29 kovo 2015

LUSH Hoppity Poppity - tobulai voniai prieš miegą

Skubu išbandyti visus LUSH Velykų kolekcijos produktus ir jums apie juos papasakoti, nes šventė jau artėja, manau, bus puiki proga artimiesiams padovanoti ne tik margučių, bet ir kažką pasilepinimui. Šiandien noriu papasakoti jums apie labai mielą, zuikučio formos vonios bombą Hoppity Poppity.


Šis zuikutis man atrodo, lyg būtų nustebęs :) Dar neįmestas į vonią jis jau kvepia gan stipriai, kai pirmą kartą apžiūrinėjau visus velykinius produktus, man jo kvapas pasirodė intensyviausias.


Įmetus šią vonios bombą į vandenį, kvapas tapo dar stipresnis - prakvipo ne tik vonios kambarys, bet ir visas butas. Iš pradžių, man šis kvapas ne itin patiko ir atrodė smarkiai per stiprus, bet niekaip nesupratau, kokiomis gėlėmis čia kvepia (kažkaip pastaruoju metu mano kvapų atmintis suprastėjusi...), o kai galiausiai supratau, kad tai levandos, paaiškėjo, kodėl kvapas man atrodė per stiprus, o štai mamai labai patiko - aš paprasčiausiai ne itin mėgstu levandų aromatą. Bet, įlipus į vonią ir joje kiek pagulėjus įpratau prie šio kvapo ir supratau, kad jis labai ramina ir atpalaiduoja - ne veltui rekomenduojama levandų kvapu purkšti pagalves. Manau, jog vonia su Hoppity Poppity bus maloniausia vakare, atsipalaidavimui po visų dienos darbų ir prieš miegą.





Nors vonios bomba tirpo skleisdama rausvą atspalvį, galiausiai jai visai išsisklaidžius po vandenį, jis liko įprastos spalvos, tik švelnesnis, malonesnis odai.
Rekomenduoju šią vonios bombą tiems, kurie nori atsipalaiduoti ir pasimėgauti stipriu levandų aromatu.

O koks kvapas jūsų mėgstamiausias? Gal naudojate kažkokius eterinius aliejus ar purškiklius tam, kad atsipalaiduotumėte, arba priešingai - pasijustumėte energingesni? Energijai pakelti aš labai mėgstu citrusinius, gaivius kvapus, jie visada mane išbudina rytais :)

2 komentarai:

  1. visiškai pritariu, levandų kvapai taip pat ne man, labai retas produktas, savo sudėtyje turintis levantų aliejų, palieka teigiamą įspūdį

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Na va, mūsų skoniai LUSH produktams sutampa :)

      Panaikinti