02 balandžio 2015

Paatviravimai ir "Bella Medica" apžvalga

Sveikos, mielosios!

Pastaruoju metu skaitydama tiek lietuviškus, tiek užsienio tinklaraščius susiduriu su tendencija, kad merginos, rašydamos apie intymią higieną pabrėžia, kad tai "gėdinga tema" arba atsiprašo skaitytojų už "nejaukų" įrašą. O aš kažkaip nesuprantu to "nejaukumo" - juk esame moterys, ir taip kas mėnesį kenčiame mėnesinių skausmus, nuotaikų kaitas ir dar turime gėdytis, kad naudojame intymios higienos priemones? Aš manau, jog tikrai ne, mėnesinės yra visiškai normalus ir įprastas procesas, todėl nematau priežasties gėdytis to, kad naudoju įklotus labiau nei to, kad sloguodama naudoju nosinaites!



Todėl nusprendžiau šiandien padaryti "Bella Medica" produktų apžvalgą, bei atvirai paplepėti apie tai, kas man padeda išlaikyti gerą nuotaiką ir patogiai jaustis tą sunkiąją mėnesio savaitę.


Priemonės, kurias šiandien skubu apžvelgti - "Bella Medica" linija su žaliąja arbata.
Per mėnesines turbūt mažiausiai norisi netikėtumų, todėl dažniausiai renkuosi jau išbandytas ir mėgstamas priemones - perku "Bella Perfecta", nes man patinka, jog įklotai yra itin ploni ir patogūs, arba "Gentle Day" - vertinu jų kokybę ir natūralumą.

"Bella Medica" linijos anksčiau man neteko matyti. Įprastai perku intymios higienos priemones kosmetikos parduotuvėse, o šį kartą užsukau į vaistinę. Mano pamėgtų "Bella Perfecta" nebuvo, bet to pačio gamintojo "Bella Medica" linija patraukė mano akį. Aprašyme paskaičiau, kad priemonės su žaliosios arbatos ekstraktu, nusprendžiau surizikuoti ir išbandyti.

Vaistinėje radau šios linijos kasdienius įklotus, tamponus, prailgintus įklotus nakčiai, įklotus dienai (kuriuos ir įsigijau), bei drėgnas servetėles. Pasirinkimas man pasirodė pakankamas, nors "Bella" intenetiniame puslapyje radau dar daugiau šios linijos produktų.


Pakuotė kiek kitokia, nei vis kitų "Bella" gaminių - su virvelėmis, kurias galima užtraukti, kad įklotai neiškristų iš pakuotės. Man tai pasirodė visai patogi smulkmena.

Patys įklotai - 5/6 lašelių, 2mm storio, tad tikrai pakankamai ploni ir patogūs. Įklotų paviršius padengtas  neaustinės medžiagos tinkleliu, patys įklotai impregnuoti žaliosios arbatos ekstraktu, kuris, pasak gamintojų, neutralizuoja kvapus, pasižymi antibakterinėmis ir antiuždegiminėmis savybėmis.

Turiu pasakyti, šių įklotų paviršius man patiko labiau, nei įprastai naudojamų "Bella Perfecta", apie žaliosios arbatos ekstraktą nieko negaliu pasakyti, nes ir su kitais naudojamais įklotais neturėjau jokių problemų, bet, manau, toms merginoms, kurių oda jautresnė, papildoma antibakterinė ir antiuždegiminė apsauga turėtų būti didelis privalumas.

Įklotai puikiai atlieka savo darbą, kas svarbiausia - išlieka savo vietoje, puikiai sugeria drėgmę ir neerzina odos, o šie trys kriterijai man ir yra svarbiausi.

Pakuotėje yra 10 vnt, jos kaina - 1,76 eur


Na o šios drėgnos servetėlės - man tiesiog didžiulis atradimas! Man ilgą laiką nesisekė "susidraugauti" su drėgnomis servetėlėmis intymiai higienai, išbandžiau tikrai daug skirtingų gamintojų priemonių, bet jos nebuvo pakankamai švelnios mano odai, palikdavo nemalonų jausmą. Tiesa, pamėgau "Gentle Day" drėgnas servetėles, bet jų kaina didoka, tad ieškojau pigesnės alternatyvos ir manau, jog ją radau!
Šios "Bella Medica" drėgnos servetėlės be alkoholio, todėl nedžiovina odos, taip pat be parabenų. O man labiausiai patiko gaivus jų kvapas, kažkuo primenantis "Sprite" gėrimą :) Manau, šias servetėles galima naudoti ne tik intymiai higienai, bet ir tuomet, kai neturite galimybės nusiprausti ir atsigaivinti (pavyzdžiui, ilgoje kelionėje autobusu ar lėktuvu).

