01 vasario 2015

VASARIO IŠŠŪKIS: 1 diena. Kas mano rankinėje?

Pagaliau atėjo vasaris, o su juo prasideda ir VASARIO IŠŠŪKIS! Turiu pasakyt, prasidėjo jis ne pačia lengviausia užduotimi (bet iššūkiai juk ir yra tam, kad juos įveiktum, ar ne?), kurios metu man teko išversti visą savo rankinės turinį, pabandyti jį sutalpinti į vieną nuotraukos kadrą ir pristatyti jums. Taigi, štai ir šios dienos užduotis:



Visų pirma, trumpai parodysiu, kaip pati rankinė, kurioje talpinu visus būtiniausius (na, čia dar galima pasiginčyti, ar tikrai viskas taip būtina) daiktus:


Labai paprasta, tačiau talpi rankinė iš H&M, nuo tada, kai ją įsigijau, praktiškai nebenešioju kitų savo turimų rankinių, nes ši tiesiog mistiškai sutalpina tiek daiktų, kiek netelpa net į vizualiai didesnes rankines. Na štai ir jos turinys:



1. Barkleys dėžutė, kurioje laikau plaukų gumytes ir segtukus, kad neišimėtytų po visą rankinę ir prireikus visada būtų po ranka. Be to, dabar visos mano plaukų gumytės kvepia cinamonu...
2. Lady Speed Stick dezodorantas (apie kurį rašiau čia). Kadangi mano studijose būna šokio paskaitos, per kurias tenka gerokai paprakaituoti, rankinėje mėgstu turėti drėgnų servetėlių (kaip tyčia, prieš fotografuojant rankinės turinį jos buvo pasibaigusios, tad čia jų nepamatysite) ir dezodorantą, kad visada jausčiausi švariai ir gaiviai.
3. Popierinės nosinaitės. Visi kas mane pažįsta žino, kad man tiesiog amžina sloga. Tai alergijos, tai peršalimai... Todėl nosinaitės - visada su manim. (Na gerai, ne visada, kartais jos pasibaigia ir tenka skolintis iš draugų ir kursiokų :)). Mano nosinaitės dažniausiai būna palaidos, nes perku tokį didelį įpakavimą be atskirų mažų plastikinių pakuočių, kad būčiau bent šiek tiek geresnė gamtai.
4,5,6. Raudonas segtuvėlis - mano planuoklis. Parduotuvėje randamos darbo knygos man ne itin patiko, tos, kurias galima užsisakyti internetu - per brangios, todėl susimaketavau, atsispausdinau ir įrišau į A5 formato segtuvą tokį planuoklį, kuris geriausiai atitinka mano poreikius. Beje gal kam būtų įdomus įrašas, kaip tokį pasidaryti? Juoda knygutė - mano knygų skaityklė. Ji mano rankinėje ne visada, bet didžiąją dalį laiko, ypač tomis dienomis, kai žinau, jog teks ilgai važiuoti viešuoju transportu ar leisti laiką kur nors eilėje. Džiaugiuosi, kad į ją telpa daug elektroninių knygų ir vietoj to, kad nuobodžiaučiau, galiu kažką paskaitinėti. Na, ir žinoma, neapsieinu be įkroviklio, nes mano išmanusis linkęs išsikrati pačiu netinkamiausiu metu.
7. Akinių dėklas, akinius nešioju tik tuomet, kai reikia žiūrėti į tolį (pavydžiui, kine, arba universitete, kai reikia žiūrėti į skaidres), bet stengiuosi jų nepalikti namie, nes nežinau, kada gali prireikti.
8. Mobilusis telefonas, tiesą pasakius jis nuolat migruoja iš mano rankinės į kišenę, bet labai stengiuosi jį laikyti rankinėje, nes laikant kišenėje jis gali lengvai iškristi. Jei kam įdomus modelis - tai Samsung Galaxy S III Neo, iš pradžių man atrodė per didelis ir nepatogus laikyti rankoje, bet dabar kai įpratau, tikrai džiaugiuosi visomis jo teikiamomis funkcijomis (ypač geru fotoaparatu, kuriuo kartais net darau įrašų nuotraukas).
9. Fotoaparato dėklas, žinoma, su fotoparatu viduje. Stengiuosi jį turėti po ranka, nes gali prireikti nufotgrafuoti ką nors tinklaraščiui, arba nufilmuoti kokią repeticiją ar dar ką... Žodžiu, jis gyvena mano rankinėje.
10, 11. Šukos, bet ne itin dažnai jas naudoju, nes pastaruoju metu dažniausiai prieš kažkur eidama susipinu ar susirišu plaukus, nes per dažnai juos nešiojau palaidus ir jau ėmė šakotis galiukai. Juoda piniginė su drugeliu, kuri man labai patinka nes yra didelė ir į ją telpa milijonai visokių niekniekių, kuriuos kažkodėl mėgstu laikyti piniginėje - čekiai, užrašų lapeliai, sąvaržėlės, įvairios parduotuvių kortelės...
12. Rašiklis su mano universiteto pavadinimu.
13. Pastaruoju metu pradėjau nešioti daug žiedų, bet plaudamasi rankas visada juos nusiimu ir įsimetu į mažą kišenėlę, kad nepasimestų, todėl bent keli visada atsiranda rankinėje.
14. Raktai, kurių tikras ryšulys, bet vistiek sugebu kartas nuo karto pamiršti juos namie.
15. Kortelių dėklas, kažkuriuo metu man labai jo reikėjo, todėl pirkau pirmą pasitaikiusį, bet ne itin jį mėgstu, reikės pasieškoti dailesnio.
16. USB, kuriame pilna visokių kursinių, scenarijų ir kitų universitui reikalingų dokumentų, kurių staiga gali prireikti.
17. Pienės Pūko lūpų balzamas (apie kurį rašiau čia). Visa etikėtė jau nusitrynusi (nebijokit, pamenu iki kada galioja :)), bet balzamo liko dar daug, nors naudoju jį jei ne kasdien, tai bent kas antrą dieną ir vis dar negaliu atsidžiaugti. Tikrai puikus dalykas.
18. Žiebtuvėlis. Nors nerūkau, visada turiu jį, nes užsiimu rankdarbiais, tai kartais prireikia nudeginti kokį siūlą, valą ar medžiagos kraštelį, be to, labai mėgstu kvapnias žvakes (nors dėl šios priežasties žiebtuvėlis geriau gulėtų ant mano palangės, nei rankinėje - juk nevaikštau mieste ir nedegioju ten žvakių... Na, bet bent visada žinau, kur tą žiebtuvėlį galiu rasti.)
19. Dantų siūlas, būtinas dalykas. Tiesa, dažniausiai rankinėje turiu ir kramtomos gumos, bet šįkart ji pasibaigusi.
20. Dezinfekuojanti rankų želė, kuri, beje, turi labai šlykštų kvapą, tad ieškau malonesnės, girdėjau, kad pačios kvapniausios iš Bath&Body Works, reikės užsisakyti.
21. Rankų kremas, kuris eina į pabaigą. Man labai patinka jo kvapas, primenantis citrusinius vaisius.

