02 balandžio 2015

Shopeko.lt parduotuvės atidarymas

Ar jums teko girdėti apie ekologišką "Avril" kosmetiką iš Prancūzijos? Tikiu, kad artimiausiu metu apie ją girdėsite dar daugiau, nes iki šiol tik internetine parduotuve buvusi Shopeko jau atvėre ir realias duris Vilniuje, Ukmergės g. 298, PC Norfa. Be abejo, suskubau apžiūrėti, išbandyti ir pačiupinėti prekių, kuriomis iki šiol galėjau grožėtis tik internete.


Štai tokia nedidukė, bet jauki parduotuvėlė. Prekių pasirinkimas tikrai nemažas - galima rasti veido priežiūros priemonių:


Priemonių kūno priežiūrai:


 Higienos priemonių:


Mane itin sudomino dezodorantas, nes stengiuosi bent retkarčiais pakeisti įprastai naudojamą dezodorantą natūralesne (bet, pageidautina, ne itin brangia) alternatyva, o šio kaina yra tikrai prienama, tad būtų įdomu išbandyti ir poveikį, manau, kad kai reikės naujo dezodoranto, išbandysiu šį.

Na ir galiausiai, parduotuvėje yra išties didelis dekoratyvinės kosmetikos pasirinkimas:



Man labiausiai patiko tai,  kad yra absoliučiai viskas, ko gali prireikti makiažui - pradedant maskuokliu ir BB kremu, baigiant akių pravedimu ir tušu. Manau, tai yra itin svarbu žmonėms, kurie nori po truputį pereiti prie natūralesnės kosmetikos, bet nėra įsitikinę, ar ras viską, ką jie įpratę naudoti. Taigi, galiu patvirtinti, makiažą vien su natūralia kosmetika pasidaryti tikrai galima, "Shopeko" siūlomas "Avril| prekių asortimentas man tai tikrai įrodė :)

Parduotuvėje stengiausi išbandyti kuo daugiau produktų:


Man labai patiko lūpdažių spalvos, nors jie buvo gerokai mažiau pigmentuoti, nei mano įprastai naudojami, ant odos tepėsi labai lengvai, ir manau, jog jie tikrai nesausintų lūpų bei suteiktų gražų atspalvį. Taip pat buvo labai įdomu išmėginti BB kremą, kuris vos užsitepus man ant rankos pasirodė gerokai per tamsus, bet vėliau susiliejo su odos spalva, kremo tekstūra man pasirodė labai maloni ir lengva, manau, jis turėtų tikti merginoms, mėgstančios lengvą maskavimą.
Akių šešėliai taip pat pasirodė gražūs, ant odos dengėsi lengvai ir nebyrėjo.

Čia galima rasti ir nagų lakų, taip pat nagų lako pagrindą/viršutinį sluoksnį:




Iš esmės, turiu pasakyti, kad apsilankymas "Shopeko.lt" parduotuvėlėje bei nuodugnesnės pažintis su "Avril" produktais man paliko tikrai gerą įspūdį, džiaugiuosi, jog atsiranda natūralesnių ir, svarbiausia, įperkamų alternatyvų įprastai kosmetikai.

Iš parduotuvės išėjau nešina dviem pirkinukais: nagų laku (nes prisiminiau Modestos straipsnį apie "Avril" nagų laką, kuris man labai patiko, tik išsirinkau kitą mėlynos atspalvį) ir akių pieštuku.


Vos tik išbandysiu šiuos pirkinukus, būtinai aprašysiu juos savo tinklaraštyje, bus įdomu palyginti šią, ekologišką kosmetiką su mano įprastai naudojama.

O jei jūs irgi norite išbandyti "Avril" kosmetiką, užsukite į naujai atsidariusią parduotuvę, arba suskubkite pasinaudoti šiandien Shopeko galiojančia 20% akcija!

Tiesą pasakius, kol parašiau šį įrašą, spėjau nusilakuoti nagus šia žavia dangiška spalva, ir rezultatas man labai patinka! O koks pirkinys iš "Shopeko" bus pirmasis jūsų norų sąraše?

6 komentarai:

  1. Kaip įdomu!!! Ačiū už apžvalgą, kitą savaitę ir aš bandysiu apsilankyti :) Nagų lakų kokia gausybė!

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Tikrai, nagųų lakai nuostabūs, ir sakė, dar ne visi išrikiuoti :) Aš dar tik susipažįstu su ekologiška kosmetika ir galiu lyginti nebent su tuo, ką įprastai naudoju, o tu, tikiu, tikrai turėsi su kuo palygintų kitų ekologiškų produktų kontekste, tad labai lauksiu tavo apžvalgos!

      Panaikinti
  2. Kaip faina, kad atsiranda naujų parduotuvių :) Gaila, kad vieta man nelabai patogi, bet nedidelė kliūtis :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Aha, parduotuvė tokioje vietoje, kad reikia iš anksto susiplanuoti vizitą į ją, šiaip "pakeliui" nelabai.. :) Na, bet visada galima norimus produktus pirma apžiūrėti internete, o paskui jau keliauti į parduotuvę ir rinktis atspalvius :)

      Panaikinti
  3. Man tai ši ekologiška kosmetika labai patinka. Ir svarbiausia, kad tinka mano odai.

    AtsakytiPanaikinti