18 balandžio 2015

L'oreal Nutri Gold veido aliejus ir kremas

Šiuos produktus išbandymui gavau jau senokai (ačiū L'oreal atstovams), tačiau norėjau skirti jiems pakankamai laiko - juk veido priežiūros priemonių poveikiui pastebėti reikia daugiau laiko, nei išbandyti dekoratyvinę kosmetiką.


Pradėsiu nuo pat pradžių. Vos gavusi šiuos du produktus - L'oreal Paris Nutri Gold Extraordinary Oil veido kremą ir veido aliejų - atkreipiau dėmesį į jų nuostabią pakuotę. Vyraujančios spalvos - geltona ir auksinė - sudaro prabangos įspūdį, o kai išėmiau produktus iš dėželių, dar labiau susižavėjau, nes jie atrodo tiesiog nuostabiai ir dežėlės skleidė malonų kvapą dar net nepradarius produkto. Iškart internete pasiskaičiau, kas rašoma oficialiame L'oreal puslapyje - prieš išbandant priemones man visada įdomu pasiskaityti ir sužinoti, koks poveikis yra žadamas, o tada, po naudojimo, palyginti su savo įspūdžiais. Ten teigiama, kad abi priemonės maitina, pagyvina odą, suteikia švytėjimo bei yra tinkamos visiems odos tipams.
Taip pat pasidomėjau, kokia šių priemonių kaina ir labai nustebau - tiek kremas, tiek aliejus kainuoja 11,86 eur. Sprendžiant iš prekių išvaizdos, įpakavimo, malonaus kvapo atrodo, kad jie kainuoja žymiai brangiau. Net nunešiau priemones parodyti bei išbandyti mamai, ir paklausiau, kokia, jos manymu, jų kaina. Ji nusprendė, kad turėtų būti apie 30 eur už kiekvieną, taigi, priemonės atrodo kone trigubai brangesnės, nei ištiesų yra! Tad L'oreal tikrai nustebino tuo, kad sugebėjo sukurti vizualiai patrauklų produktą, kuriantį prabangos įspūdį už tikrai labai prienamą kainą.
Taigi, tokie pirmiejį įspūdžiai, o dabar noriu papasakoti apie kiekvieną produktą atskirai, bei apie mano pastebėtą jų poveikį:


Pradėsiu nuo veido kremo. Visų pirma, dedu didelį pliusą už labai informatyvią pakuotę:


Aprašytas ne tik naudojimas, sudėtis, bet ir tai, kokiai amžiaus grupei šis kremas yra tinkamas (20-50m.), kokia jo tekstūra (lengva, šilko švelnumo) bei poveikis (maitina, drėkina, suteikia spindesio). Parduotuvėje į tokį įpakavimą tikrai atkreipčiau dėmesį, man patinka, kad šie pagrindiniai aspektai išvardinti labai aiškiai, pasitelkiant grafinį atvaizdavimą, o ne surašyti smulkiomis raidelėmis (kaip dažnai būna ant kitų kremų).


Pat kremo indelis - labai tvirtas ir patogus naudojimui, nuostabus aukso spalvos dangtelis, pačio indelio spalva jau iškart kelia asociacijas su aliejais, kurie naudojami sudėtyje.


Pakuotė turi papildomą dangtelį, apsaugantį kremą.


Kremo tekstūra atitinka gamintojų aprašymą - jis išties yra labai švelnus, lengvai pasiskirsto ant veido odos ir greit įsigeria. Negaliu nepaminėti nuostabaus kvapo - kremo sudėtyje puikuojasi levandų ir rozmarinų eteriniai aliejai (tiesa, pastarasis jaučiasi stipriau, todėl kvapas man ir patiko, nes nesu levandų megėja), taip pat jame yra baltųjų jazminų ekstrakto ir argano aliejaus. Atrodo, viskas, ko reikia tobulai odos priežiūrai! L'oreal taip pat siūlo veido masažo ritualus, kuriuos galite atlikti su šiuo kremu bei aliejumi. Žodžiu, tai ne vien kremo užtepimas ant veido, bet ir pasilepinimas, aromaterapija, atsipalaidavimas...
O kaip rezultatas? Štai čia aš ir pasimečiau. Nors kremo pakuotė/kvapas/jausmas ant veido man tikrai patiko, bet pastebėjau, kad per porą savaičių, kurias aš naudojau šį kremą (bei aliejų), mano odos būklė buvo kiek blogesnė, nei naudojant man įprastas priemones. Kodėl? Tuojaus papasakosiu, tik pirma dar trumpai aprodysiu veido aliejų:


Vėlgi, pakuotė su absoliučiai visa reikalinga informacija.


Aliejus skirtas brandesnei odai - 30-60m.


