01 balandžio 2015

Pažintis su VIVI: muilas ir rankų kremas

Jau turbūt visi visi spėjo pasinaudoti VIVI akcija - pasiimti dovanų 10 eurų vertės rankų kremą bei įsigyti prekių su 40 procentų nuolaida. Gerus porą mėnesių Lietuvos tinklaraštininkės rašė apie šiuos produktus: kas gyrė, kas peikė, o aš dar tik dabar prisijungiu prie šios diskusijos - likus porai dienų iki akcijos pabaigos ir aš įsigijau porą prekių. Šiandien trumpai papasakosiu savo pirmuosius įspūdžius apie rankų kremą bei muilą su mangais, o dar vieną apžvalgą pasiliksiu kitam įrašui, mat noriu dar kiek ilgiau panaudoti jį, kad susidaryčiau apie nuomonę.

Jei dar neteko girdėti apie VIVI - tai lietuviška, natūrali kosmetika pagaminta tik iš ekologiškų ar natūralios kilmės ingredientų. Tiesą pasakius, pirmąjį kartą apie VIVI išgirdau jau senokai, dar praėjusiais metais apžiūrėjau jų stendą "Pelenėje", tačiau nieko neįsigijau. Nors, turiu pasakyti, pati idėja sužavėjo, ypač visas prekes vienijantis labai "švarus" ir minimalistinis dizainas (o tokioms pakuotėms aš turiu silpnybe...)

Taigi, apsilankiusi VIVI parduotuvėje mano akys raibo nuo pasirinkimų, bet nusprendžiau įsigyti tai, ko man labiausiai reikia - veido prausiklį (apie kurį papasakosiu greitu metu), bei mangų kvapo muilą rankoms ir kūnui (kažkada svečiuose naudojausi VIVI muilu ir pamenu, kad labai patiko, tad norėjau ir sau tokį įsigyti), o priedo gavau dovanų rankų kremą.


Šis rankų kremas jau tapo tikrai žvaigžde tinklaraščiuose, jį galiu pagirti ir aš. Visų pirma, be galo miela pakuotė ir akį traukiantis piešinukas man labai patinka, net lietuviškai nesuprantantis žmogus vien iš pakuotės galėtų spręsti, kam šis produktas yra skirtas.


Sudėtis taip pat gan įspūdinga - sojų, saulėgrąžų, vynuogių sėklų ir sviestmedžio aliejų derinys tikrai naudingas odai. Kaip teigiama kremo aprašyme, šiuose aliejuose esantys A, C ir E aliejai lėtina senėjimo procesus odoje ir saugo ją nuo žalingo aplinkos poveikio. Aprašyme taip pat teigiama, kad kremą galima naudoti ne tik rankoms, bet ir lūpoms, veidui bei kitoms kūno vietoms. Tiesa, veidui tokio "sunkaus" kremo tikrai nesirinkčiau, bet pabandžiau juo tepti lūpas (šiek tiek sudrėkino, bet nepatiko toks riebus "skonis", tad kaip lūpų balzamo nenaudočiau), bei kojas po skutimosi (rezultatas puikus, kojų oda po kremo tapo švelni ir maloni lietimui). Be abejo, bandžiau ir pagal tikrąją paskirtį - tepti rankas.


Kremas tirštas, su oranžiniu atspalviu. Man labai patiko tai, kad ant rankų pasiskirsto ir susigeria labai greit, nepalikdamas jokios riebios plėvelės. Mano rankų oda jau atsigavusi po žiemos, tad ypatingos priežiūros nereikalauja, todėl negaliu pasakyti, ar šiam kremui pavyktų atgaivinti itin suskirdusias rankas, bet maniškės po kremo naudojimo tapo švelnios ir sudrėkintos. Vienintelis kremo trūkumas, kurį pastebėjau - ne itin malonus kvapas, man jis primena kažkokius kiek pagedusius vaisius - toks saldus, bet troškus. Nors tikrai nėra toks nemalonus ar stiprus, kad kremo nebūtų galima naudoti, be to, kvapas greit išsivadėja.

