10 kovo 2015

Rival de Loop Young priemonės nagams

Aš vis dar bandau susipažinti su Rival de Loop kosmetika, nes dar nesuprantu, ar man ji patinka, ar ne. Todėl stengiuosi išbandyti įvairius produktus - jau išbandžiau akių šešėlius, kurie nesužavėjo bei maskuoklį, kuris net labai patiko, na o šį kartą atėjo metas nagų lakui. Tiesą pasakius, jį įsigijau gan spontaniškai - ieškojau raudonai oranžinės lako spalvos, ir taip jau nutiko, kad RdeL Young stende radau gražiausią spalvą, prie to pačio dar pasigriebiau pabandymui nagų lako pagrindą bei viršutinį sluoksnį, kadangi anksčiau naudoti kaip tik ėjo į pabaigą.


Buteliukai iš pirmo žvilgsnio kiek priminė Catrice nagų lakus. Kamšteliai pakankamai patogūs - nesudėtingai atsisuka (negaliu pakęsti buteliukų su įmantriais kamšteliais, kuriuos sunku atsukti, o tai padaryti ką tik nulakuotais nagais tampa tikru iššūkiu), patogu juos tiek laikyti, tiek trumpai pasidėti ant stalo, jei to prireikia.


Nagų lako pagrindas jau stende patraukė mano akį dėl to, kad jis ne skaidrus, o kreminės spalvos. Užtepus ant nago šis pagrindas, kitaip nei dauguma tokio tipo produktų, neblizga, o nudžiūvęs tampa matiniu. Nežinau, ar dėl to atsiranda geresnis spalvoto lako sukibimas, ar kokie kiti privalumai, tačiau man patiko tai, kad lengvai galima pastebėti, kada pagrindas visiškai išdžiūvo (tai, beje, įvyksta itin greit, kažkur per minutę pagrindu padengti nagai jau būna sausi) ir galima lakuoti spalvoto lako sluoksnį. Negaliu pasakyti, kad šis pagrindas labai gerai apsaugo nagus nuo spalvos pakeitimo - nusivaliusi nagus, nulakuotus ryškia spalva pastebėjau, jog jie šiek tiek pageltę.

Mano pasirinktas atspalvis - 23 tomato flavour - man asocijuojasi su vasara ir paplūdimiu, spalva laaabai intensyvi, užteko dviejų sluoksnių, kad nagai būtų tolygiai padengti ir nepersimatytų.


Man patiko tai, kad šepetėlis yra platus, šereliai lankstūs, patogu prieiti prie nagų kraščiukų. Lako konsistensija gan skysta, bet man tai - privalumas, nemėgstu tirštų lakų, nes jie ilgiau džiūna. Du sluoksniai šio lako išdžiūvo pakankamai greit ir sugebėjau išlaikyti nagus nesugadintus, o man - tokiai nekantruolei - tai tikras pasiekimas!


Viršutinis nagų lako sluoksnis, kaip teigiama, suteikia gelinio lako efektą. Galiu ginčytis, kad joks paprastas lakas neprilygs gelinio lakavimo efektui, neprilygo ir šis, bet rezultatas buvo tikrai geras - geresnis nei su mano iki šiol naudotomis priemonėmis. Turbūt šis lakas man patiko labiausiai iš visų trijų, išdžiūvo itin greit, užteko vieno sluoksnio, kad nagai gražiai blizgėtų. Manau, jog šio lako dėka spalva ant nagų išliko bent keliomis dienomis ilgiau.


Taigi taip atrodė mano nagai po visų trijų lakų panaudojimo (Atsiprašau, nesu kruopšti lakuotoja, o raudoni atspalviai visada paryškina visus lakavimo trūkumus... Na, bet esmę matote)


O taip nagai atrodė po penkių dienų nuo nulakavimo - kiek apsilaupę ties odelėmis ir nuskilęs gabalėlis lako ties nykščiu. Manau, jei ne tas smulkus nuskilimas, lakas ant nagų būtų ištempęs ir dar ilgiau, bet aš nebedelsiau ir jį nusivaliau, penkios dienos man atrodo neblogas rezultatas paprastam lakavimui. Lakas nusivalė gan lengvai, nereikėjo brūžinti, bet, kaip ir minėjau, nagai liko šiek tiek pageltę.


Pažintis su Rival de Loop Young nagų lakais man paliko gerą įspūdį, tikrai nebloga kokybė už labai mažą kainą, manau,kad išbandysiu dar bent keletą spalvų iš RdeL Young asortimento.

Kaina: po 1,69 eur už pagrindą ir viršutinį sluoksnį bei 1,59 eur už spalvotą laką
Kiekis: 9ml
Kur rasti: "Drogas" parduotuvėse

Nors šiandien aprašytas atspalvis yra tikra ryškuma, norėčiau įsigyti bent keletą pastelinių atspalvių pavasariui... O kokių spalvų šį sezoną norisi jums?

6 komentarai:

  1. Aš bandžiau šios linijos veido kaukes, tai irgi negaliu labai skųstis :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Reikės išmėginti, jei neklystu, minėjai, kad jų sudėtis nebloga?

      Panaikinti
  2. Pas mus DE si firma tikrai populiari. Pati atradau man laaabai patinkanti blakstienu tusa, kuris dazo taip pat, kaip Lancome. Tik kaina 10 kartu mazesne :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ar tik ne Ultra Twist? Vis girdžiu apie jį gerus žodžius, reikės pasigriebti, kai pabaigsiu dabar naudojamus :)

      Panaikinti
  3. Buvo įdomu paskaityti :) Mažai ką girdėjau apie šią liniją ir bandyti nieko neteko.

    AtsakytiPanaikinti
  4. Bent man pasirodė neblogi šios firmos vokų pieštukai, 3 kepti šešėliai bei nagų lako korektorius bei lapeliai skirti nuimti veido blizgesį. Gal kada išbandysiu ir lūpų pieštukus, nors dabar mano mėgstamiausi - Essence :) Kiek mačiau vienoje youtube apžvalgoje, buvo giriamas ir šios firmos akių pravedimas (panašus į Maybelline).

    AtsakytiPanaikinti