14 balandžio 2015

Sleek I-Divine Del Mar Vol 2 - vasariškai

Vakar trumpai papasakojau apie tai, ką pirkau "Pelenėje", o šiandien noriu smulkiau jums papasakoti apie Sleek I-Divine Del Mar Vol 2 šešėlių paletę, kurios atsiradimo Lietuvoje ilgai laukiau. Ir ne be pagrindo - spalvos tiesiog nuostabios, labai gražiai suderintos, šiek tiek "prislopintos" ir tinkamos visais gyvenimo atvejais! Tad, rodau:


Įpakavimas aiškiai atspindi paletės įkvėpimą - saulėtas pajūris, egzotika...


Kaip ir visų "Sleek" šešėlių palečių, šios įpakavimas dailus ir paprastas - matinis su blizgiu užrašu. Tiesa, dėl to matiškumo pakuotės paviršius gan teplus. Man patinka naujas akcentas - dešiniajame kampe užrašytas paletės pavadinimas (mano anksčiau pirktos "Sleek" paletės tokio užrašo neturi)
Kaip visada, viduje didelis veidrodis, kurio visai pakanka makiažui pasidaryti, bei šešėlių aplikatorius (kurių niekada nenaudoju ir jie nugula mano stalčiuje).


Kalbant apie spalvas, man itin patiko tai, kaip jos parinktos. Pastaruoju metu "Sleek" leido nemažai palečių, kuriose dominavo blizgūs atspalviai, o šioje - priešingai, daugumą sudaro matiniai šešėliai. Tai ir patraukė mano akį - kaip jau ne kartą minėjau, mėgstu matinius atspalvius ir man jų niekada negana :) Ši paletė mane labiausiai sudomino geltonu, oranžiniu ir turkio atspalviais (būtent šios spalvos man labiausiai ir siejasi su vasara) - mano manymu, jie yra paletės esminiai akcentai, o kitos spalvos tik juos papildo.
Kaip matote nuotraukoje, visi atspalviai turi pavadinimus - iškart lengviau apie juos papasakoti: 


Loco - paletėje jis atrodo oranžinis, tačiau ant odos tai greičiau kreminis atspalvis. Jis perlamutrinis, labai lengvai dengiasi, idealus naudoti po antakiu ar ties akių kampučiais.
San Antonio - vienas iš mano šios paletės favoritų. Pakankamai ryškus naudoti kaip pagrindinę voko spalvą, tačiau juo galima ir sulieti spalvas. Turi blizgesio, tačiau gerokai mažiau, nei pirmasis atspalvis.
Ibiza Rocks - geltona, geltona! Nemaniau, kad ji bus tokia intensyvi ir pigmentuota, todėl labai apsidžiaugiau rezultatu. Tiesa, ši spalva yra kiek labiau linkusi byrėti, nei kitos, todėl būtina nukratyti šepetėlį, kad paakio nepapuoštų kanarėlės geltonumo dulkelės.
Zoola - itin blizgi aukso spalva. Manau, atrodytų puikiai kaip pravedimas! Arba tiktų ryškiam vakariniam makiažui.
Pura Vida - tokia kamufliažinė pilkšvai žalia. Ji puikiai tinka prie kitų šios paletės spalvų, įneša šiek tiek tamsumo.
Spotlight - turbūt mažiausiai mane sužavėjęs atspalvis, tiesiog netinka prie mano akių spalvos. Melsvai pilkšvas.


Antroje eilėje spalvos kiek ramesnės, šaltesnės:

Pearl - pavadinimas puikiai atitinka spalvą - perlamutrinis baltas atspalvis, ypač gerai tepasi, labai pigmentuotas.
Ushuaia - ideali spalva perėjimui, kitų spalvų retušavimui. Taip pat manau, kad naudosiu ją viso voko padengimui, toms dienoms kai norisi itin natūraliai atrodančio makiažo.
Puro - labai švelnus alyvinis atspalvis, dar nesuprantu, ar man jis patinka, ar ne - sakyčiau, norėtųsi vos vos tamsesnio.
Bora Bora - labai intensyvus turkio spalvos šešėlis, vasarai pats tas!
Ocean Beach - kaip ir sufleruoja pavadinimas, tai sodrus jūros spalvos šešėlis.
Siesta - rudas - tamsiausias paletės atspalvis, mano manymo turėtų nuostabiai atrodyti su Bora Bora ir Ocean Beach.

Apie šešėlių kokybę nesikartosiu - jei skaitėte mano ankstesnius pasakojimus apie "Sleek" šešėlius (o jei ne, tai galite padaryti čia ir čia), jau turbūt žinote, kad jie yra pigmentuoti ir lengvai dengiasi, už tokią kainą - tikrai puikus pasirinkimas.
Man labiausiai patiko tai, jog spalvos, atrodo, tiesiog idealiai suderintos ir tinkančios viena prie kitos. Nekantrauju sukurti įvarių makiažo variantų su šia palete, o kol kas rodau savo pirmąjį eksperimentą (iškart griebiausi ryškiausių spalvų):

Vokui padengti naudojau Ibiza rocks, akies formą modeliavau su Siesta, perėjimui panaudojau San Antonio. Apatiniam akies vokui rinkaus Bora Bora ir Ocean Beach.
Naudojau šešėlių pagrindą ir man jie išsilaikė geras septynias valandas.

Taigi, po truputį pereinu į vasaros sezoną - įsigijau šią ryškią paletę, taip pat keletą ryškių spalvų lūpoms (jau greit bus įrašas apie tai), įprastą kompaktinę pudrą pakeičiau lengvesnio maskavimo mineraline... O kokie jūsų kosmetinės pokyčiai atėjus šiltajam sezonui?

6 komentarai:

  1. Nuostabios spalvos - mielai ir aš įsigyčiau tokią paletę vasaros sezonui - super :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Tikrai taip! Aš jau laukiu, kada šias spalvas galėsiu derinti prie vasariškų suknučių, gaila, kad oras kol kas dar nelepina :)

      Panaikinti
  2. great post :) have a nice day :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    AtsakytiPanaikinti
  3. Palete tikrai graziai atrodo ir spalvos puikios! Taciau as tokiu nebeperku, nes tiesiog pastebejau, kad tai ne mano stilius ir nesijauciu gerai naudodama tokias spalvas, bet vat ant kitu man grazu paziureti! :))) is tiesu, pas mane ar ziemos ar vasaros sezonas tai kosmetika daugmaz ta pati,tik keiciantis sezonui visuomet norisi ka nors naujo isigyti, tai vat neseniai ir atsinaujinau :))

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. O aš kaip tik atrandu, kad man tokios ryškios spalvos labai patinka, anksčiau nė nebūčiau pamaniusi, kad naudosiu geltoną(!) atspalvį šešėliams :)
      Tikiuosi, savo bloge pasidalinsi naujais pirkiniais? :)

      Panaikinti