Pakuotėje yra 20 vnt. servetėlių, o jų kaina - 1,37 eur.

Taigi, išmėgintais produktais, ypač drėgnomis servetėlėmis esu patenkinta. Manau, jog pirkdama įklotus ir toliau liksiu prie "Bella Perfecta" ir "Gentle Day", nes juos paprasčiausiai lengviau rasti (nors, tikiuosi, kad "Bella Medica" bus pardavinėjami ne tik vaistinėje, o pasieks ir kitų parduotuvių lentynas), bet štai dėl drėgnų servetėlių abejonių neliko, pirksiu šias!

O dabar, kaip ir žadėjau, noriu šiek tiek paplepėti apie tai, kaip ištverti tas pirmas skaudžiąsias mėnesinių dienas. Nežinau, kaip jūs jaučiatės jų metu (laikau špygas, kad būtumėte tos laimingosios, kurioms nieko neskauda), bet aš pirmąsias dvi dienas tikrai nebūnu itin entuziastinga - skauda ne tik pilvą, bet ir nugarą, kojų raumenis, pykina ir svaigsta galva, žodžiu, jaučiuosi kaip baisus ligonis. Stengiuosi atrasti įvairių būdų, kaip pagerinti savo savijautą, tad keletas jų:
1. Išsiruošimas ilgam, lėtam pasivaikščiojimui. Savo noru tikrai būčiau neatradusi šio būdo, nes dažniausiai noriu tiesiog susisupusį į kaldrą gulėti lovoje ir žiūrėti į lubas, bet taip jau nutiko, kad kažkada turėjau ilgą kelionę ir lyg tyčia prasidėjo mėnesinės, jokių vaistų nuo skausmo neturėjau, o žinojau, kad reikės  apeiti visą miestą... Pirmąją kelionės dalį ėjau sukandusi dantis, nes skausmas neleido džiaugtis pasivaikščiojimu, o kur dar kas kiek laiko sustojimas užbėgti "pas nykštukus", bet antroje dienos pusėje jaučiausi žymiai geriau. Taigi, lengvas fizinis krūvis tikrai sumažina skausmą, tad jei prisiverčiu išeiti ilgam pasivaikščiojimui, visuomet pasijuntu geriau.
2. Vaistai nuo skausmo man yra kraštutinė priemonė, stengiuosi jų negerti, nes vienos tabletės per dieną man nepakanka, tad juos renkuosi nebent tada, kai žinau, kad bus sunki diena, reikės daug judėti ir tiesiog negaliu leisti skausmui sutrukdyti mano planų.
3. Patogūs, natūralios medžiagos apatiniai. Nieko nėra blogiau nei įklotai nepatogiose kelnaitėse - mėnesinės ir taip nedžiugina, o jei dar apatiniai spaudžia ar jų medžiaga erzina odą, išvis bėda. todėl renkuosi kažką natūralaus, šiuo metu labai pamėgau lietuvišką apatinį trikotažą iš About Wear.
4. Vaisiai ir daržovės. Nežinau, kas čia per dėsnis, bet kai būna mėnesinės visuomet noriu savęs gailėti ir valgyti saldumynus bei gerti kavą, nors tuomet jaučiuosi dar blogiau. Pastebėjau, kad jei sveikiau maitinuosi, tos dienos praeina žymiai lengviau.
5. Kokybiškas miegas. Nepailsėjus visi skausmai atrodo šimtąkart stipresni, tad stengiuosi toms dienoms neatidėti mokymosi per naktis ar serialų maratono iki paryčių.

Taigi, tokie mano paatviravimai, o gal savo patarimais, kaip ištverti sunkias mėnesines, galite pasidalinti ir jūs? Kokios jūsų mėgstamos priemonės ar būdai palengvinti nuotaiką bei sumažinti skausmą?

EDIT: O mano tinklaraštis, matyt, irgi galvoja, kad čia nepatogi tema, nes kažkodėl pagrindiniame puslapyje nerodo įrašo nuotraukos.. Gal kas žinote, kaip išspręsti šią problemą?

5 komentarai:

  1. Šių Bella medica nebandžiusi, bet Gente Day pakeitai mėgstamiausi, kitų net negaliu naudoti :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Na va, puiku, kad atradai, kas tinka ir patinka! Man kokybės atžvilgiu jie irgi labai patinka, tik kaina didoka.

      Panaikinti
  2. Tiesa sakant, labai smagus, mergaitiskas irasas. Skaniai susiskaite! :)

    www.juodaplunksna.blogspot.com

    AtsakytiPanaikinti
  3. Aš taip ieškau kažko natūralaus, o ypač tomis dienomis. O lietuviškas trikotažas pas mane užima didžiąją dalį apatinių. Tikrai labai malonu prie kūno.

    AtsakytiPanaikinti