22 balandžio 2015

VIVI dušo želė su greipfrutais

Pamenat, kaip pasakojau apie VIVI rankų kremą bei muilą? Tada sakiau, kad man patiko jų suteikiamas rezultatas, bet nesužavėjo produktų kvapas. Sulaukiau labai malonios žinutės iš VIVI atstovų, jie man pasiūlė išbandyti jų produktus, kurie išsiskiria būtent maloniais aromatais. Pirmąjį iš jų pristatau šiandien - tai VIVI dušo želė su greipfrutais.


Visų pirma, nustebino didžiulis jos kiekis - net 500g. Pakuotė, kaip ir būdinga VIVI, labai patvari ir stilinga - vos metusi akį į savo lentyną galiu atskirti, kurie produktai iš VIVI. Labai patogu, kad dušo želė turi praktišką dozatorių, kuriuo galima kontroliuoti priemonės kiekį. Negaliu pakęsti, kai naudodama dušo želes su nepatogiomis pakuotėmis, netyčia prisipilu smarkiai per daug produkto, o dušas ima baisingai putoti. Arba, kai atidarius dušo želės dangtelį iš jo išbėga vanduo (nes maudantis kažkaip jo ten patenka). Taigi, toks dozatorius išsprendžia nemažai erzinančių smulkmenų.


Dušo želė tokia į skystesnę pusę, putoja vidutiniškai, man užtenka dviejų paspaudimų, tad manau, kad naudosiu šį butelaitį gan ilgai.

Po dušo želės naudojimo oda būna švelni ir neišsausinta, jos netempia, kaip kartais būna po prastesnių vonios produktų. Žodžiu, priemonė tikrai maloni ir rūpestinga odai.

Na, o koks gi tas kvapas, dėl kurio ši dušo želė yra vienas iš populiariausių VIVI produktų? Aš vis bandžiau suprasti, ką man jis primena - o gi tuos tirpius vitaminus, kuriuos reikia įmesti į vandens stiklinę! Toks gaivus greipfrutinis/vitamininis kvapas, ypač tinkamas rytinėms dušo procedūroms, nes prabudina ir smagiai nuteikia dienai. Tiesa, kvapas išlieka tik prausiantis, ant odos jis nenusėda. Man tai šioks toks trūkumėlis, mėgstu man patinkančius priemonių kvapus užuosti dar kurį laiką. Bet čia jau priklauso nuo to, kas kam patinka - pavyzdžiui, mano vaikinas nemėgsta dušo želių, kuriomis nusiprausęs kvepia dar pusę dienos, tad jam ši - suteikianti gaivos, bet neiškvėpinanti kūno ilgam - pats tas!

Pasidairyti į šią dušo želę ir paskaitinėti jos sudėtį (kurioje yra tik ekologiški arba natūralios kilmės ingredientai) galite VIVI internetiniame puslapyje, ten pat ją galite ir įsigyti (arba bet kurioje VIVI parduotuvėje).
 Kaina: 10.40 €

O kuriam bandytam VIVI produktui jūs duotumėte geriausiojo įvertinimą?

7 komentarai:

  1. man taip pat patiko ši dušo želė, tačiau vienintelis jos trūkumas buvo dozatoriaus netuvimas. džiugu, jog VIVI komanda yra pasiruošusi taip greitai tobulėti ir taisyti šias mažas klaideles :) pačiai man neapsakomai patiko šios firmos rankų kremas. na o ir kvapas jo unikalus ir nepriekaištingas!

    http://mintbubbletea.blogspot.com/

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Aha, mačiau pas kitas bloggeres be dozatoriaus, tai maniau, kad čia koks papildymas, o ne senesnė pakuotė :) Tuomet išties šaunu, kad pakuotė pasitaisė! O rankų kremas ir man tobulas, naudoju ir rankoms, ir kojoms, ir dar kartais vietoj lūpų balzamo :))

      Panaikinti
  2. Man jų geriausias produktas greičiausiai būtų kondicionierius. Glotnina plauką, bet ne per stipriai, kaip sintetiniai, nesielektrina. Veido prausimosi putos irgi geras dalykas, galbūt ne itin įspūdinga, bet patiko. Plaukų serumas su žolelėmis nelabai sužavėjo

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Aha, veido prausimo putos ir man patiko, o kurias naudojai - su alijošiumi ar rožėmis? O kuris kondicionieirus patiko?

      Panaikinti
    2. Su alijošiumi, jis labiau tinkamas jaunai bei spuoguotai odai :) kondicionierių naudojau alyviuogių :) jis kvepia obuoliais! konsultantė sakė, jog jis labiau normaliems plaukams skirtas

      Panaikinti
  3. Apie VIVI esu girdėjus daug gerų atsiliepimų, norėtųsi išbandyti ;)


    Makeup Demon blog
    Makeup Demon Bloglovin
    Makeup Demon FB page

    AtsakytiPanaikinti
  4. Pastaruoju metu taip užnešė ant citrusinių kvapų, jog jau vien dėl to norisi išmėginti :) Gaila, kad VIVI dabar man nėra pasiekiama. Kiek teko mėginti linijos gaminių, niekas nenuvylė.

    AtsakytiPanaikinti