06 vasario 2015

VASARIO IŠŠŪKIS: 6 diena. 25 Dalykai, kuriuos turiu padaryti iki savo sekančio gimtadienio

Smagu, kad šiandien manęs laukia būtent tokia užduotis, nes šiandien - mano gimtadienis! Taigi, papasakosiu jums apie 25 dalykus, kuriuos turiu padaryti iki kito gimtadienio, tai yra, lygiai per metus! Kadangi dalykų net dvidešimt penki, pasistengsiu sutalpinti viską - ir tuos, kurie susiję su tinklaraščiu, kosmetika, ir tuos, kurie susiję su kitais mano hobiais, studijomis, bei kita veikla.


1. Sutvarkyti tinklaraščio html, kad atsidarius įrašą, į jį sutilptų visas paveiksliukas (o ne taip, kaip dabar, kai paveiksliuko kampukas yra nukirstas). Daug gūglinau, bandžiau kažką pakeisti, bet niekaip nepavyksta... O gal kas turite patarimą, kaip tai padaryti?

2. Pasiekti 200 įrašų. Šiuo metu tinklaraštyje yra 73 įrašai (per kiek mažiau, nei metus). Tikiuosi, kad iki kito gimtadienio rašysiu aktyviai, nedarysiu didelių pauzių ir pasieksiu 200 įrašų!

3. Išbandyti save naujoje veikloje, kuri taip pat susijusi su tinklaraščiu, bet kol kas negaliu nieko daug pasakoti, nes viskas dar tik planavimo stadijoje :)

4. Įsigyti bent vieną prabangų kosmetikos gaminį. Čia pasakojau apie tai, jog visa mano naudojama kosmetika yra iš pigesnės kategorijos, bet norėčiau išbandyti kokį nors brangų ir prabangų gaminį ir pažiūrėti, ar jis vertas savo kainos.

5. Nueiti į makiažo kursus. Čia ne tik mano didelis noras, bet jau ir į mano ir must-do sąrašą nugulęs dalykas, kurį tikiuosi įgyvendinti šiais metais.

6. Nueiti į tinklaraštininkių susitikimą! Tikiuosi, jog šį punktą man pavyks įgyvendinti, labai noriu su visomis susipažinti gyvai ir smagiai praleisti laiką plepant apie kosmetiką ir ne tik :)

7. Iki galo atlikti vasario iššūkį. Tikiuosi, jog man pakaks laiko ir kantrybės tam :) Kol kas jį vykdyti labai smagu!

8. Sėkmingai pabaigti mokslo metus. Na, čia vienas iš tokių elementarių dalykų, bet aš žinau save - pavasarį, kai gražus oras, miestas atgyja, tiek daug renginių, būna kur kas sunkiau skirti laiką mokslams, nei pirmąjį pusmetį. Taigi, tikiuosi, kad man pavyks antrąjį pusmetį pabaigti jei ne geriau, tai bent taip pat kaip pirmą.

9. Perskaityti bent 30 knygų. Nusistatau gan mažą ribą, bet tik tam, kad tikrai tikrai ją įgyvendinčiau! Nes praėjusiais metais skaitymui skyriau mažiau laiko, nei norėčiau.

10. Nueiti bent į 10 spektaklių. Į vieną jau einu šį šeštadienį, tad, tikiuosi, į kitus devynis tikrai nueisiu!

11. Atrasti naują hobį. Aš esu be galo nepastovus žmogus, visi kas mane pažįsta, gali tai patvirtinti. Man sunku įprasti prie rutinos, mėgstu savo dėmesį išdalinti milijonui dalykų, negu iš esmės susikoncentruoti į vieną. Iš dalies tai labai blogai, nes prarandu šansą tapti geriausia vienoje iš tų sričių, iš kitos pusės - gerai, nes labai daug visko išbandau ir atrandu! Taigi, esu bandžiusi jau milijoną rankdarbių, visokių laisvalaikio užsiėmimų, bet pastaruoju metu tam skyriau mažai laiko, tad ateinančiais metais norėčiau išbandyti kažkokią naują veiklą.

12. Susirasti darbą. Su mano studijomis gan sunku derinti darbą, bet galų gale, jei ne studijų laikotarpiu, tai bent vasarai.

13. Dažniau eiti į pasimatymus. Su savo vaikinu draugauju jau gan seniai, todėl ta pradinė romantiškų pasimatymų fazė kaip ir praėjusi, (dabar ta fazė, kai vakarais kartu gaminam ir žiūrim serialus :D), bet norėtųsi kiek dažniau pasidaryti įsimintiną vakarą - pasipuošti ir dviese nueiti kažkur, kur dar nebuvom, pamatyti kažką naujo, praleisti laiką kažkaip įdomiai.

14. Atsiauginti plaukus. Šitas punktas gal ir atrodo ne toks jau svarbus, kad patektų į šį sąrašą, bet patikėkit. Raudonus. Plaukus. Atsiauginti. Yra. Labai. Sunku. Tiesą pasakius, labai mėgstu raudoną palukų spalvą ir visai nenoriu jos atsisakyti, bet, visų pirma, be galo sunku ją prižiūrėti, kad nuolat būtų ryški ir intensyvi, be to, ataugusios šaknys būna pastebimos jau po poros dienų... Žodžiu, tikras vargas. O ir mano plaukai gerokai nusilpę nuo dažymo, tad jau porą mėnesių jų nedažiau, vaikštau baisiai nuaugusiomis šaknimis (kadangi mano natūralu plaukų spalva yra pilka, jaučiuosi lyg žilstanti...) ir laukiu, kol jie bent šiek tiek atsigaus, kad būtų galima nudažyti vientisu atspalviu, artimu mano natūraliai plaukų spalvai.

