10 gegužės 2015

Dienos makiažas su Essence ir Catrice

Sveikos, mielosios!

Visų pirma, noriu atsiprašyti už kiek daugiau nei savaitę tylos. Tam turiu net dvi priežastis - ruošiausi egzaminui (jei nesekate mano youtube paskyros ir dar nematėte, egzamino rezultatą galite išvysti čia) bei turėjau problemų su veido oda. Pirmas rūpestėlis buvo malonus - atimantis daug laiko, bet tuo pačiu turėjau progą pasimokyti filmuoti, montuoti (kaip pastebėjot, turiu dar tik pradmenis, bet visada reikia nuo kažko pradėti :)) bei, galų gale, smagiai praleisti laiką su draugais. O štai odos problemos mane gerokai išvargino - taip ir nesupratau, ar ją suerzino kažkokios priemonės, ar suveikia pavasarinė alergija, bet geras porą savaičių veido oda buvo itin jautri ir šerpetojo. Todėl kuriam laikui atsisakiau visų dekoratyvinės kosmetikos priemonių, leidau odai pailsėti ir skyriau jai daugiau dėmesio.

Dabar, tfu tfu, jos būklė normalizavosi ir vėl galiu grįžti prie apžvalgų rašymo (o jų per šį laiką susikaupė oii kiek daug - laukia VIVI, Inglot, Artdeco, Essence, Catrice apžvalgos). Jei skaitote kitus lietuviškus tinklaraščius, jau turbūt pastebėjote, kad Essence ir Catrice atstoai palepino bloggeres - ir mane pasiekė didžiulis siuntinys su gausybe produktų, kuriuos jau skubu išbandyti ir apie juos jums papasakoti. O kad būtų dar smagiau, kai kuriais iš jų pasidalinsiu ir su jumis - jau netrukus laukia atiduotuvės :)

Na, o šiandien noriu labai trumpai apžvelgti priemones, kurias jau spėjau išbandyti ir parodyti rezultatą:

Taigi, toks buvo mano šiandieninis makiažas, pagrinde naudojau Essence ir Catrice priemones (tik veidui padengti naudojau Gosh mineralinę pudrą, o antakiams paryškinti - Avon šešėlius). Man patiko rezultatas, visų pirma todėl, kad suteikė gaivų ir vasarišką įvaizdį, o antra - todėl, kad neblogai išsilaikė ant veido. Mano pirmieji įspūdžiai apie šiuos produktus:

AKIMS



Akims naudojau trijų spalvų Catrice akių šešėlius. Iš kairės:
  • 790 I Wear My Plum Glasses At Night. Šiuo šešėliu dengiau visą akies voką. Man labai patiko subtilus atspalvis, idealiai tinkamas dieniniam makiažui. Pastebėjau, kad naudojant šį šešėlį kaip pagrindą, kitos spalvos lengviau retušuojasi.
  • 720 Papaya Don't Preach. Šiuo dengiau pusę voko, tikėjausi, kad tai bus ryškus akcentas, tačiau nepasakyčiau, kad spalva mano akių makiaže buvo itin ryški. Manau, šis šešėlis geriau tiktų viso voko padengimui, kaip pagrindas, arba kaip atspalvis kitų spalvų suliejimui. Taip pat verta pabandyti vietoje skaistalų!
  • 820 Lilac Maniac. Šiuo atspalvių ryškinau akies kamputį ir voko linkį. Nustebau, nes iš pradžių spalva ant voko atrodė kaip tamsiai ruda. Reikėjo kelių sluosknių, jog išryškėtų violetinis atspalvis. Taigi, su šiuo šešėliu reikia šiek tiek daugiau padirbėti, bet rezultatas man patiko, gražiai susiliejo. 
Turiu paminėti, kad visi šie šešėliai man patiko tuo, jog dengėsi gerai, nebyrėjo ir lengvai liejosi.