Manau, tai tikrai puikus kremas kasdieniam naudojimui, aš jį laikau rankinėje ir kai tik yra poreikis, pasitepu rankas, kad jos vėl atgautų drėgmę ir taptų švelnios. Būtų puiku, jei VIVI išleistų ir mažesnę šių kremų versiją, nes 75g tūtelė gal kiek per didelė nešiojimuisi (nors man tai nesutrukdė :))


Kalbant apie kainą, man labai patiko VIVI pasirinkta politika - visi produktai turi dvi kainas, didesnioji skirta įprastiems klientams, o mažesnioji - lojaliems. Kadangi pirkau produktus akcijos metu, mane tuo pačiu įtraukė į lojalių klientų sąrašą - reikėjo užpildyti anketą, o į savo elektroninį paštą gavau įvairių pasiūlymų. Jei neklystu, ne akcijos metu tapti lojaliu klientu galima įsigyjant prekių už daugiau nei 20 eurų, bet jei klystu - patikslinkite mane!

Na, o antrasis mano pirkinys - muilas su mangais. Internetinėje VIVI parduotuvėje galima rasti trijų rūšių muilus: su saulėgrąžomis, kakavinį ir su mangais, o štai parduotuvėje radau tik pastarąjį, todėl jį ir įsigijau, tikėdamasi skanaus kvapo.


Pakuotė - visiškai minimalistiška, bet vėlgi, viską pagyvina tas gražus ir paprastas dizaino akcentas ant pakuotės nugarėlės.

Muilo sudėtyje - kokosų, palmių ir rapsų aliejai, kaip teigiama aprašyme, muilas minkština ir drėkina odą. Ištraukusi jį iš pakuotės tikėjausi stipraus mangų kvapo, tačiau... Nieko. Sakyčiau, muilas ne tik kad nekvepia mangais, bet yra kone visai bekvapis.


Putoja jis išties gerai, bandžiau juo prausti ir rankas, ir kūną, muilas tikrai nedžiovina odos ir man patiko jo rezultatas bei, žinoma, natūralumas. Vis dėlto, pasijutau kiek apgauta dėl to, kad pavadinime figūruoja mangai, o realus produktas primena juos nebent spalva, nes kvapu tai tikrai ne... Deja.

Pirkdama muilus įsigijau iškart du, nes vieną norėjau padovanoti jums (sekite įrašus, greit žadu paskelbti nediduką konkursą šiam muilui ir dar porai kitų priemonių laimėti), tad kiek nusiminiau, kad dovanėlė nekvepės taip skaniai, kaip tikėjausi. Bet, tikiuosi, kad laimėtojas taip pat pasidalins savo įspūdžiais apie šį muilą, o mano verdiktas kol kas yra toks - gražiai ir stilingai supakuota natūralesnė alternatyva įprastam muilui, tačiau kol kas mieliau renkuosi kvapnius LUSH muilus.

Taigi, mano pirmoji pažintis su VIVI produktais buvo išties įdomi, padariau išvadą (tiesa, gal kiek skubotą, reikės išbandyti ir kitus jų gaminius), kad produktai išties kokybiški ir puikiai atlieka savo darbą, bet skaniais kvapais, deja, nelepina. Bet natūralių, neutralių kvapų megėjams ši kosmetika turėtų būti tikrai atgaiva!

O ką jūs jau spėjote išbandyti iš VIVI produkcijos, ar gaminiai atitiko jūsų lūkesčius? Lauksiu jūsų komentarų!

3 komentarai:

  1. Rankų kremą turiu, bet dar neišbandžiau. Tiesa, man pakuotės nelabai patinka. Ir galiojimo data ant to lipduko greitai nusitrina. Tačiau labai norėčiau išbandyti muilą - negi jis tikrai nesausina odos? :) Nes kiek bandžiau tokių panašių, natūralių, muilų, jie palikdavo nemalonų tempimo pojūtį. Na, gal šis būtų išimtis :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Bent jau rankų ir kūno nedžiovino, veidui, žinoma, nenaudočiau :) o, dėl galiojimo datos geras pastebėjimas, reikės kokiu markeriu paryškinti! Nes kol neilgai pakuotę turiu, tai dar nespėjo nusitrinti, pamenu, tas pats su mano mėgiama Pienės Pūko kosmetika buvo, visos datos nusitrynė ir žinok, kad geras, iki kada galioja :)

      Panaikinti
  2. Bandžiau jų Alyvuogių kondicionierių - tikrai patiko, plaukai švelnūs, kvepia labai skaniai, obuoliais, tik klausimas, ar tas kvapas tikrai natūralus :? Naudojau 12 vaistažolių serumą plaukams, favoritu netapo, bet tikrai neblogas :)

    AtsakytiPanaikinti