21 kovo 2015

AVON dekoratyvinė kosmetika (daug nuotraukų + makiažo video!)

Sveiki, su tarptautine miego diena! Ar jūsų šeštadienio rytas buvo tingus? :) Mano gan darbingas, labai norėjau sutvarkyti nuotraukas šiam įrašui, nes nekantravau pristatyti jums visą šūsnį dekoratyvinės kosmetikos priemonių. Kaip minėjau šiame įraše, iš AVON atstovų gavau produktų testavimui (ačiū jiems už tai!), o kadangi paskutinį kartą Avon kosmetiką naudojau gal kokioje šeštoje klasėje, man buvo labai smagu atšviežinti savo žinias apie šią įmonę ir jos siūlomus gaminius.

Kad skaityti būtų smagiau, prieš tai siūlau pasižiūrėti trumpą vaizdo įrašą - parodysiu, kokį makiažą pasidariau naudodama šias priemones ir galėsite apžiūrėti, kaip jos tepasi, kokia pigmentacija.


Na, o dabar apie kiekvieną priemonę atskirai! Atkreipkite dėmesį, kad prie produktų nurodau jų kainas 4-ajame kataloge (2015.03.05-2015.03.25), o šalia - įprastą produktų kainą.

Pradėsiu nuo Avon Super Extend Winged Out blakstienų tušo.


Tušas atkeliavo su plastiko plėvele - vadinasi, yra garantuota, kad jis nebuvo prasuktas. Man ne kartą yra pasitaikę, jog parduotuvėje nusipirkusi tušą be jokių papildomų apsaugų nuo atsukimo, parsinešusi namo suprantu, kad jis jau pradžiūvęs... Taigi, toks įrodymas, kad tušą pirmą kartą atsukate tik jūs, man atrodo didelis pliusas. Tiesa, per skubėjimą išbandyti produktą, nulupau plėvelę, ir pamiršau nufotografuoti, kaip produktas atrodo su ja :)
Pats tušo pakuotės dizainas man pasirodė gražus ir paprastas, gražiai atrodo skirtingi šriftai bei juodos-sidabrinės derinys. Privalumas - tiek patį tušą, tiek jo dangtelį galima pastatyti ant stalo, nes jie plokščiu galu. Žinau, kad yra merginų, kurios besidažydamos nemėgsta tušo laikyti rankoje, tad gali jį patogiai pasistatyti ant stalelio:


Turiu pasakyti, jog kai pirmą kartą padengiau blakstienas šio tušo sluoksniu, nusivyliau - atrodė, kad jis tik nudažo blakstienas juoda spalva, tad pamaniau, jog bus tinkamas nebent dieniniam makiažui. Tačiau kai užtepiau antrą sluoksnį, blakstienos tapo vizualiai ilgesnės - pasirodo, produkto geriausios savybės atsiskleidžia jį sluoksniuojant. Blakstienos net ir po trijų sluoksnių nesulimpa, atrodo labai ilgos ir atskirtos viena nuo kitos. Tiesa, negaliu pasakyti, kad jis užriečia mano amžinai tiesias blakstienas (reikės pagaliau prisiruošti įsigyti blakstienų rietiklį...)


Kaip matote, šepetėlis turi daug smulkių šerelių, su kuriais patogu prieti prie pat blakstienų šaknų (tik atsargiai, neįsidurkite, nes jie kiek aštroki, kaip ir mano mėgstamo Maybelline Lash Sensational). Pats tušas man pasirodė nei per skystas, nei per tirštas - toks per viduriuką. Dienos eigoje jis puikiai atsilaikė nenubyrėjęs ir neištepęs paakių. Rezultatas man tikrai labai patiko, manau, jog išbandysiu ir tokį pat rudos spalvos tušą.

Kiekis: 7ml
Kaina: 4,99 eur (įprasta kaina - 8 eur)
Spalvos: Raven Black (ši, mano aprašyta) bei Black Brown (kaip sufleruoja pavadinimas, tamsiai ruda)

Antrasis produktas - Avon Super Extend skystas akių kontūro pieštukas.


Jau pastebėjau, kad Super Extend linijos pakuotės yra juodos su sidabriniais akcentais, man tai atrodo gražiai ir neperkrautai. Pravedimas atkeliavo kartoninėje dėžutėje.


Turiu prisipažinti, jog ne itin mėgstu būtent tokios formos akių kontūro pieštukus-markerius, nes man jie labai greit išdžiūna. Nežinau, ar aš netyčia ne iki galo uždariau kamštelį ir jis spėjo apdžiūti, ar tiesiog šis kontūras toks sausokas, kaip matėte vaizdo įraše, jis gan sunkiai tepėsi ant voko. Iš esmės pats galiukas tikrai leidžia sukurti precizišką liniją, bet tas priemonės sausumas trukdė man tai padaryti - teptukas neslysta voku, o reikia liniją piešti trumpais brūkšniniais judesiais. Gal čia tik įpratimo reikalas? Vis dėlto, manau, jog jei ir kartosiu šią priemonę, nebent kitos spalvos (nes pasirinkimas nemažas), o juodai linijai ir toliau naudosiu savo mėgstamą gelinį akių kontūrą.

