11 gegužės 2015

Bella Panty įklotai - pasirinkimo įvairovė

Prieš kurį laiką rašiau straipsnį apie Bella Medica įklotus bei drėgnas servetėlės ir minėjau, jog man labai patinka Bella produkcija. Todėl kai atsirado galimybė išmėginti ir jums papasakoti apie daugiau šios firmos priemonių, labai apsidžiaugiau. Taigi, šiandien pristatau jums kasdienius Bella Panty įklotus:


Kai kuriuos iš jų jau esu bandžiusi ir seniau, kai kuriuos išbandžiau tik dabar, tad skubu jums papasakoti savo įspūdžius. Visų pirma, man labai patiko tai, kad jų kaina nedidelė (iki vieno euro), o pasirinkimas - nemažas. Taigi, trumpai papasakosiu apie kiekvieną įklotų rūšį:


Pirmieji - Bella Panty Aroma Energy Exotic Fruits. Pradedu pasakojimą nuo šių įklotų, nes juos jau esu bandžiusi anksčiau ir spėjau pamėgti - kažkada juos rekomendavo draugė, išbandžiau ir dabar pati visiems rekomenduoju. Kuo jie ypatingi? Man didžiausias privalumas - dizainas. Dėl kiek neįprasto įkloto formos jis tinka įvairioms kelnaitėms - tiek šortukams, tiek kelnaitėms su juostele. Šie įklotai yra lengvai aromatizuoti, kaip atsispindi pavadinime - egzotinių vaisių aromatu. Tai man netrukdo, tačiau nėra ir būtina - šiuos įklotus renkuosi dėl jų patogumo ir multifunkcionalumo.


Dar vieni aromatizuoti kasdieniai įklotai - Bella Panty Aroma Fresh Flowers. Vėlgi, kaip sufleruoja jų pavadinimas, įklotai turi lengvą gėlių aromatą. Jų dizainas skiriasi nuo aukščiau aprašytų, šie kiek per platūs kelnaitėms su juostele, tinkami tik įprastoms. Man patinka Bella sprendimas visų rūšių įklotus daryti skirtingų spalvų - taip ne tik lengva juos atskirti, bet ir galima paderinti prie apatinių spalvos :)


Paskutinieji aromatizuoti, žalios spalvos Bella Panty Aroma Relax Green Tea. Šiuos įklotus išbandžiau pirmą kartą, man jų kvapas priminė mano anksčiau aprašytų Bella Medica drėgnų servetėlių. Žaliosios arbatos kvapas man asocijuojasi su gaiva, gal todėl šis variantas vienas iš man labiausiai patikusių.


Nemėgstančioms aromatizuotų priemonių, Bella taip pat turi ką pasiūlyti - Bella Panty Sensitive. Man tai pasirodė išties geras variantas - jokių mandrumų, tiesiog paprasti, ploni bekvapiai įklotai. Manau, jie būtų ypač geras pasirinkimas toms, kurios turi jautrią odą.


Bella Panty Sensitive Elegance nuo aukščiau aprašytųjų skiriasi tik savo dizainu - šie turi įspaustą gėlių raštą. Ir nors tai nekeičia įklotų veikimo, tačiau yra tikrai maloni dizaino detalė.


Kalbant apie šią Bella Panty įklotų liniją, dar noriu paminėti, jog jie visi yra laidūs orui, neaustinės medžiagos paviršiumi, o jų storis - vos 1 mm. Man didelis pliusas - užsidaranti pakuotė (kaip matyti nuotraukose, yra specialus įkirpimas, kad pirmąjį kartą atidarius dėžutę, ją po to būtų galima vėl uždaryti). Vis dėlto, ši Bella įklotų linija man labiausiai patiko savo įvairove - kiekviena tikrai atras tai, ką mėgsta.

Aš nenaudoju įklotų kasdien, tačiau kai juos naudoju, noriu, kad jie būtų ploni, patogūs ir neerzintų odos. Bella Panty tikrai atitinka šiuos kriterijus ir dar prideda gražų dizainą!

Apie Bella produktus daugiau paskaityti galite Bella Lietuva facebook paskyroje.

O kokius reikalavimus kasdieniams įklotams keliate jūs? Kokie jūsų mėgstamiausi?

2 komentarai:

  1. Man Bella irgi visai patinka. Jie tokie švelnūs ir nedirgina odos. Kalbu ne tik apie įklotus, bet ir apie paketus, kurie jau tarnauja "rimtesniam" reikalui :D

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Tikrai taip, artimiausiu metu rašysiu ir paketų apžvalgą, tai man jie tikrai patiko, ir anksčiau juos dažnai naudodavau, dabar tik išbandžiau daugiau visokių rūšių :) o man tai dar patinka, kad jie labai ploni ir nėra kažkokio nepatogumo :)

      Panaikinti