Taigi, toks įprastinis mano rankinės turinys, žinoma, jis keičiasi priklausomai nuo to, kur tą dieną einu, bet čia visi svarbiausi dalykėliai. Dar rankinėje mėgstu turėti vandens buteliuką, bet ne visada jį įsimetu, nes rankinė iškart pasunkėja. Jei kažkur einu pasidažiusi, į rankinę įsimetu mažą kosmetinę su būtiniausiais dalykais tam, kad dienos eigoje galėčiau pakoreguoti makiažą (dažniausiai tai būna kompaktinė pudra su šepetėliu bei lūpdažis).

Tikiuosi, buvo įdomu apžiūrėti, kokie dalykėliai kasdien keliauja su manimi! O kokie daiktai būtiniausi jūsų rankinėje?

11 komentarų:

  1. Autorius pašalino šį komentarą.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Būtinai papasakosiu artimiausiu metu! :)

      Panaikinti
  2. Aš ir noriu sužinoti daugiau apie planuoklį. Gal pora nuotraukų kaip jis atrodo? :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Būtinai, manau, net atskirą įrašą padarysiu, tikrai labai patogus dalykėlis :)

      Panaikinti
  3. Kaip viskas tvarkingai suorganizuota tavo taseje!!! Plauku gumytes dezuteje yra geras to pavyzdys!! :)) Saunuole! Labai smagu buvo zvilgteleti vidun :))

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Čia tik nuotraukoj taip tvarkingai atrodo, o kai suverčiu viską į vidų, tai ir pasimetu kartais :)

      Panaikinti
  4. Labai šaunus įrašas :) Kviečiu pažiūrėti ir mano :)
    Labai sudominai planuokliu, norime įrašo apie tai :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Užsukau ir pas Tave! Taip įdonu palyginti, kas ką rankinėje nešiojasi, atrodo, ką čia beprigalvosi, bet vistiek kiekviena turi kažkokią savo "sistemą" :) o apie planuoklį - būtinai bus!

      Panaikinti
  5. oho, visą gyvenimą savo tašiukėj susikrovus :D pas mane tiek daug nėra visko :D

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Aš kažkaip nesugebu kitaip, atrodo, vis kažko prireikti gali ;D jei nereikėtų sunkiai nešt, tai dar ir daugiau turbūt įsidėčiau ;D bet čia dėl to, kad didžiąją laiko dalį praleidžiu universitete ir nelabai kada yra grįžti namo, tai norisi viską, ko reikia, turėti po ranka :)

      Panaikinti