Kaina: 3,99 eur (įprasta kaina - 6,30 eur)
Spalvos: Black (mano aprašyta), Navy (tamsiai mėlyna, šią norėčiau išbandyti, nes kataloge atrodo labai gražiai), Brown (šviesiai ruda), Teal (elektrinė), Plum (violetinė)

Akių šešėlių paletė, kurią labai nekantravau išbandyti, nes atspalviai pasirodė itin universalūs - Avon keturių spalvų akių šešėliai Mocha Latte.


Dar viena minimalistiška pakuotė. Kitoje jos pusėje - paveikslėlis, kuriame siūloma, kaip naudoti atspalvius.


Pirmasis privalumas - paletė atsidaro labai paprastai, paspaudus mygtuką, todėl nereikia laužytis nagų bandant ją atidaryti (kaip man buvo su šia Gosh palete). Pirmas dalykas, kurį pastebėjau atidariusi - praktiškas veidrodėlis, man jo tikrai pakaktų norint pasidažyti ne namie. Įdomu tai, kad spalvos sunumeruotos - tai ne tik veikia kaip pagalbinė priemonė įpakavimo gale nupieštai schemai įgyvendinti, bet ir kaip atpažįstamas Avon dizaino sprendimas (paauglystėje turėjau Avon šešėlius ir jie buvo lygiai taip pat sunumeruoti).


Kalbant apie atspalvių parinkimą, man pasirodė, jog jie tikrai gerai suderinti tarpusavyje. Antra ir ketvirta spalvos gali būti naudojamos antakių paryšikinimui, nes yra matinės. Pirma spalva tinkama tiek brūkštelėti po antakiu, tiek akių kampučiuose, norint optiškai "atverti" žvilgsnį. Trečia spalva man patiko mažiausiai - ji ant akių vokų palieka tik smulkius blizgučius.


Likau kiek nustebusi, nes labiausiai pigmentuotos pasirodė būtent matinės spalvos - įprastai būna atvirkščiai. Pirmoji spalva ant mano odos matosi labai neryškiai, ji turi itin smulkius blizgučius ir todėl manau, jog norint ją būtų galima panaudoti ir kaip švytėjimo suteikiančią pudrą, pabrėžti ja virš skruostikaulių. Antra ir ketvirta spalva ant rankos kažkodėl atrodo, lyg būtų kiek miltuotos, tačiau yra priešingai, spalvos labai lengvai dengiasi ant akių voko, nebyra. Trečioji spalva ant rankos atrodo gan ryškiai, bent ant voko nepalieka nieko, išskyrus blizgučius. Na, gal ir nieko, norint dieninį makiažą greit paversti vakariniu :) Šešėlius naudojau kartu su šešėlių pagrindu, ant mano vokų jie išliko visą dieną nenubyrėję ir nesubėgę į raukšleles.
Tiesa, turėjau nedidelę "avariją" - paletę sugebėjau numesti ant vonios grindų ir jau bijojau ją atidaryti, nes maniau, kad šešėliai bus suskilę... Bet atidariau - ir nieko, viskas kaip buvę. Tad dar vienas papildomas taškas už patvarumą.
Iš esmės ši nedidukė paletė man net labai patiko, jau apžiūrinėju kitus spalvų derinius. Tiek gražus įpakavimas, tiek pati šešėlių kokybė tikrai pranoksta nedidelę kainą.

Kiekis: 5g
Kaina: 5,99 eur (įprasta kaina - 8,60 eur)
Spalvos: Be šios paletės dar galima įsigyti 14 skirtingų spalvų derinių.

Jau aptariau visas priemones akims, tad keliaukime prie produktų lūpoms. Pirmasis - Avon Ultra Color Indulgence lūpdažis Honey Flower.


Šis lūpdažis, kaip ir anksčiau aprašyti produktai, turi tą pačią estetiką - minimalu, neperkrauta. Produktai, visi kartu apgyvendinti mano kosmetinėje, atrodo labai gražiai ir elegantiškai. O tam, kad būtų paprasta atrasti norimą lūpdažio spalvą, ant jo galiuko yra lipdukas (kuris, beje, gan neblogai atitinka realią spalvą).


Atidarius pakuotę pirmoji mintis vėl ta pati - elegantiška. Siauras lūpdažio įpakavimas atrodo tikrai dailiai, net jeigu tiesioginė produkto funkcija nuo to ir nesikeičia.


Kairėje - lūpdažio atspalvis, dešinėje - lūpų blizgio, apie kurį pakalbėsime po minutėlės.

