09 kovo 2015

Savaitės mėgstamiausi: 03.02-03.08

Pastarąją savaitę buvau kaip reikiant dingusi iš tinklaraščio gyvenimo - matyt, po kasdienio vasario iššūkio rašymo (įveikiau jį visą, išskyrus paskutinę dieną... gėda...) reikėjo šiek tiek atsikvėpti :) Visą pastarąją savaitę sirgau - lietuviški orai manęs nelepina, per žiemą spėjau kaip reikiant pasirgti visokiomis peršalimo ligomis net keturis kartus... Reikia stiprinti imunitetą! Tad, sirgdama nieko gero nenuveikiau, šiek tiek nerimavau dėl antrojo vaizdo įrašo, nes norėjau jį padaryti jau per pirmąją kovo savaitę, bet nepavyko, tačiau tikiuosi, kad per šią jau jį pabaigsiu. O ir įrašų apie įvairias kosmetikos priemones susikaupė visai nemažai :) Na, o dabar apie visokias praėjusios savaitės smulkmenytes ir tai, kaip aš leidau savo laiką:


  • Serialai. Kaip visada, sirgdama visas dienas praleidau lovoj su pižama, gurkšnodama arbatėles, valgydama mandarinus ir žiūrėdama serialus bei filmus. Pasivijau nematytas "Glee" serijas (nuo 6  sezono pradžios), tai visada buvo mano mėgstamas serialas, kadangi studijuoju pedagogiką, man labai aktualios tos temos, susijusios su mokykla: tolerancija, mokinių ir mokytojų bendravimas, gebėjimas įkvėpti mokinius; o būtent tokios temos šiame seriale ir nagrinėjamos, gaila, kad tai jau paskutinysis sezonas (nors gal ir logiška, nes idėjos jau po truputį ima iššisemti). 
  • Filmai. Kai pasivijau visus serialus (neužtruko ilgai, pastaruoju metu mažiau jų žiūriu), ėmiausi filmų. Iš žiūrėtų labiausiai įsiminė "The Longest Week" - siužetas labai paprasta sir banalus, bet pati režisūra, aktorių darbas, filmo stilistika man labai patiko ir net kėlė asociacijas su kai kuriais pažįstamais žmonėmis :)

  • Maistas. Kai sergu, valgau skanumynus, nes norisi savęs pagailėti ir palepinti. Ir praėjusią savaitę prisiminiau, kaip aš mėgstu šiuos "Danutės keksiukus" su šokolado gabaliukai, pa-sa-ka!
Dar labai labai noriu papasakoti apie praėjusios savaitės mėgstamiausią kosmetikos produktą, bet apie jį jau greit išgirsite naujame aizdo įraše, o ir apžvalgą būtinai parašysiu :)

Taigi, tokios mano praėjusios savaitės nuotrupos, o kaip ją praleidote jūs?

0 komentarai (-ų):

Rašyti komentarą