08 vasario 2015

VASARIO IŠŠŪKIS: 8 diena. Mano svajonių vestuvės

Šios dienos tema man labai keista, nes vestuvės man nėra tas dalykas, apie kurį daug galvoju - atrodo, kad aplinkiniai apie mano (kada nors) būsimas vestuves galvoja daugiau, nei aš pati. Štai ir šiandien teta buvo užėjusi į svečius, o išeidama klausė, ar su draugu dar neplanuojam tuoktis... O man dar nesinori skubėti. Na, bet papasakosiu jums, kokios vestuvės šiuo metu man atrodo idealios (nors kol joms ateis laikas, gal mano norai bus kitokie):


  • Nedidelės. Visų pirma, norėčiau, kad vestuvėse dalyvautų tik patys artimiausi žmonės - mano ir mano antrosios pusės tėvai, broliai bei seserys ir pora draugų. Aišku, didelės vestuvės taip pat turi savo privalumų, bet man džiaugsmu norėtųsi dalytis tik su pačiais artimiausiais ir tą vakarą skirti savo dėmesį tik jiems.
  • Gurmaniškos. Tikrai žinau, kad nebus nei baltos mišrainės, nei to balto vestuvinio torto su kietu glaistu. Norėtųsi išsirinkti nedaug patiekalų, bet kad jie būtų be galo skanūs, puikiai pagaminti bei gražiai atrodantys.
  • Gėlėtos. Labai norėčiau daug gėlių - tiek puošiant stalą, tiek erdvę.
  • Prasmingos. Norėčiau, kad šventės programa būtų ne iš serijos "išgerkim, kiek pakeliam", o kad būtų kuo daugiau dėmesio skiriama visiems susirinkusiems, tarpusavio ryšiui, pavyzdžiui,  visiems kartu parašyti kažkokį laišką į ateitį, o po dešimt metų susirinkti per vestuvių metines ir visiems kartu jį paskaityti. 
  • Mudviejų. Tai yra, norėčiau, kad vestuvės būtų tobulos mums abiems - net jei tai reikš, kad reikės rasti daug kompromisų, alternatyvų, bet esminis dalykas - kad tą vakarą būtume svarbiausi vienas kitam.
Keista kalbėti apie svajonių vestuves, nes dar visai visai jų neįsivaizduoju, ir rašydama supratau, kiek mažai norų turiu, net neabejoju, kad yra nemažai merginų, kurios viską apgalvojusios iki smulkmenų :) Aš žinau, kad noriu tik vieno - jog tai būtų geriausias mano gyvenime priimtas sprendimas. O kaip, kur ir kada - tai tik dalelytės visumos.

Kitus vasario iššūkio įrašus galite rasti čia:
PIRMA DIENA: Kas mano rankinėje
ANTRA DIENA: Paskutinis kartas, kai aš atsidūriau nepatogioje situacijoje
TREČIA DIENA: Ko labiausiai laukiu per ateinančiu 12 mėnesių?
KETVIRTA DIENA: Dalykas, kurį dauguma yra darę, o aš ne
PENKTA DIENA: Nuotrauka, kuri pakelia mano nuotaiką ir padaro mane laimingą
ŠEŠTA DIENA: 25 dalykai, kuriuos turiu padaryti iki savo sekančio gimtadienio
SEPTINTA DIENA: Paskutinė dovana, kurią padovanojau

3 komentarai:

  1. Aprašei mano svajonių vestuves! Gal jau praėjo tie laikai, kai vestuvės su kalnu baltos mišrainės, šakočiais ir kibirais degtinės buvo rengiamos svečiams. Dabar jaunieji nori šventės sau :) Tačiau nepamiršta ir svečių :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Man atrodo, kad tokios ir turėtų būti vestuvės. Nedidelės, kuriose nėra nepageidaujamų ir iš reikalo kviečiamų draugų/ giminaičių, jaukios, prasmingos, be baltos mišrainės ir besiliejančių upių alkoholio bei pošlų žaidimų :)

    Monika
    https://365affairs.wordpress.com/

    AtsakytiPanaikinti
  3. Būtent :) žinoma, jei kažkam norisi baltų mišrainių - tai irgi gerai! Tiesiog man svarbiausia, kad šventė būtų maloni jauniesiems, o ne padaryta dėl kitų, nes kiti nori mišrainių ir degtinių... Aš tai galvoju, tegu svečiai pakenčia - norės tos mišrainės, tai kitą rytą iš maximos nusipirks :D o jaunųjų šventė tebūnie kad ir su sušiais, jeigu jiem patiem to norisi :)

    AtsakytiPanaikinti