05 vasario 2015

VASARIO IŠŠŪKIS: 5 diena. Nuotrauka kuri pakelia mano nuotaiką ir padaro mane laimingą


Negaliu patikėti, kad jau vasario penktoji diena, kaip greit lekia laikas! Ir šiandien mano užduotis - parodyti jums, kokia nuotrauka pakelia mano nuotaiką.
Norėdama atlikti šią užduotį, atsidariau savo turimas nuotraukas (didžiąją dalį jų laikau kompiuteryje, o gaila, nes labai mėgstu tikras, apčiuopiamas...) ir pasinėriau į jų peržiūrėjimą. Tai buvo lyg priminimas, kokia aš laiminga, kad buvo tiek daug nuostabių praėjusių akimirkų, tiek nuostabių žmonių, tiek nesuvaidinto, nuoširdaus juoko, šypsenų, apsikabinimų... Tiesą pasakius, pažiūrėjusi į bet kurią iš tų nuotraukų imu šypsotis ir dar kartą prisimenu, kiek daug gėrio mane supa. Bet nenorėjau šiandien čia dėti tokios nuotraukos, kur yra man brangūs žmonės - kažkaip nesinori čia jų viešinti, tad tas akimirkas pasiliksiu sau. O jums parodysiu ne ką mažiau nuotaiką pakeliančią ir visada mane prajuokinančią nuotrauką!


Susipažinkit: mano mielas, besišypsantis šunelis, vardu Mūza! Nuotrauka nekokybiška ir išplaukus, bet man nesvarbu, vistiek šitą nuotrauką labai labai mėgstu, kaip galėčiau liūdėti žiūrėdama į tokį mielą snukelį? :)

Ir nusižengsiu taisyklėms, nuotrauka turėjo būti tik viena, bet įdėsiu dar porą...






Aš jau šypsausi. O jūs?

3 komentarai:

  1. Kokia miela Mūza :) O akys tokios truputį išdykusios, turbūt kartais prikrečia kokių išdaigų? :) PS: Šypsausi ir aš :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Smagu, kad sukėlė šypseną :) oii, ji tikrai išdykelė, bet be galo miela, iškrėtusi kokią šunybę visada susigėsta ir nuleidus uodegą ateina atsiprašyti :D

      Panaikinti
  2. Koks mielas siuniukas ;)))
    http://www.aureliabu.lt/

    AtsakytiPanaikinti