04 vasario 2015

VASARIO IŠŠŪKIS: 4 diena. Dalykas, kurį dauguma yra darę, o aš ne.

Šios dienos VASARIO IŠŠŪKIO įrašui reikėjo galvoje perkratyti daug dalykų, kad prisiminčiau, ko tokia aš esu nedariusi. Dauguma dalykų, atėjusių į galvą, asociavosi su vaikyste - niekada nešokinėjau į vandenį nuo tramplino, niekada nepersivertinėdavau žemyn galva ant metalinių karstyklių... Žodžiu, buvau atsargus vaikas. Tiesą pasakius, esu gan atsargi ir dabar, todėl galbūt jus nustebins dalykas, kurį dauguma yra darę, o aš ne.


Aš niekada nebuvau vandens parke! Nežinau, kaip jūsų aplinkoje, bet dauguma mano draugų (ką ten dauguma, turbūt visi iki vieno), didelė dalis giminių (net mama, ir ji buvo!) yra ten buvę, ir net ne po kartą ar du (žinoma, prie to labai prisidėjo faktas, kad vandens parką atidarė Vilniuje ir nereikia niekur toli važiuoti norint į jį nueiti). Iš pradžių visi apie įspūdžius pasakodavo labai entuziastingai - kaip čiuožė vienokiu ar kitokiu vamzdžiu, kaip apsivertė su guminiu plaustu, kaip pirtyje apsipylė lediniu vandeniu ar ne ledukais... Vėliau pasakojimai tapo nebe tokie entuziastingi ir pilni nuostabos, o labiau kaip įprastas dalykas - štai, ir vėl buvom vandens parke, nuveikėm tą ir tą, atsipalaidavom... O aš taip ir nepasiekiau tos pirmos nustebimo fazės, nes taip ir nenuėjau į vandens parką. Ką aš galiu pasakyti, nesu puiki plaukikė, niekada nemėgau baseinų, o mintis kažin kiek metrų čiuožti kažkokiais vamzdžiais vien tam, kad įkristum į vandenį ir turėtum iš jo kapanotis, manęs kažkodėl visai nežavi... Ir dar atrodo, kad būtinai padaryčiau kažką ne taip - čiuoždama nusitarkuočiau užpakalį, įkritusi į vandenį niekaip nesugebėčiau išnerti ir bandydama tai padaryti ką nors apspardyčiau, galiausiai išnėrusi nieko nematyčiau ir, ieškodama draugų ar pažįstamų veidų sutrukdyčiau po manęs čiuožusio žmogaus nusileidimą, jis užkristų ant manęs, vėl panirčiau, vėl negalėčiau išnirti ir viskas iš pradžių... Žinau, žinau, galit man sakyti, kad vandens parke nėra jau taip baisu, o gal net ir visai smagu, bet man ten nesinori, ir nors tu ką!

O ko niekada nesate darę jūs?

3 komentarai:

  1. aš bijau vandens, tai manęs nežavi visokios vandens pramogos. beeet mano Justas padovanojo su gimtadieniu bilietus į Vichy. Tai pirmą kartą leidausi čiuožynėmis. Maniau, kad mirsiu, deja...:D Man pirtys, džekuzi ir panašūs NEGILŪS dalykai - patys mėgstamiausi, bet kai nučiuožiau pirmą kartą, maniau, kad paskęsiu (iš to siaubo), o pasirodo vandens ten tik šiek tiek virš bambos :DDD Žodžiu...:D

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. O dieve, lyyygiai taip man visada būna, kad atrodo baisu, o iš tikrųjų nieko ten baisaus :D O džekuzi turbūt vienintelė vieta, kur man patinka būt, nuėjus į baseiną :D

      Panaikinti
  2. Aš taip pat niekada nesu buvusi vandens parke :D

    AtsakytiPanaikinti