12 balandžio 2015

Pelenė 2015 - įspūdžiai ir pirkiniai

Sveikos, mielosios!

Tikiu, jog dauguma jūsų jau spėjote apsilankyti grožio industrijos parodoje "Pelenė 2015". Dalyvau šioje parodoje ir praeitais metais, tad šiemet - antrąjį kartą - ėjau su dar daugiau lūkesčių. Šį kartą, priešingai nei praėjusiais metais, ėjau jau konkrečiai žinodama, kokias prekes noriu įsigyti. "Pelenėje" išties galima pamesti galvą ir prisipirkti to, ko reikia ir nereikia, nes kainos su didžiulėmis nuolaidomis, galima rasti ir apčiupinėti prekes, kurios įprastai praduodamos internetu, be abejo, galima susipažinti ir su naujais ir nematytais produktais. Taigi, tokiai išlaidūnei kaip aš labai naudinga pirkinius planuoti iš anksto, kad piniginė neliktų labai jau nuskriausta.

Prieš renginį norėjosi pasidaryti makiažą, kuris išliktų visą dieną, manau, pavyko visai neblogai, nes pasidariau jį aštuntą ryto, o nusivaliau tik vėlai vakare (žinoma, kas porą valandų reikėjo atnaujinti lūpdažį):



(Nuotraukoje mano kaklas atrodo kažkoks baltesnis, nei iš tiesų... Bet išties, jau norėtųsi pasilepinti saulėje ir įgauti kiek gyvesnį atspalvį :))

Gausybės nuotraukų iš parodos, deja, jums neparodysiu, nes viską fotografavau telefonu, o jo kokybė ne itin gera. Tad pasidalinsiu tik nedidelėmis nuotrupomis:


Buvo visko, pradedant ekologiška kosmetika, lietuviška kosmetika (kurios šiais metais buvo ypač daug, džiugu), baigiant palukų priežiūros priemonėmis, profesionalių vizažistų pamėgta kosmetika, įvairiais prietaisais grožio procedūroms atlikti.


Taigi, tikrai buvo į ką pažiūrėti, ką išbandyti, ko užsinorėti... Į tą temą, rodau savo pirkinius:


Pagaliau įsigijau "Tangle Teezer Styler" plaukų šepetį. Man čia ne mados klausimas - pastaruoju metu su plaukais turiu daug problemų - šakojasi galiukai, patys plaukai veliasi ir lūžinėja. Mano mama jau kurį laiką turi Dessata šepetį, išbandžiau jį, bet Tangle Teezer man pasirodė tvirtesnis ir gražesnis. Parodos metu salon24 stende jį įsigijau už 10 eur (įprasta kaina salon24.eu puslapyje - 19.90 eur)
Kiti pirkiniai - Inglot lūpų blizgis ir lūpų dažai. Kad pirksiu Inglot lūpdažį, jau buvau suplanavusi (nes labai mėgstu turimus raudonus lūpų dažus iš Inglot), tik dar nežinojau, kokią spalvą pasirinkti. Mąsčiau apie kažką oranžinio, vasariško, bet išsirinkau... Nesakysiu ką, pamatysit apžvalgoje :) Bet spalva tikrai labai neįprasta! Už lūpdažį sumokėjau 6 eur (jei neklystu, įprasta kaina 7.29 eur) Taip pat prie lūpdažio įsigijau lūpų blizgį, kuris buvo su itin didele nuolaida ir kainavo vos 4 eurus. Įtariu, jog ši spalva ne itin populiari (o man ji laaaabai patiko), todėl ir nuolaida tokia didelė :)
Galiausiai užsukau į savo vienos iš mėgstamiausių parduotuvių Parfumeria.lt stendą ir įsigijau jau seniai norėtą vasarišką Sleek paletę, nekantrauju su ja sukurti įvairių spalvų derinių!

O paskutinis pirkinys, kurio nėra nuotraukose, buvo be galo spontaniškas. Jau kurį laiką galvojau apie tai, jog norėčiau įsigyti gelinio lakavimo rinkinį  - mama ir sesė vis užsimindavo, jog būtų gerai, jei galėčiau joms palakuoti nagus, o ir pati labai mėgstu gelinį lakavimą ir jo privalumus. Ir štai, parodos metu Perfect Nails siūlė net 20 eurų nuolaidą gelinio lakavimo rinkiniui su lempa. Tad ėmiau ir įsigijau. Jau ir išbandyti spėjau:


Taigi, apie visus pirkinius tikrai bus išsamesni pasakojimai, o kol kas tiek mano įspūdžių iš šiųmetės "Pelenės"!

O jūs ar atradote laiko apsilankyti "Pelenėje"? Jei taip, kas labiausiai sudomino, sužavėjo? Ką įsigijote? Kuris iš mano pirkinių jus sudomino labiausiai ir kurią apžvalgą norėtumėte pamatyti pirmą?

12 komentarų:

  1. Aš tikriausiai vienintelė grožio blogerė, nebuvusi Pelenėje :))))Todėl labai smalsu visos apžvalgos ir pirkiniai :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Na va, ne vienintelė, yra nemažai nebuvusių :) Aš šiais metais labai atkreipiau dėmesį į tai, kad padaugėjo lietuviškos natūralios kosmetikos, o ir susidomėjimas ja auga :) bet man, kaip visada, įdomiausia buvo dekoratyvinė..:)

      Panaikinti
  2. Aš irgi nebuvau Pelenėje, todėl, kad esu kaunietė, dar darbas savaitgalį ir vaikelio liga... Bet Kaunas turi Moters pasaulio parodą :))
    Visi pirkiniai labai įdomūs ir man, bet šiemet jų labai mažai :(
    O man labai įdomus Tangle Teezer šepečio palyginimas su Macadamia No tangle būtų :))

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. O, kaip įdomu, reikės apie tą Kaune vykstančią parodą daugiau pasidomėti :)
      Deja, su Macadamia No Tangle nepalyginsiu, nes jo dar nebandžiau, bet tikrai bus palyginimas su Dessata :)

      Panaikinti
  3. Aš irgi nebuvau "Pelenėje". Man per sunku tokias masofkes atlaikyti :)
    Sveikinu įsigijus gelio džiaugsmą :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ačiū! O ir tavo pasakojimų apie gelinį lakavimą labai lauksiu bloge, dabar ieškau informacijos iš visų pusių! Ir kas dieną stebiu, kaip čia tie nagai man laikosi, atrodo, kad turi imti ir nusilupti, bet nee, laikosi :) O kas dėl tos gausybės žmonių "Pelenėje", tai išties, siaubas, kaip išvargina, vien prie "Inglot" stendo laukiau geras dešimt minučių, kad galėčiau įsiterpti :D

      Panaikinti
  4. O aš buvau! Labai patiko :> Išsamiau čia: http://notonmywatchlazyminutes.blogspot.com/2015/04/zutbut-grazi-spekit-kur-buvau-pirma.html

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Užsukau, buvo įdomu paskaityti apie renginį iš kito požiūrio :)

      Panaikinti
  5. Labai norėtųsi paskaityti apie šepetį, kad ir be palyginimų. Niekaip neįtikinu savęs, kad jis kažkuo ypatingas :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Būtinai aprašysiu artimiausiu metu! Aš irgi daug nesistikėjau, kol nepabandžiau :)

      Panaikinti
  6. Atsakymai
    1. Dar daugiau buvo tokių, kurių norėjosi, bet neįsigijau.. :) et, toj "Pelenėje" taip sunku neišlaidauti :)

      Panaikinti