07 vasario 2015

VASARIO IŠŠŪKIS: 7 diena. Paskutinė dovana, kurią padovanojau

Jau maniau, kad į šios dienos iššūkį pavėluosiu! Buvo labai įtempta, bet smagi ir įspūdžių pilna diena. Šiuo metu, kai rašau šį įrašą, yra 23:44, taigi man liko šešiolika minučių atlikti šios dienos užduotį ir neprasižengti vasario iššūkiui. Kaip manot, spėsiu? :)


Norėčiau jums pasakyti, kad paskutinė dovanota dovana yra kokia nors įspūdinga, bet tiesą pasakius, ji visai paprasta - su mama užėjom į kosmetikos parduotuvę, o kadangi aš labiau domiuosi kosmetika, nei ji, tai išrinkau mamai kremą bei pieštuko pavidalo akių šešėlius. Kadangi ji visuomet labai skuba ir neturi kantrybės darytis sudėtinga makiažą, tokie šešėliai labai parankūs - juos galima tepti tiesiai ant voko ir retušavimui net nereikia teptukų, galima išsklaidyti liniją tiesiog pirštu. Na, o kremas - "Margarita", su kolagenu, tačiau mamai netiko, tad atidaviau tą, kurį nusipirkau sau - "Margarita" su išrūgomis, šis mamos odai buvo pats tas. Taigi tokia neįspūdinga, greičiau kasdieniška dovana. O šiaip labai mėgstu palepinti tiek šeimos narius, tiek vaikiną mažomis saldžiomis dovanėlėmis, pastaruoju metu mano mėgstamiausia - šokoladiniai vafliai iš "Saldžių majų", jie tiesiog tobuli :)

O kokias mielas smulkmenas mėgstate gauti bei dovanoti jūs?

Kitus vasario iššūkio įrašus galite rasti čia:
PIRMA DIENA: Kas mano rankinėje
ANTRA DIENA: Paskutinis kartas, kai aš atsidūriau nepatogioje situacijoje
TREČIA DIENA: Ko labiausiai laukiu per ateinančiu 12 mėnesių?
KETVIRTA DIENA: Dalykas, kurį dauguma yra darę, o aš ne
PENKTA DIENA: Nuotrauka, kuri pakelia mano nuotaiką ir padaro mane laimingą
ŠEŠTA DIENA: 25 dalykai, kuriuos turiu padaryti iki savo sekančio gimtadienio

0 komentarai (-ų):

Rašyti komentarą