15. Ties šiuo punktu mano mintys išsijungė. Atrodo, jau papasakojau viską, ką turiu padaryti, o dar linko dešimt punktų... Na, tuomet teks pasakoti smulkesnius ir ne tokius svarbius dalykus. Pavyzdžiui, nusipirkti marškinius. Nes šiuo metu mano spintoje nėra nei vienų normalių marškinių, tik pora šifoninių, su kuriais nešalta nebent vasarą. Taigi.

16. Persodinti gėles. Neseniai nusprendžiau, kad mano kambariui trūksta augmenijos ir labai užsinorėjau kelių sukulentų. Man jie laaabai gražūs, be to, juos paprasta auginti. Mama, išgirdusi mano norus, man vieną padovanojo, dar porą planuoju įsigyti pati, o tada beliks išrinkti jiems gražius vazonus ir persodinti juos.

17. Atrasti vietą dekoratyvinės kosmetikos laikymui. Per tinklaraščio rašymo laikotarpį pas mane ėmė rastis vis daugiau ir daugiau kosmetikos, iki šiol laikydavau ją paprasčiausiai kosmetinėje, bet dabar ten laikyti visas priemones tampa tiesiog nebepatogu. Norėčiau įsigyti kokią nedidelę spintelę, arba atlaisvinti jau turimos stalčių tam, kad galėčiau susirūšiuoti produktus pagal paskirtį ir būtų kur kas paprasčiau greitai rasti norimą priemonę.

18. Perstumdyti kambario baldus. Žinot, kai norisi kažkokių pokyčių kambaryje, bet nesinori daryti remonto ar keisti visko iš esmės? Aš tada perstumdau baldus!

19. Nukeliauti į Angliją. Tai turbūt neįtikėtina, bet aš niekada nesu ten buvusi, nors turiu ten nemažai draugų ir pažįstamų. Manau, kad šiais metais reikia susiimti ir ten nuvažiuoti (bei grįžti su pilnu lagaminu pigios kosmetikos  :D)

20. Atgaivinti grojimo gitara įgūdžius. Vienu metu grodavau ja kone kasdien, o dabar net negaliu prisiminti, kada paskutinįkart ją laikiau. Reikėtų prisiminti senus laiku, pakankinti savo pirštų pagalvėles ir atgaivinti seną pomėgį groti.

21. Pradėti ruoštis Kalėdoms ne prieš pat jas. Na, gal šis punktą reikės įgyvendinti dar negreit, bet šis sąrašas juk visiems metams, taip? Taigi, šiais metais norėčiau pradėti ruoštis Kalėdoms kiek anksčiau nei gruodį, ir padaryti visiems jaukias, rankų darbo dovanas.

22. Nustoti nešioti kelnes. Rugsėjį mano universitete buvo tokia smagi akcija - visą mėnesį merginos turėjo vaikščioti su suknelėmis, o vaikinai - su marškiniais. Man tai laaabai patiko! Tiesą pasakius, nebuvau užsidėjusi kelnių iki lapkričio vidurio, o tada kažkaip vėl įlindau į džinsus. Vis dėlto, labai norėčiau grįžti prie sijonų ir suknelių nešiojimo (ar bent tunikų su timpėmis) ir visai išgyvendinti džinsus iš spintos.

23. Įsigyti spalvotą blakstienų tušą. Nes pavasaris jau čia pat, noriu spalvų!

24. Dažniau daryti mielas mažas staigmenėles mylimiems žmonėms. Nes kartais įsisukusi į rutiną pamirštu, kaip tai yra svarbu.

25. Stengtis priimti visas galimybes, kurios atsiranda. Nes gyvenimas jų pilnas!

Taigi toks ilgas ir kiek chaotiškas mano sąrašas dalykų, kuriuos turiu padaryti iki savo sekančio gimtadienio. Laikau špygas, kad viskas pavyktų!

Kitus vasario iššūkio įrašus galite rasti čia:
PIRMA DIENA: Kas mano rankinėje
ANTRA DIENA: Paskutinis kartas, kai aš atsidūriau nepatogioje situacijoje
TREČIA DIENA: Ko labiausiai laukiu per ateinančiu 12 mėnesių?
KETVIRTA DIENA: Dalykas, kurį dauguma yra darę, o aš ne
PENKTA DIENA: Nuotrauka, kuri pakelia mano nuotaiką ir padaro mane laimingą


6 komentarai:

  1. Su gimtadieniu, mūsų gražioji blogere! Linkiu, kad per šiuos metus išsipildytų ne tik šie norai bet ir daugelis kitų! Būk laiminga :)
    https://www.youtube.com/watch?v=osKLrBxqkuA

    AtsakytiPanaikinti
  2. Sveikinimai gimtadienio proga :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Su gimimo diena! :) Lai pildosi norai, svajonės, lai kiekvienoje dienoje būna netikėtai džiugių, mažų stebuklų :)

    AtsakytiPanaikinti
  4. Su gimtadieniu! Įsimintinų ir sėkmingų Tau metų! :)

    AtsakytiPanaikinti
  5. As paveluotai, bet su praejusiu gimtadieniu!!!!!!! :)))) Linkiu, kad pavyktu viska arba bent didziaja dali is siu noru igyvendinti!!!!! ;)) Graziu metu tau!!!! :)*

    AtsakytiPanaikinti
  6. Ačiū visoms už sveikinimus ir linkėjimus! :))

    AtsakytiPanaikinti