16 kovo 2015

Eurokos apžvalga Nr. 2

Sveiki sveiki!

Kokia jūs nuotaika šiandien? Aš jaučiuosi itin pakylėta, matyt, pavasariškas oras mane taip veikia - viskas kelia džiaugsmą, norisi netinginiauti, o kuo daugiau nuveikti, pradėjau keltis anksčiau, nes saulė pažadina... Žodžiu, lepinuosi mažais gyvenimo džiaugsmeliais, o ryt eisiu ieškoti žibučių...

Ir dar džiaugiuosi, kad PAGALIAU galiu kalbėti apie kosmetikos produktus, apie kuriuos jau seniai norėjau jums papasakoti, nes testavimui gavau prieš kelias savaites, o vaizdo įrašą pabaigiau tik prieš porą dienų:


"Prestige" akių šešėlių pagrindas man taaaip patiko, kad noriu apie jį kalbėti ir kalbėti! O ir kitos priemonės buvo tikrai geros ir man patiko jas bandyti ir eksperimentuoti su jomis! Jei apie kurią nors norėsite išgirsti daugiau, rašykite komentaruose, būtinai padarysiu išsamesnę apžvalgą tinklaraštyje.
O aš svarstau, gal susikurti youtube kanalą, nes, tiesą pasakius, filmuoti vaizdo įrašus man labai patinka ir visada smagiai praleidžiu laiką tai darydama (kaip ir matosi iš išprotėjusios pradžios... negalėjau atsispirti pagundai, tas paletės įpakavimas toks smagus..:))

Taigi, gero žiūrėjimo ir linkiu, kad ir jus aplankytų pavasariška ir smagi nuotaika, kuri mane šiandien taip džiugina!

7 komentarai:

  1. Smagu kai tokios nuotaikos ir tokie produktai ;)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Tikrai taip, tikiuosi, pavasaris ir toliau nedings iš mano nuotaikos bei tinklaraščio :)

      Panaikinti
  2. Super. Tikrai filmuok, nuodėmė slėpti tapo nepaprastai malonų balso tembrą ;)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Atsakymai
    1. Ačiū, malonu girdėti tokius žodžius :)

      Panaikinti
  4. Pritariu Gėlėtai kosmetinei :) Būtinai filmuok! :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Jau turiu minčių keliems vaizdo įrašams, tad bandysiu, ačiū už palaikymą :))

      Panaikinti