Makeup Demon blog
    Makeup Demon Bloglovin
    Makeup Demon FB page

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Išties, tikrai kokybiška produkcija :)

      Panaikinti