Itin prabangiai atrodanti pakuotė su patogia pipete tikrai papuošė mano vonios spintelę ir, kaskart pasiimdama priemonę, jaučiausi lyg save lepinčiau :)


Aliejus mane sužavėjo net labiau, nei kremas - užtenka vos poros lašų visai veido odai, aliejus labai greit susigeria, nepalikdamas ant odos riebios plėvelės (tai mane itin sužavėjo, nes mano T zona linkusi riebaluotis) ir skleisdamas nepakartojamą kvapą. Kaip teigia gamintojai, sudėtyje 98 proc. ingredientų yra natūralios kilmės, į šį veido aliejų įeina net aštuoni eteriniai aliejai: levandų, mairūnų, rozmarinų, pelargonijų, rožių, Romaniškų ramunėlių, apelsinų ir levandinų. Šį aliejų galima naudoti arba prieš veido kremą, arba vietoje jo, taip pat galima kremą praturtinti keliais jo lašeliais. Žodžiu, daug skirtingų naudojimo būdų, bet man labiausiai patiko jį naudoti vietoje kremo - iš pradžių atrodė labai neįprasta ant veido tepti aliejų, bet tai, kaip greit jis susigeria ir kokį dievišką kvapą palieka mane tikrai sužavėjo. Bet vėlgi, kalbant apie ilgalaikį rezultatą, mano odos būklė kiek suprastėjo - skruostai ėmė šerpetoti, T zona riebaluotis kiek daugiau, nei įprasta.

Iš pradžių pamaniau, kad gal vis dėlto aliejus nėra geriausia veido priežiūros priemonė ir vistik skatina veido riebalavimąsi, grįžau prie savo įprastų priemonių ir jau norėjau rašyti vidutinišką atsiliepimą ir sakyti, kad priemonės ne itin tinka riebiai veido odai.
Bet paskui prisiminiau tai, kas parašyta ant pakuotės - kad kremas ir aliejus taip pat tinkami brandžiai odai - ir daviau juos išmėginti mamai. Jos oda riebi, tad maniau, kad jai greičiausiai netiks šie produktai. Pasirodo, klydau - jos odai tiek kremas, tiek aliejus labai tiko, puikiai drėkino odą ir nesuteikė papildomo blizgesio. Aliejų išbandė ir sesė - jos oda yra normali, į sausesnę pusę. Jai taip pat tiko ir patiko idealiai. Padariau išvadą, kad šios priemonės geriausiai tinkamos odai, kuki neturi kažkokių specifinių problemų - mano oda mišri, linkusi šerpetoti, taip pat vis dar kovoju su akne. Todėl man reikia specialių, gydomųjų priemonių, kurios spręstų mano odos problemas. Tuo tarpu L'oreal Nutri Gold aliejus ir veido kremas išties drėkina oda, ją maitina, tačiau negydo. Manau, jog tai pagrindinė priežastis, kodėl šios priemonės netiko man, bet dabar užima labai garbingą vietą mano mamos lentynoje ir ji negali jomis atsidžiaugti.
Kai tik gavau šias priemones ir jas apžiūrinėjau, mano vaikinas, eidamas pro šalį, pajuokavo: "Tau ką, jau aukso amžius?" Aišku, jis turėjo galvoje prabangiai atrodančią pakuotę, bet ši jo pastaba buvo labai taikli - mano manymu, kremas ir aliejus išties labiausiai tinka moterims, kurios pasiekė "aukso amžių" - tai yra, jau praėjo pauglystėje kamavusias veido odos problemas, jų oda normalizavosi ir dabar jai pakanka drėkinimo ir maitinimo, o jei dar prie to prisideda nuostabus aromatas ir priemonių paliekamas malonus pojūtis - ko daugiau reikia!
Žodžiu, rekomenduoju visoms, kurių oda nėra itin kaprizinga ir neturi kažkokių specifinių problemų; visoms, norinčioms, kad kremo naudojimas taptų maloniu ir laukiamu ritualu; bei visomss, norinčioms pajusti prabangą tam neišleidžiant didelių sumų.

O kokios priemonės jums suteikia prabangos jausmą?

8 komentarai:

  1. Koks šiltas įrašas. Aišku, gaila, kad tau netiko, bet labai džiaugiuosi,kad tavo mama atrado puikią priemonę! :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Mama irgi džiaugiasi ir kas rytą vis pasigiria, kaip skaniai kvepia :)

      Panaikinti
  2. Fainai, kad mamai tiko. Nes man tai aliejus visai nepatiko. O gaila, nes ir kvepia, ir prabangiai atrodo ir norėjosi, kad tiktų :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Būtent, ir aš labai norėjau, kad man tiktų, bet tokie jau tos mano problematiškos odos minusai, visada reikia rinktis specialų gydymą, įprastų priemonių, palaikančių odos grožį, nepakanka... :) O kodėl Tau aliejus netiko?

      Panaikinti
    2. Na tiesiog man jis labai kemša poras. Aišku, tą man daro daugelis priemonių, tokia jau oda nuo pat paauglystės, tačiau nuo aliejaus tai staigiai visa tokia "nešvari" ir paberta gaunuosi (to nebūna naudojant natūralius aliejus, nors ne visi man tinka, žinoma).

      Panaikinti
  3. Prisiminiau gi, kad ir atsiliepimą turiu :) http://venividi.lt/straipsniai/apzvalga-loreal-veido-aliejus-nutri-gold-extraordinary/

    AtsakytiPanaikinti
  4. Šitas kremas tinka sausai odai? O jei mišri? Ir gal kas žino kur vyksta makiažo kursai Kaune ?

    AtsakytiPanaikinti