Taigi, kaip matote, lūpdažio spalva yra vidutinio intensyvumo. Man labiausiai patiko tai, jog šis lūpdažis kiek primena lūpų balzamą su spalva - kadangi jis yra gelinės konsistencijos, lengvai slysta ir lūpos visada atrodo sudrėkintos, o ne išsausėjusios. Tas "drėgnumas" tuo pačiu suteikia vizualiai putlesnių lūpų efektą.

Kiekis: 3g
Kaina: 4,59 eur (įprasta kaina - 7,20 eur)
Spalvos: be šio atspalvio yra dar devyniolika, tad kiekviena atras sau tinkamą.

Na ir galiausiai - Avon Ultra Absolute lūpų blizgis Renewing Rose.


Blizgis, kaip ir blakstienų tušas, atkeliavo su plastiko plėvele, taigi, taip pat garantuojama, jog jis nebuvo pradarytas. Pakuotė (mano skoniui) ne tokia graži, kaip kitų aprašytų produktų, bet, žinant, kad toks produktas kaip lūpų blizgis dažniausiai gyvena kišenėje ar rankinės skyrelyje, svarbiausia pavarumas.


Blizgis turi įprastą tokioms priemonėms šepetėlį, su kuriuo galima patogiai padengti lūpas produktu. Turiu pasakyti, nesu didelė lūpų blizgesių gerbėja, dažniausiai renkuosi lūpdažius, nes jie suteikia intensyvesnę spalvą ir nelimpa. Bet, mano nuostabai, ši blizgis man patiko labiau, nei tikėjausi - vėjui papūtus, nesurišti plaukai gal ir prikibs prie lūpų (et, tos merginų problemos...), bet išskyrus tai - produktas nesulipina lūpų, nėra tąsus. Kas man labai svarbu - neturi jokio specifinio skonio. Negaliu pakęsti saldžių lūpų blizgesių, o šis yra visiškai neutralus, kvapas taip pat nėra stiprus.

Kaip spalva atrodo ant odos jau rodžiau, pigmentacija kaip lūpų blizgiui yra tikrai gera, manau, jog pavasariui toks švelniai rausvas atspalvis yra tiesiog idealus. Ant lūpų jis išliko, kaip ir visi tokio tipo produktai, apie valandą-dvi.

Kiekis: 6 ml
Kaina: 3,49 eur (įprasta kaina - 6 eur)
Spalvos: galima rinktis iš aštuonių atspalvių

Taigi, tokia ilga ir kupina nuotraukų šiandienos apžvalga. Turiu pasakyti, jog esu labai teigiamai nustebinta Avon produktų kokybės - iš pradžių aš juos išbandžiau, o tik paskui pažiūrėjau į kainas, man pasirodė, jog jie verti daugiau, nei kainuoja iš tiesų! Mano nuomonė apie pirkimą iš katalogų tikrai pasikeitė į gerąją pusę, artimiausiu metu ketinu kažką užsisakyti ir tuomet papasakosiu jums daugiau apie tai, kaip vyksta pats užsakymas ir kiek laiko produktai keliauja iki namų. O kelių dienų bėgyje tinklaraštyje laukite dar kelių Avon produktų apžvalgos.

O jeigu jums irgi norisi pasižvalgyti į Avon siūlomą produkciją, virtualiai pasklaidyti katalogą galite čia.

Ar atradote kažką, ką norėtumėte išbandyti?

7 komentarai:

  1. Puiki apžvalga!
    http://biteboo.blogspot.dk/2015/03/whats-in-my-bag.html

    AtsakytiPanaikinti
  2. Smagu, kad sukūrėte savo kanalą Youtube :) Apžvalga tikrai išsami, šaunu, kad beveik visi produktai Jums tiko ir patiko :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Išties, net nesitikėjau, kad tiek daug man patiks ir paliks tikrai gerą įspūdį :) ypač nustebau, kad blizgesys man patiko, nes niekaip neišmokstu jų naudoti, man tada atrodo, kad lūpos prie visko limpa :) bet šis kažkoks lengvesnis, mažiau lipnumo, gal todėl man įtiko :)

      Panaikinti
    2. O aš be lūpų blizgių - niekaip :) Mėgstamiausi - Rimmel Vinyl Gloss, visai nelipnūs :) O pavyzdžiui Lumene Pearl Lip Gloss - tikrai lipnus, visą laiką jaučiasi ant lūpų, iš šios firmos tikėjausi geresnio lūpų blizgio.

      Panaikinti
    3. Ačiū už rekomendaciją, mėgstu kone visus Rimmel produktus, tai ir į blizgį užmesiu akį būdama parduotuvėje :)

      Panaikinti
  3. Šauniai atliktas makiažas. Pagirtina. :)

    AtsakytiPanaikinti