19 kovo 2015

Iš naujo susipažinkime su...Avon!

Turiu prisipažinti, iki šiol mano kosmetinėje nebuvo nė vieno Avon produkto. Kodėl? Turbūt dėl to, kad ši įmonė man asociavosi su paauglyste, pirmaisiais (nevykusiais) kosmetikos bandymais ir kiek įkyriomis konsultantėmis, kurios kartą žūtbūt bandydavo įsiūlyti firmos produkciją, tokiu būdu mane kaip tik atgrasydamos nuo pirkimo (tikiuosi, kad jums su tokiomis konsultantėmis susidurti neteko). Taigi, pamenu, tuomet bandžiau kelis Avon produktus - akių šešėlius, kažkokią dušo želė... Bet tai buvo tikrai seniai, net nepamenu tuometinių įspūdžių, todėl kai gavaus siuntinuką iš Avon (ačiū atstovams už galimybę išbandyti čia produkciją), labai apsidžiaugiau, kad turėsiu progą susipažinti su produktais ir susidaryti nuomonę iš naujo!

Trumpai primenu, kuo ši kosmetikos firma iššiskiria iš kitų - Avon paremta tiesioginio pardavimo principu, t.y. produktus per konsultantę galima užsisakyti per katalogą ir jie atgabenami tiesiai iš gamintojų. Toks pirkimo būdas turi ir pliusų, ir minusų: trūkumas tas, kad rinkdamasis kataloge negali pačiupinėti pačios priemonės, jos išbandyti (tačiau katalogai tikrai labai detalūs, dažnai pačios konsultantės, jei turi įsigijusios vieną ar kitą produktą, gali jį parodyti, taip pat kartais būna rengiami produktų pristatymai). O esminis privalumas - perkant tokiu būdu didžioji kainos dalis mokama už patį produktą (o ne už jo sandeliavimą, išvežiojimą į parduotuves, patalpos nuomą, darbuotojų atlyginimus ir pan., kas įeina į produkto kainą perkant jį parduotuvėje).


Kadangi gavau išties nemažai produktų ir man reikia laiko norint juos išbandyti ir jums papasakoti viską, ką pastebėjau, kol kas pristatysiu jums katalogus, kuriuos gavau ir trumpai papasakosiu pirmąjį įspūdį.


Gavusi siuntinį ir apžiūrėjusi prekes buvau sužavėta tuo, kad produktai atrodo tikrai labai prabangiai. Antras dalykas, dėl ko nustebau - pavarčiau katalogą ir pamačiau, kad produktų kainos išties labai prieinamos, iš primo žvilgsnio būčiau pasakiusi, kad kainuoja tikrai žymiai daugiau! Taigi, artimiausiu metu tinklaraštyje pasirodys keli straipsniai apie pačius produktus, kai kuriuos jau bandžiau, kiti dar laukia savo eilės, o kol kas apie tai, kas man labiausiai patiko 4-ajame kataloge (jį galite virtualiai pavartyti čia)


Visų pirma, mane sužavėjo didelis dekoratyvinės kosmetikos pasirinkimas. Visų pirma - šie labai žavių spalvų lūpdažiai (18 psl.), jau nusižiūrėjau porą atspalvių, kurie man patiko.


Toliau - man patiko tai, kad Avon turi kelias skirtingas makiažo linijas, kaip suprantu, jos skirtos skirtingo amžiaus bei poreikių moterims. Štai Luxe kolekcija (61 psl.) atrodo prabangiausiai iš visų, greičiausiai orientuota į vyresnio amžiaus pirkėjas, kurios vertina ne tik produkto kokybę, bet ir jo įprakavimą, vizualinį pateikimą.


Tuo tarpu "Color Trend" linija (90 psl.) atrodo skirta paauglėms, pirmiesiams makiažo pabandymams - paprasti, neįmantrūs įpakavimai, nedidelė kaina - būtent tai, ko norisi, kai dar tik pradedi naudotis makiažu, nelabai žinai, ką pasirinkti ir kas tau tinka, bei nenori priemonėms išleisti didelių sumų.

Mane tikrai sužavėjo tai, kad kataloge galima rasti labai platų dekoratyvinės kosmetikos pasirinkimą - pradedant akių šešėlių pagrindu, baigiant lūpų kreidelėmis. O kur dar tai, kad kataloge yra ir kvepalai, vonios priemonės, plaukų priežiūros priemonės, net tokie specifiniai gaminiai kaip kremas nuo strijų, be to, yra ir nemažas aksesuarų pasirinkimas... Žodžiu, su malonumu pavarčiau katalogą ir jaučiausi lyg apėjusi nemažą parduotuvę :)

Turiu pasakyt, Avon mane tikrai nustebino didžiuliu prekių asortimentu, nedidelėmis kainomis, o kaip man sekėsi testuoti produktus ir ką aš manau apie jų kokybę - jau greitai tinklaraštyje!

O jūs ar mėgstate apsipirkinėti tiesioginiu būdu (t.y. per konsultantes užsakant prekes tiesiai iš gamintojo), ar jums priimtinesnis pirkimas parduotuvėse? Ar teko bandyti Avon gaminių ir kaip jums patiko jų kokybė? Man tikrai labai įdomu sužinoti jūsų nuomonę, kurie produktai patiko, o kurie ne, ką rekomenduotumėte įsigyti ir kodėl!

6 komentarai:

  1. As nemegstu katalogines kosmetikos. Viena priezastis, kaip ir pas tave, nevykusi pirmoji patirkit. Antra - man patinka paliesti, pauostyti isbandyti ir tik tada pirkti :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Aš lygiai taip pat mėgstu viską išbandyti :) bet, pamaniau, kad gal ir nieko per katalogus pirkti, prieš tai pasižiūrėjus atsiliepimus internete vistiek jau galima spręsti apie kosmetikos atspalvius..

      Panaikinti
  2. Esu pirkusi Avon kosmetikos, bet tai buvo gana seniai. Nepatiko, kad reikia gana ilgai laukti savo užsakytų prekių. Taip pat keletą kartų pasitaikė, kad pralaukusi užsakytų prekių taip ir negavau, nes jų nebeturėjo.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. O kiek teko laukti užsakymo? Nesu su tuo susidūrusi, reikės paklausti atstovų, per kiek laiko įprastai turėtų atgabenti prekes :) na, o su tuo, kad prekių nebeturi, tai tikrai nesmagu, ypač, kai jų jau lauki ir būni suplanavęs, kur naudosi.

      Panaikinti
  3. Oj Avon, is tiesu as esu daug pirkusi, nes darbe mergina platindavo, tai tas sklaidymas zurnalo visuomet pasibaigdavo kazkokio produkto isigijimu :) Daugiausiai prikaupiau nagu laku, nes pakankamai didelis spalvu pasirinkimas ir tikrai neblogas laikymasis. Deja, su lupdaziai kiek kitaip, kiek kartu uzsisakinejau, na tiek kartu su spalva ir prasaudavau.. Siaip man patinka Avon, zinoma, kaip ir visur yra geresniu ir prastesniu, ar tiesiog man netinkanciu, produktu :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. O aš testavimui kaip tik gavau lūpdažį, iš pirmo žvilgsnio spalva pasirodė ne itin mano skonio, bet kai pabandžiau, žiūriu, visai nieko :) O kuriuos nagų lakus naudoji, tuos Gel Effect, ar paprastus?

      Panaikinti