18 kovo 2015

L'occitane rinkinukas kvepiančioms ir švelnioms rankoms

Prieš kurį laiką L'occitane turėjo puikią akciją - du mini rankų kremai dailioje dėžutėje tik už 2 eurus. Manau, jog ne tik aš, bet ir daugelis jūsų pasinaudojote šia akcija, o tiems, kurie neišbandė šių kremų, galbūt bus įdomu paskaityti, kaip man jie patiko, ir ar rekomenduočiau juos įsigyti:


Parduotuvėje parodžiusi nuolaidos kodą, gavau štai tokį gražų maišelį, kuriame buvo supakuota dėželė su dviem skirtingais rankų kremais: vanilės ir rožių kvapo. Galiu pagirti L'occitane, nes visos jų prekės būna labai gražiai supakuotos ir tinkamos dovanai, be to, man labai patinka tai, kad jie viską pakuoja į popierinius, o ne plastikinius maišelius.


Man labai patiko pati dėželė - tvirta, metalinė, nedidukė ir telpanti į rankinę ar kosmetinę. Jau vien šis įpakavimas vertas tu dviejų eurų, kuriuos sumokėjau už šį rinkinuką. Jau žinau, kad pabaigusi rankų kremus šioje dėželėje nešiosiuosi plaukų gumytes ir nuolat visur pradingstančius segtukus.


Kalbant apie dėželės turinį, joje apsigyveno du rankų kremukai su taukmedžio sviestu. Rožinis - rožių kvapo, o gelsvas - vanilės. Turiu prisipažinti, kad labai mėgstu L'occitane gaminių kvapus (mano visų laikų mėgstamiausi kvepalai yra šios firmos, su verbenomis), šie kremai - ne išimtis. Kvapai malonūs, ne per stiprūs, gan ilgai išliekantys ant odos.


Buvau sužavėta kremų poveikiu - po žiemos mano rankų oda buvo suskirdusi (niekaip neįprantu nešioti pirštinių, jos dažniau tūno rankinėje, nei ant mano rankų), o po savaitės naudojant šiuos kremus pastebimai atsigavo, tapo švelni ir sudrėkinta. Taip pat pamėgau naudoti šiuos kremukus po manikiūro - nagų odelėms pamaitinti.

Sudėtis tikrai puiki: taukmedžių sviestas (20%) (papildyta vitaminais ir sočiosiomis rūgštimis), kokosų aliejus, saulėgrąžų sėklų aliejus, vanilės ekstraktas. Taigi, tikrai labai natūralus ir naudingas odai produktas.

Kaina: 7,53 € už 30ml tūbelę
Kur rasti: L'occitane parduotuvėse arba L'occitane internetiniame puslapyje 

Džiaugiuosi, kad pasitaikė tokia puiki proga išbandyti šiuos kremus, ketinu įsigyti didesnį vanilės kvapo kremo įpakavimą, nes esu labai patenkinta rezultatu.

O jūs ar pasinaudojote šia akcija? O gal bandėte kitus L'occitane kremus? Kokie jūsų įspūdžiai?

5 komentarai:

  1. Šaunu, kad spėjai nusipirkti :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Kokie faini! Vat kas jau kas, bet L'occitane moka subtiliai viską pateikti, kad labai norėtum.:)

    AtsakytiPanaikinti
  3. L'occitane rankų kremai man laaaabai patinka! Visai neseniai nusipirkau rinkinuką ir visus tris rankų kremus susidėjau į skirtingas rankines. Žiauriai patogūs tos mini pakuotės, visur telpa :)

    AtsakytiPanaikinti
  4. Dievinu L'occitane kremukus, visi labai patinka ;)

    AtsakytiPanaikinti
  5. Oho, kiek daug L'occitane kremų gerbėjų :) Matyt, ir aš tokia patapsiu, nes šiais neatsidžiaugiu (bet jau baigiu sunaudoti, teks keliauti įsigyti dar...)

    AtsakytiPanaikinti