Akių makiažui taip pat naudojau šias priemones (iš kairės):
  • Catrice Made To Stay akių pieštuką. Jau kurį laiką ieškojau būtent tokio atspalvio akių pieštuko, skirto paryškinti apatinio akies voko vidui. Akys iškart atrodo pagyvėjusios, žvilgsnis tarsi atviresnis. Maniau, kad labai greit numirksėsiu šį pieštuką ir nieko neliks, bet buvau maloniai nustebinta - mano makiažą jis puošė kelias valandas, kol po truputį išbluko.
  • Essence Lash Princess False Lash Effect blakstienų tušas. Gaila, bet pirmasis bandymas manęs nesužavėjo, tušas dengėsi netolygiai ir lipino blakstienas (tai matyti nuotraukose). Gal tiesiog reikai surasti tinkamiausią būdą jam padengti, nes jau ne kartą esu pastebėjusi, kad kiekvienas tušas reikalauja vis kitokios technikos. Tad nors jis man ir nepatiko, visiškai dar nenurašau, bandysiu toliau.
  • Catrice Liquid Liner. Tinklaraštį rašau beveik metus ir per šį laiką įgavau daugiau pasitikėjimo savimi bandant visokiausius akių pravedimus - anksčiau naudodavau tik juodą akių pieštuką, ir tai labai atsargiai, o dabar pamėgau tiek gelinį, tiek flomasterio tipo akių pravedimą, o štai šis - plunksnelės tipo man taip pat visai patiko. Nenubėgo, nenutrupėjo, žodžiu - rezultatas neblogas.
  • Catrice Lash Boost. Na o čia - kažkas keisto ir neįprasto, tikrai ne iš tokių makiažo produktų, kuriuos naudoju kasdien. Bet pamenu, kad kažkada turėjau kažką panašaus, tik nemokėjau naudotis. Žodžiu, tai yra priemonė, skirta pailginti ir patankinti blakstienas, ji atrodo tarsi maži vatos pūkeliai, kurie prilimpa prie tušu padažytų blakstienų, tada reikia užtepti dar vieną tušo sluoksnį ir blakstienos jau atrodo ilgesnės/tankesnės. Kol kas nieko negaliu pasakyti apie rezultatą, nes, kaip ir minėjau, Essence tušas man ne itin patiko, todėl nežinau, ar ši priemonė prisidėjo prie blakstienų sulipimo, ar ne. Artimiausiu metu išbandysiu ją su kokiu nors savo mėgiamu tušu ir pranešiu verdiktą :)

VEIDUI 

Kaip ir minėjau, veidui naudojau Gosh mineralinę pudrą, bet ji man kiek per balta (matyt, jau spėjau įdegti), todėl veidui pagyvinti pasirinkau Essence Blush Up skaistalus.


 Tai turbūt labiausiai iš visų naudotų man patikęs produktas. Jis gražiai atrodo ne tik pakuotėje (na, sakykit kaip norit, bet šis ombre efektas atrodo tikrai žaismingai), bet ir ant veido. Labai vasariškas koralinis atspalvis, lengvai retušuojasi ir ilgai išliko ant odos (nustebino, nes kiek anksčiau teko naudoti Essence skaistalų, jie laikydavosi porą valandų.. Gavau dar kelis skaistalus testavimui, tad būtinai palyginsiu laikymosi laiką). Didelis pliusas šiai priemonei ir manau, kad ji bus tikrai dažnai naudojama.

LŪPOMS



Naudojau Catrice Infinite Shine lūpų blizgį, kurio spalva, mano manymu, idealiai tiko prie aukščiau minėtų Essence skaistalų. Rezultatas - blizgios ir putlios lūpos, jokio nemalonaus lipnumo ar erzinančio skonio. Minusas - išliko vos valandą, paskui reikėjo atnaujinti spalvą.

Taigi, ačiū Essence ir Catrice atstovams už galimybę išbandyti jų produktus, jei skaitote mano tinklaraštį, jau turbūt spėjote pastebėti, kad aš mėgstu šių įmonių produkciją dėl gero kainos ir kokybės santykio. Džiaugiuosi, jog artimiausiu metu galėsiu ne tik išbandyti ir jums papasakoti apie šių firmų produktus, bet ir keletą padovanoti jums, tad sekite naujienas!

O pabaigai, noriu paklausti, ar jums patinka tokio tipo įrašai? Ar norėtumėte matyti daugiau "dienos makiažo" įrašų? Kuri šiandien naudota priemonė jums pasirodė verčiausia dėmesio, gal apie kažkurią norėtumėte išgirsti daugiau?

12 komentarų:

  1. Superinis makiažas - gražu...
    Šaunuolė

    AtsakytiPanaikinti
  2. Jau buvau pasigedusi Jūsų įrašų ;) Tikrai gražus makiažas, žinoma, kad norėtųsi pamatyti tokio tipo įrašų dažniau.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Dėkui, Monika, kaip malonu, kad jau pasigedot manęs :) stengsiuosi dažniau rašyti tokius įrašus, nes įprastai pasidarau makiažą ir išskubu iš namų, o čia bus proga užfiksuoti, ką naudojau ir kas patiko :)

      Panaikinti
  3. Beje, tokie įrašai dar įdomūs ir tuo, kad iškart sužinai keliolikos kosmetikos priemonių įvertinimus :)

    AtsakytiPanaikinti
  4. Labai gražus makiažas ir fainas įrašas :)

    AtsakytiPanaikinti
  5. Koks gaivus, lengvas makiazas! Labai grazu! Nematyt jokiu veido problemu, tik svytejimas!!! :) sveika sugrizus!! :))

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ačiū! Na, matyt fotografavimo atstumas mane gelbėja :D kažko pavargusi oda šį pavasarį, bet stengiuosi ją atgaivinti! :)

      Panaikinti
  6. Aš Tavęs jau ir pasiilgti spėjau! Džiaugiuosi, kad sugrįžai.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Kaip miela! :) ir aš džiaugiuosi grįžusi, kiekvieną kartą kai nerašau, tiek idėjų prisikaupia, kad grįžus norisi rašyti kiekvieną dieną po dešimt straipsnių :D

      Panaikinti
    2. Ir po to vistiek neparašai, o dar po to pamiršti :D Bent jau man taip būna

      Panaikinti