03 balandžio 2015

"Margarita" kūno kremas su agurkais

Nežinau kaip jūs, bet aš visada mėgstu turėti keletą "universalių" veido bei kūno priežiūros priemonių. Tai yra, kiekvieną dieną naudoju tai, ką jau pamėgau ir kas atitinka mano odos tipą - turiu daugmaž pastovų priemonių derinuką, kurį naudoju jau ilgą laiką. Tačiau būna tokių dienų, kai lyg tyčia pasibaigia veido kremas, nėra laiko nubėgti įsigyti naujo, reikia kažkur eiti, norisi ir pasidažyti, bet tepti makiažo pagrindo ant nesudrėkintos odos nekyla ranka... Arba, išvažiuoju savaitei atostogų ir pamatau, kad palikau namie savo veido kremą, antro pirkti nesinori nes kaina nemaža, o ir namie likęs dar puspilnis... Tokiais atvejais aš dažnai įsigyju ir naudoju "Margaritos" produktus - turiu veido kremą, tinkantį visiems odos tipams; jį naudoju tada, kai pasibaigia mano įprastai naudojamas arba darydama makiažus draugėms (nebijokit, tiek sau, tiek kitiems kremą iš indelio kabinu ne pirštais, o švariu vatos pagaliuku). Taip pat mano lentynoje kurį laiką buvo ir "Margaritos" prausiklis (tiesa, jau sunaudojau) - jis taip pat parankus tais atvejais, kai po ranka nėra įprastai naudojamo arba, galų gale, norisi išsiplauti makiažo šepetėlius.

Būtent "Margaritos" produktus tokiais "atsarginiais" atvejais renkuosi dėl labai paprastos priežasties - jų sudėtis dažniausiai būna paprasta, tad odai nepakenks (nebent esate alergiški kažkokiai specifinei sudedamąjai daliai) ir padės palaikyti jos būklę. Be to, šie produktai tikrai pigūs!

Panašiais keliais mano lentynoje atsidūrė ir šis kūno kremas su agurkais - išsausėjo oda, reikėjo kūno kremo, buvau išvažiavusi ir žinojau, kad namie turiu dar nemažą pakuotę, tad nesinorėjo pirkti kažko brangaus - pasigriebiau "Margaritą".


Kremo labiausiai reikėjo mano blauzdoms - nuo skutimo kojų oda buvo nusausėjusi, pradėjusi šerpetoti. Po kelių dienų šio kremo naudojimo oda vėl atgavo savo elastingumą, tad buvau tikrai patenkinta rezultatu.


Kremas lengvos, gelinės konsistencijos, greit susigeriantis, tad ypač naudingas skubant, kai norisi pasitepti kremu ir iškart šokti į drabužius.


Nors kasdieniam naudojimui mieliau renkuosi tirštesnius, labiau maitinančius mano sausėti linkusią odą kremus, šis - puikus pasirinkimas vasarai, nes gelinė tekstūra ir malonus agurkų kvapas tikrai maloniai atgaivina bei atvėsina odą.

Didžiuliame indelyje net 250g kremo, įprasta jo kaina ~2 eurus, o aš įsigijau su nuolaida, už 1,5 eur.

O jūs ar turite produktų-gelbėtojų, kurie praverčia tada, kai lyg tyčia mėgstamos priemonės pasibaigia ne laiku? Ar mėgstate tokius universalius produktus, tinkančius visiems, ar mieliau renkatės kažką, pritaikytą jūsų odos tipui?

0 komentarai (-ų):

Rašyti komentarą