01 balandžio 2015

Atiduotuvės!

Sveiki sveiki! 

Šiandien sumaniau vieną iš jūsų pradžiuginti nedidele dovanėle (ir ne, tai ne balandžio 1-osios pokštas :)
Parinkau produktus, kuriuos ir pati esu bandžiusi, bei apie kai kuriuos iš jų jau rašiusi tinklaraštyje:


Taigi, į dovanėlę įeina VIVI muilas su mangais, "Margarita" rankų kremas, mano jau pamėgtas Rival de Loop nagų lako atspalvis bei dvi kaukės veidui.

Viskas, ką reikia padaryti, jei norite laimėti:
 1. Komentuoti po įrašu ir nurodyti savo vardą bei elektroninio pašto adresą (tam, kad galėčiau susisiekti laimėjimo atveju) 
2. Parašyti, kokių įrašų norėtumėte išvysti šiame tinklaraštyje. 

Laimėtojas bus skelbiamas lygiai po savaitės, balandžio 8 d!

Sėkmės!

9 komentarai:

  1. Yay atiduotuves, kaip smagu!!:)) Is tiesu, man visai butu dar idomu pamatyti tavo kokiu pribaigtuku irasu :) o is dabartiniu, tai man labai patinka visi tavo apzvalgu irasai!
    (Monika: mysimplymagnifique@gmail.com)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Aš pritariu Monikai, norėčiau irgi pabaigtukų įrašų, ir dar naujų pirkinių :))
    Živilė beautybyzivile@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  3. "Tretinu" aukščiau esantiems komentarams apie pribaigtukus. Be to, galėtų būti daugiau makiažo pamokėlių/parodymų, kaip pasidaryti.
    Agnė, agne.sabal93@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  4. Man atrodo, kad Tu puikiai ir įvairiapusiškai ir taip susitvarkai su savo tinklaraščiu. Visada smagu užsukti ir paskaitinėti.:) O tas atvejis: jeigu būčiau Tu, ką rašyčiau? Kaip jau minėjo merginos: sunaudoti produktai, naujos prekės. Galbūt net ir kažkiek asmeniškumų: ką skaitai, kur išeini ir pan.

    El. paštas akvedukas@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  5. Pabaigtukų įrašai tikrai labai įdomus, taip pat būtų smagu pamatyti daugiau "Šalta-karšta" rubrikos įrašų ;))
    el.p- enablogtv@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  6. Sveika, Živile. Man įdomiausia skaityti apie veido priežiūrą ir naujus produktus. Mėgstu dekoratyvinės kosmetikos priemonių TOP'us, mėgstu įrašus apie pribaigtukus - kas patiko, o kas ne. Jei padarytum makiažo pamokėlių, pvz.: pavasariškas candy coloured makeup, iššūkį pasidažyti be veidrodžio ar per ribotą laiką, tiesiog savo "signature makeup" būtų tiesiog šaunu. :) Man, ačkarikei, dar įdomu kokį makiažą patartum dėvinčioms akinius. Galėtum pasidalinti patarimais ką patari vieniem ar kitiem veido bruožam daryti skirtingai, ar kaip parinkti spalvas. Aš labai daug dalykų galėčiau sugalvoti ką rašyti, tačiau trūksta drąsos pradėti tinklaraštį. :D UUU dar pasidalink visa savo sukaupta kosmetikos kolekcija, kosmetinės turtais!!! :) Mano el. paštas: stalokampas@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  7. O kaip smagu! Ir dovaneles labai fainos :) As pasiulyciau padaryti irasa apie ryto/ vakaro veido prieziuros rutina, kas mano kosmetineje arba kokias makiazo priemones naudojai, kad pasidarytum siandienos ivaizdi :) Man tokie irasai vieni is idomesniu paskaitymui. El.pastas egloshke@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  8. Galiu tik pritarti anksčiau rašiusioms merginoms, jog tikrai puikiai susitvarkai. Taip pat laukčiau pabaigtų produktų apžvalgos, dar galėtum tiesiog pasidalinti linksma ar pamokančia gyvenimo patirtimi. :) ir ačiū už atiduotuves.
    Rugilė
    rugles.rugles@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  9. Pritariu, būtų įdomu paskaityti apie pabaigtus produktus, taip pat man patiko straipsnis apie žiedus - galėtų būti dar kas nors rūbų/aksesuarų temomis, domintų, kokias plaukų formavimo priemones naudojate (žinoma, jei naudojate), šukuosenos, kur laikote savo kosmetiką, nagų lakų kolekcija, patys geriausi/blogiausi išbandyti/naudojami produktai, smalsu sužinoti ir Jūsų nuomonę tiesiog gyvenimiškomis temomis... :)
    Monika V.

    AtsakytiPanaikinti