20 kovo 2015

LUSH Velykų kolekcija - kvapniai šventei!


Sveiki! Šiandien tokia spalvinga nuotrauka mano tinklaraštyje puikuojasi todėl, kad noriu jums pristatyti LUSH Velykų kolekciją! Ačiū Lush atstovams už galimybę išbandyti kai kuriuos jos produktus, tikrai labai nekantrauju, nes kvepia ir atrodo fantastiškai!

Jeigu skaitėte mano ankstesnius įrašus apie Lush (čia ir čia), jau turbūt supratote, kad esu didelė šios parduotuvės gerbėja, man patinka tiek įmonės filosofija, tiek patys produktai. Žinoma, reikia pasirinkti tinkamus produktus - kadangi dauguma Lush priemonių garsėja stipriais kvapais, svarbu pasirinkti mėgstamą aromatą, kuris tikrai užpildys visą vonios kambarį!


Štai taip atrodo produktai, kuriuos gavau testavimui, šioje dėžutėje (o ir nuotraukoje įrašo viršuje) yra:
  • Dušo želė "Pot o'Gold" - labai įdomi priemonė, anksčiau nesu nieko panašaus naudojusi - tai dušo želė, kuri atrodo kaip valgomoji želė! Lush siūlo net kelis skirtingus būdus kaip naudoti šią priemonę, kuriuos plačiau apžvelgsiu rašydama atskirą įrašą apie šią medumi kvepiančią želinukę.
  • Vonios bomba "Hoppity Poppity" - žaisminga zuikučio formos priemonė voniai. Man labai patinka, kad Lush nebijo eksperimentuoti ir šioje parduotuvėje galima rasti ne vien įprastas apvalias vonios bombas, bet jos yra įvairiausių formų, spalvų, bei kvapų.
  • Muilas "Somewhere Over the Rainbow" - ne tik skaniai kvepia, bet ir labai gražiai atrodo - turi daug smulkių blizgučių!
  • Vonios kremas "Golden Egg" - šią priemonę labiausiai nekantrauju išbandyti, atrodo tiesiog fantastiškai, su begale auksinių blizgučių, labai maloniai kvepia, o dar ir turėtų pamaitinti odą... Jau žinau, kad tai bus pirmasis dalykas, keliaujantis į mano vonią :)
  • Vonios putos "Bunch of Carrots" - nežinau kaip jums, bet man šis morkų ryšelis atrodo itin velykiškai, šventiškai, ir manau, kad būtų smagi dovana! Didelis pliusas tas, kad jų užteks net kelioms vonioms!
Be mano paminėtų priemonių Lush Velykų kolekcijoje siūlo dar daugiau vonios bombų, putų, dovanų rinkinių (kurie tikrai pradžiugintų gavėją), tad užsukite į Lush pasidairyti ir viską apuostyti! :)

Aš labai nekantrauju kuo greičiau lėkti į vonią, išbandžiusi produktus būtinai aprašysiu juos plačiau - sudėtį, kvapus ir rezultatą! O jūs ar jau matėte šią kolekciją? Jei išbandysite kažką anksčiau už mane (o jeigu ir vėliau :)), labai lauksiu jūsų įspūdžių komentaruose!

11 komentarų:

  1. Anonimiškas20 kovo, 2015

    na o tu kokiu emailu kreipeisi dėl tokios partnerystės su Lush? ir į kokios šalies atstovus? nes žiūriu visos gauna pr samles iš jų, tik ne aš, nors rašau jau labai ilgai ir sulaukiu daug skaitytojų

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ilgai rašantis bloggeris anonimas, net juokinga. Manau ne viena tokios informacijos kaip emailas ir kontaktai tikrai neatsleis.

      Panaikinti
    2. Be abejo, tai tikrai būtų neetiška, o ir toks prašymas man atrodo keistas. Anonime, jei tikrai rašot ilgai ir turit daug skaitytojų, tai tikiu, kad anksčiau ar vėliau atstovai patys jums parašys, o jei ne - gal tiesiog šiuo metu neieško daugiau bloggerių.

      Panaikinti
  2. Anonimiškas21 kovo, 2015

    gerb. Aliona, pati esate neetiska. tikejausi pagarbos is jusu puses o ne izeidimo del kiekvieno mano komentaro. verciau rupinkites savo blogu ir pasimokinkite gerbti kitus

    AtsakytiPanaikinti
  3. Anonimiškas21 kovo, 2015

    beje maniau, jog lietuviu blogeres yra kaip viena draugiska, komunikuojanti bendruomene, o ne konkurentes, ir tokia info galetu pasidarinti. regis, klydau

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Anonime, čia ne konkurencijos, o elementaraus mandagumo klausimas. Jei visos bloggerės į visas puses dalintų atstovų asmeninius el. paštus, ar jūs įsivaizduojate, kiek laiškų juos užplūstų? Tikiu, kad ir jūs nenorėtumėte, jog jūsų asmeninis adresas, kurį davėte vienam žmogui, pasklistų po visą internetą - čia juk lygiai tas pats.
      Sakyčiau, jei rašote tinklaraštį todėl, kad jums smagu jį rašyti, ir norite pasidalinti savo atradimais, tai tikrai neliksite nepastebėta, o jei rašote tik dėl priemonių, gaunamų testavimui, tai...verčiau ir nerašykite :)

      P.S. O Lietuvos bloggerės, kiek man su jomis teko susipažinti ir bendrauti, yra tikrai šaunios ir draugiškos merginos :)

      Panaikinti
  4. šaunūs produktai! oi, aš ir pati labai norėčiau susipažinti su Lietuvos blogerėmis, deja, neturėjau tokios galimybės, o būtų tikrai labai faina stiprinti mūsų bendruomenę :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Goda, manau, tikrai dar bus galimybių visoms suipažinti, būtinai reikia organizuoti dar vieną susitikimą :))

      Panaikinti
    2. būtų iš tiesų neapsakomai malonu :)

      Panaikinti
  5. Jetus, man tos morkos tai kažkas nerealaus. Nustebino diskusija.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Karolina, aš kai pamačiau tas morkas parduotuvėje, tai iškart šypseną sukėlė, tikrai nuostabiai atrodo :) o diskusija mane irgi nustebino, gaila tik, kad nemaloniai...

      Panaikinti