29 kovo 2015

Vasariškas Anny nagų lakas Nr. 162 - Have a look

Jau kurį laiką vis skaitinėjau kitų tinklaraštininkių atsiliepimus apie Anny nagų lakus, o prieš porą dienų turėjau puikią galimybę su jais susipažinti - laimėjau buteliuką laiko ir mielą raktų pakabutį ANNY facebook paskyroje organizuotame konkurse (užsukite ten ir jūs, nes konkursai skelbiami tikrai dažnai!).


Paskaitinėjau apie Anny nagų lakus internete ir sužinojau, jog galima rinktis net iš 114 atspalvių, nuolat leidžiamos limituotos kolekcijos... Taigi, tikrai įmanoma rasti tą spalvą, kuri idealiai tiks prie mėgstamiausios suknelės ar aukštakulnių :) O aš laimėjau spalvą Nr. 162 - have a look. Vien pažiūrėjus į buteliuką spalva atrodo labai ryški, manau, kad ji idealiai atrodytų vasarą paplūdimyje, pavyzdžiui, prie turkio spalvos maudymosi kostiumėlio.


Gražus kvadratinės formos buteliukais tikrai išsiskirs iš kitų mano turimų nagų lakų, įpakavimas atrodo stilingai. Šepetėlis vidutinio didumo, kokybiškas, neturi ne vietoje išlindusių šerelių, todėl lakuoti tikrai patogu. Lako konsistencija skysta, todėl jis itin greit džiūna (o man tai vienas iš svarbiausių reikalavimų nagų lakui, nes negaliu ilgai išsėdėti vienoje vietoje nieko neveikdama ir džiovindama nagus). Norėdama pažiūrėti, kaip greit išdžius daug sluoksnių, nagus lakavau trimis, nors ryškiai spalvai tikrai pakako dviejų. Štai rezultatas:


Man labai patiko perlamutrinis efektas, nagai gražiai blizga, spalva pasidengė tolygiai, žodžiu, už rezultatą - didelis pliusas. O dar didesnis - už trumpą džiūvimo laiką. Tiesa, šioks toks minusas už kainą - įprastai ji siekia 11 eur, tačiau pastaruoju metu mačiau, jog Anny nagų lakams yra nuolaida ir jie kainuoja apie 9 eur, todėl būtinai keliausiu pasidairyti daugiau spalvų, juolab, kad tikrai yra iš ko rinktis!

16 komentarų:

  1. Sveikinu laimėjus :) Tikrai gražus nagų lakas, vasarai spalva - kaip tik! :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. As ir vis noriu pabandyti, bet niekaip neprisiruosiu :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Jei užtaikysi ant kokių nuolaidų, tai tikrai pabandyk! Kadangi savaitę ant nagų išsilaiko, tai turėtų ilgam užtekti..;D

      Panaikinti
  3. O man raktų pakabukas labai patiko :))

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Išties labai mielas, jau papuošė mano raktus :) sakau, dabar net iš raktų pakabuko matysis, kad esu bloggerė :D

      Panaikinti
  4. Mano praejusios savaites spalva! Ir dar man labai pariko, kad po savaites nagai nenusilupinejo, galejau dar savaite but su sia spalva :D bet jau notejosi kitos :)))

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Tikrai taip, aš irgi savaitę su ja išvaikščiojau! Net nemaniau, kad paprastas nagų lakas gali taip ilgai laikytis be jokių base coat/top coat!

      Panaikinti
  5. išties sudominai išmėginti šios firmos nagų lakus! :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Aš ir pati jais susidomėjau, net nemaniau, kad man taip patiks :) nes ir išdžiūvo greit, ir laikėsi ilgai.. tik ta kaina galėtų būti mažesnė :D

      Panaikinti
  6. Prisidedu prie komplimentų gražiai nagų lako spalvai :)

    AtsakytiPanaikinti