03 vasario 2015

VASARIO IŠŠŪKIS: 3 diena. Ko labiausiai laukiu per ateinančius 12 mėnesių?

Trečioji VASARIO IŠŠŪKIO diena leido man šiek tiek pasvajoti... Ko aš laukiu per ateinančius dvylika mėnesių... Atrodo, ir labai daug, ir tuo pačiu - nieko. Kiekviena diena man yra graži ir prasminga, o ne tik žingsnelis kažko laukiant. Bet pabandysiu išskirti keletą dalykų, kurių laukiu (o gal greičiau ne laukiu, o tikiuosi) šiais metais.


~ Kelionių. Nesvarbu, ar į užsienį, ar į pajūrį - šiais metais labai noriu bent vienos kelionės, kurioje galėčiau atrasti kažką naujo, nuveikti tai, ko nespėju įsisukusi į kasdienę rutiną.

~ Gyvos muzikos. Norėčiau per ateinančius dvylika mėnesių nuvažiuoti bent į vieną muzikos festivalį ar savo mėgstamos grupės koncertą.

~ Vasaros atostogų, nes noriu per jas nuveikti ką nors naudingo - susirasti darbą, o gal nuo pagrindų pertvarkyti savo kambarį, o gal visiems trims mėnesiams išvažiuoti į sodą ir skaityti daug daug knygų... Žodžiu, labai noriu to laiko sau, kad galėčiau vienaip ar kitaip patobulėti.

~ Makiažo kursų, seniai norėjau juos lankyti ir kažkodėl nujaučiu, kad šiais metais tai padarysiu - nueisiu bent į trumpučius dienos kursus, nes noriu daugiau sužinoti apie tai, kas vis labiau tampa vienu iš pagrindinių mano hobių.

~ Sesijos. Gal tai keistai skamba, ypač todėl, kad viena ką tik pasibaigė, bet aš jau laukiu to meto, kai visi darbai, prie kurių dirbsim šį pusmetį, bus užbaigti ir teliks juos parodyti žiūrovams. Kad ir kaip sesijos išvargina, aš jas savotiškai mėgstu.

~ Vasario pabaigos, jos laukiu iš smalsumo, nes man jau dabar įdomu, ar man pavyks įveikti šį iššūkį ir rašyti kasdien...

Tokie mano pasvajojimai ateinantiems dvylikai mėnesių. Iš tiesų, 2015-ieji man gan keisti metai - jų pradžioje nesirašiau jokių rezoliucijų ar ypatingų planų, kuriuos turiu įvykdyti, neplanavau jokių kelionių ar gyvenimo kryptį keičiančių sprendimų, neplanuoju ir dabar, tiesiog priimu šiuos metus tokius, kokie jie man bus, o tikiuosi, kad bus geri ir pilni įspūdžių, gerų akimirkų ir naujų atradimų.

O ko laukiate jūs?

4 komentarai:

  1. Oooo.. visai pamiršau kaip norėčiau į muzikos festivalį ;)) O 3 mėnesių knygų skaitymo, deja, bet sau leisti nebegaliu :(

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Et, UK tikrai patys geriausi festivaliai būna, gal ne šiemet, bet tikrai kažkada ten nulėksiu :) Ši vasara ir man paskutinė, kada tik studijuoju, paskui jau prasidės darbų paieškos ir "suaugėliškas" gyvenimas... Bet kažkaip jau šią vasarą norėtųsi man ne tik pailsėti, bet ir padirbėti :)

      Panaikinti
  2. Jei taip atvirai, tai kartais ir man sesijos patinka :) Vien jau dėl to, kad tai itin produktyvus metas. Tiesa, gero muzikos festivalio, kelionių ir makiažo kursų taip pat neatsisakyčiau :D

    Kosmetikos užrašai

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Būtent! Kartais atrodo, kad per sesijas išmokstu dvigubai daugiau, nei per visą semestrą :D

      Panaikinti