16 balandžio 2015

Dangaus mėlynumo "Avril" nagų lakas Bleu Azur Irise

Praėjo jau visai nemažai laiko nuo tad, kai apsilankiau Shopeko.lt parduotuvės atidaryme, tą pačią dieną grįžusi namo išbandžiau parsineštas prekes ir padariau nuotraukas, tačiau pastaruoju metu turėjau įvairių darbų, todėl tik dabar susiruošiau aprašyti vieną iš parduotuvės atidarymo metu įsigytų gėrybių: "Avril" nagų laką.

"Avril" yra prienamos kainos ekologiška kosmetika iš Prancūzijos, ji yra sertifikuota ECOCERT standartu. ( Šis sertifikatas garantuoja, kad kosmetika neturi genetiškai modifikuotų sudedamųjų dalių, sintetinių priedų ir konservantų, dažiklių, naftos produktų, taip pat nėra bandoma su gyvūnais.)

Šios kompanijos siūlomi nagų lakai pasižymi tuo, kad sudėtyje neturi parabenų, formaldehido, ftalatų, tolueno, ksileno, kamparo bei toksinių medžiagų. Prisipažinsiu, dauguma šių dalykų man skamba kaip paukščių kalba ir net nežinau, kuo jie yra žalingi, tačiau pasiskaičius apie juos daugiau galiu drąsiai sakyti, kad šis nagų lakas yra sveikesnė alternatyva įprastam. Žinoma, tik nuo jūsų poreikių priklauso, kokią priemonę rinktis ir ar jums svarbu jos sudėtis - aš su ekologiška kosmetika dar neturiu daugybės žinių, būtent dėl to man įdomu ją išbandyti ir palyginti su tais produktais, kuriuos naudoju įprastai.



Pirmieji mano pastebėjimai apie šį nagų laką - labai nedidelis buteliukas, kuriame telpa vos 7ml produkto. Pradėjusi lakuoti nusprendžiau, kad mėgstu kiek ilgesnius šepetėlius, nes šiuo trumpučiu lakavimas užtrunka ilgėliau. Pastebėjimai iš gerosios pusės - lako konsistencija tiesiog ideali - ne per tiršta ir ne per skysta, lakuoti labai patogu. Ryškumas taip pat labai stiprus - ryškiai spalvai būtų užtekę ir vieno sluoksnio, bet dėl tolygumo (o ir iš įpročio) nagus padengiau dviem sluoksniais. 




 Lakas ant nagų labai gražiai blizga, kartu su juo galima įsigyti ir "Avril" nagų lako pagrindą bei viršutinį sluoksnį, bet aš naudojau laką vieną. Ant mano nagų jis išsilaikė net keturias dienas, tai tikrai labai geras rezultatas, kurio tikrai nesitikėjau.



Atsiprašau už nne itin kruopščiai nulakuotus nagelius, bet manau, kad šioje nuotraukoje gerai matosi pagrindinė šio lako savybė - smulkūs blizgučiai, labai gražiai atspindintys šviesą ir primenantys gelinio lako efektą.

Nuvalyti šį laką nebuvo itin lengva, nes mėlyna - kaprizinga spalva, tačiau didelis pliusas už tai, kad nuvalius laką nagai neliko nei pageltę, nei pamėlę.

Iš esmės, mano pastebėjimas toks - šis lakas dengėsi ir išliko ant nagų ilgiau nei didelė dalis mano turimų įprastų nagų lakų, tačiau jo kaina (atkreipiant dėmesį į edidelį kiekį) taip pat yra didesnė.

"Avril" Bleu Azur Irise 7ml. kaina - 4,50 eur

Džiaugiuosi rezultatu ir tuo, kad yra vis daugiau sveikesnių alternatyvų net ir tokioms priemonėms, kap nagų lakas. O kokį mieliau renkatės jūs - bet kokį, ar tą, kurio sudėtis draugiškesnė? Į kokius faktorius kreipiate didžiausią dėmesį - sudėtį, kainą, išsilaikymo ant nagų laiką?

6 komentarai:

  1. Labai mėgstu mėlynos spalvos lakus, tad ir šis patraukė dėmesį, o kad laikės 4 dienas tai dar geriau :) Noriu :)


    Makeup Demon blog
    Makeup Demon Bloglovin
    Makeup Demon FB page

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Aha, man vasarą visada reikia mėlynų nagų :)) tikrai verta į šiuos pasidairyti, jei neklystu, pasirinkime buvo bent keli mėlynos atspalviai :)

      Panaikinti
  2. Labai fainas nagų lakas. O ir teptukas toks, kokius myliu :D Man su ilgesniais būna kažkoks siaubas lakuotis.. NEMOKU.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Rimtai? Kaip keiiista! Nes aš tai kaip tik mėgstu, kad teptukas būtų ilgas ir platus, kažkaip man lengviau juos kontroliuoti :) bet iš manęs tokia lakuotoja, kad tyliu..:D bet turiu viltį, kad išmoksiu kada lygiai ir gražiai lakuoti...

      Panaikinti
  3. Tiesiog puiki spalva siltajam sezonui!!!! Is tiesu, as labai daug demesio i nagu laku naturaluma nekreipiu, jei patinka spalva ir perku :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Būtent, aš irgi visada orientuojuosi pagal spalvą, bet buvo visai įdomu palyginti :) Kažkodėl maniau, kad natūralesnis lakas bus mažiau pigmentuotas (nežinau, iš kur susigalvojau tokį mitą :D), bet nustebau, kad tikrai ne! :)

      Panaikinti