09 vasario 2015

VASARIO IŠŠŪKIS: 9 diena. Apibūdink savo dieną vienu žodžiu

Aktyvi!

Kitus vasario iššūkio įrašus galite rasti čia:
PIRMA DIENA: Kas mano rankinėje
ANTRA DIENA: Paskutinis kartas, kai aš atsidūriau nepatogioje situacijoje
TREČIA DIENA: Ko labiausiai laukiu per ateinančiu 12 mėnesių?
KETVIRTA DIENA: Dalykas, kurį dauguma yra darę, o aš ne
PENKTA DIENA: Nuotrauka, kuri pakelia mano nuotaiką ir padaro mane laimingą
ŠEŠTA DIENA: 25 dalykai, kuriuos turiu padaryti iki savo sekančio gimtadienio
SEPTINTA DIENA: Paskutinė dovana, kurią padovanojau
AŠTUNTA DIENA: Mano svajonių vestuvės

2 komentarai:

  1. Sitas irasas kazkaip sypsni sukele :)) nedaznai buna vieno zodzio irasai, smagiai tu cia! :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Na, pamaniau, kad jaau užduotis liepia tik vieną parašyti, tai nedaugžodžiausiu.. :)) bet sunku buvo tą vieną tikslų, kuris visą dieną apibūdintų, atrinkti :D

      Panaikinti