23 kovo 2015

Spalvingi nagai su Avon Gel Effect

Sveiki! Jau rodžiau jums makiažą su Avon priemonėmis, o šiandien noriu papasakoti apie nagų lakus, kuriuos jau spėjau išbandyti!


Testavimui gavau du labai skirtingus nagų lakų atspalvius - blyškų violetinį ir ugningą raudoną. Tai leido man palyginti lakų kokybę - dažnai būna, kad ryškesni lakai yra geresnės pigmentacijos nei pasteliniai. O kaip gi šįkart?


Pradėsiu nuo raudonojo lako, atspalvis Roses Are Red, jį išbandžiau pirmąjį. Man patiko pakuotė, lengva atsukti kamštelį, kadangi jis buku galu, galima pasidėti ant stalo. Šepetėlis vidutinio didumo, gan plokščias, forma patogi preciziškumo reikalaujančiam lakavimui prie odelių.


Pats lakas - gan skystas, todėl laaabai greit džiūna. Pigmentacija tikrai gera ir jau po pirmo sluoksnio mano nagai buvo ryškiai raudoni, bet tam, kad nepersišviestų nagų galiukai reikėjo dar ir antro sluoksnio. Laką naudojau be apatinio ir viršutinio sluoksnių. Blizgesys gražus, gal ir neprimena gelinio lako, bet efektas tikrai geras. Ant mano nagų spalva išsilaikė keturias dienas, o nuvaliusi lak nepastebėjau, kad nagai būtų pageltonavę ar kitaip pekeitę spalvą.


Neskubėjau išbandyti šios spalvos (Lavender Sky), nes kaip tik prieš gerą savaitę įsigijau beveik identišką Flormar laką ir lakuojant su juo prireikė net penkių sluoksnių... Todėl maniau, kad ir su šia pasteline spalva nieko gero nebus, bet klydau - užteko dviejų sluoksnių, kad nagai atrodytų tolygiai padengti, lakas išdžiūvo labai greit, super! Atrodo, jau radau šio pavasario mėgstamiausią nagų laką!


Taigi, mano nuomonė apie šiuos lakus tikrai teigiama - spalvos sodrios, užtenka tik dviejų sluoksnių, lakas greit džiūna. O ir buteliukas nemažas, tad užteks tikrai ilgam :)


Kiekis: 10 ml
Kaina: 2,99 eur 4-ajame kataloge, įprasta kaina - 5,70 eur
Spalvos: galima rinktis iš 25 atspalvių

Mane patraukė link pastelinių atspalvių, o kokiomis spalvomis jūs lakuojate savo nagus šį pavasarį?

5 komentarai:

  1. Šis levandų atspalvis labai gražus! Turėjau kažką panašaus iš Gabrini, buvo "einamiausias" nagų lakas šiltuoju laikotarpiu.

    Ir dabar, vis dairausi į šalia esančios KIKO lentynas ir bandau susilaikyti nuo pastelių, žiūrinčių į mane ir sakančių "pasiimk!". Kaip tik pavasaris, taip ir patraukia prie tokių spalvų :D

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Tikrai taip! Aš dar noriu pastelinės žydros..:)

      Panaikinti
  2. Labai gražiai atrodo ta violetinė spalva ant nagų! Pavasaris :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Jau sakiau, kad man tikrai patinka Avon nagu lakai :)) is tiesu, mane labai traukia bangom tai sviesios, tai ryskios spalvos, bet dabar einamiausias lakas tai blizguciai, visur tepu :))

    AtsakytiPanaikinti
  4. Raudonas man labai puikus atspalvis! Ir ačiū už apžvalgą! :)
    http://biteboo.blogspot.dk/2015/03/diy-mustard-hair-mask.html

    AtsakytiPanaikinti