04 balandžio 2015

Lush morkytės ir Somewhere Over the Rainbow muilas

Na štai ir paskutinis įrašas apie LUSH velykines gėrybes. Visus įrašus galite rasti čia:
LUSH Velykų kolekcijos apžvalga
Vonios kremas Golden Egg
Vonios bomba Hoppity Poppity
Dušo želė Pot O' Gold

O šiandien - turbūt pats gražiausias velykinis produktas - vonios putos Bunch of Carrots!


Jos atrodo beveik kaip tikros! O ir kvepia taip, kaip man patinka - ne per stipriai, gaiviai ir primena citrusus. Sudėtyje yra sicilietiškų citrinų, bergamočių aliejų, kurie skleidžia malonų aromatą. Morkytės pripildo vonią putų ir nudažo vandenį oranžine spalva.


Šias morkytes galima naudoti dviem būdais - arba sutrupinti į vonią (tam užtektų vienos morkytės), arba paimti už žalių "lapelių" ir pakišti po kranu, o paskui tiesiog išdžiovinti ir pasilikti morkytes kitam naudojimui. Kadangi jos prigamina tikrai dauuug putų, manau, šio morkų ryšelio užtektų 3-5 vonioms.

video

Šios morkytės man labai patiko, kartu su mama ir dukterėčia lėkėm žiūrėti, kaip pakištos po čiaupu jos putoja - tikrai labai gražus ir žaismingas gaminys, man patinka tai, kad morkyčių tikrai užteks ilgam.

Na ir paskutinis produktas - muilas Somewhere Over the Rainbow.



Visas muilas būna vaivorykštės spalvų, tad įdomu sužinoti, kurias spalvas atpjaus :) Kaip matote, mano gabalėlyje yra dvi spalvos, muilas turi labai smulkius blizgučius, kurių nuotraukoje niekaip nepavyko užfiksuoti. Kvepia švelniai, sudėtyje sicilietiškų mandarinų bei nerolio aliejai ir rožių absoliutas. Muilas tinkamas visam kūnui, bet aš supjausčiau mažesniais gabalėliais ir naudoju rankoms. Visa vonia labai kvepia, o ir svečiams patinka plautis rankas tokiu kvapniu muiliuku.

Taigi, šiųmetė LUSH Velykų kolekcija man pasirodė labai įvairi, pritaikyta įvairiausiems skoniams ir poreikiams. Mano mėgstamiausias produktas - Golden Egg, man tiesiog nuostabus jo rezultatas, įsigysiu dar bent porą tokių pačių.

O kas labiausiai sudomino jus?

4 komentarai:

  1. Noriu ir aš ko nors iš Lush :) Kai baigsis velykinė karštinė, keliausiu į Lush parduotuvę pasidairyti :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Aha, turėtų būti nemažos nuolaidos! Aš irgi keliausiu labiausiai patikusių produktų užsipirkti :)

      Panaikinti
  2. Oi kokios "skanios" morkytės. Ir atrodo puikiai ir aprašymas skamba gerai:)


    Makeup Demon blog
    Makeup Demon Bloglovin
    Makeup Demon FB page

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Aha, o kas svarbiausia - ilgam užtenka :)

      Panaikinti