27 vasario 2015

VASARIO IŠŠŪKIS: 27 diena. 3 savybės manyje, kurios man patinka


Negaliu patikėti, kad ja priešpaskutinė vasario diena, ir šis iššūkis jau eina į pabaigą... Šiandien turiu įvardinti tris savo savybes, kurios man patinka. Esu gan savikritiška, tad tai padaryti nebuvo lengva, bet štai, ką galiausiai sumąsčiau:
  1.  Užsispyrimas. Jei turiu kažkokį tikslą, tai galiu nemiegoti per naktis, kad tik jo pasiekčiau. Gaila, kad tie tikslai dažniausiai būna ne itin naudingi, pavyzdžiui, suverti papuošalą iš karoliukų su kokiu itin fancy raštu. O tokiems dalykams kaip mokymasis kasdien arba sportas, kažkodėl mano užsispyrimas neveikia, žodžiu, jis išrankus ir nuo manęs nepriklausantis :D
  2. Taktiškumas. Aš esu toks žmogus, kuris niekada neleptėls kokios nemandagios frazės ne vietoje. Už šią savybę turiu dėkoti savo tėvams, kad mane taip išauklėjo. Aišku, kartais yra ir trūkumų - nutyliu kai kuriuos klausimus, nes atrodo, kad nemandagu klausti vieno ar kito dalyko (niekada neklausiu mažai pažįstamų žmonių apie jų atlyginimą, religiją, politines pažiūras bei antrąją pusę), nors iš tiesų žmogus gal mielai į juos atsakytų; taip pat dažnai pasilaikau savo nuomonę, jei man atrodo, kad žmogus dėl jos gali įsižeisti ar pasijusti nepatogiai.
  3. Kūrybiškumas. Ši savybė turbūt dažniausiai padeda man išsisukti iš įvairių situacijų, o ir šiaip gerina mano kasdienybę, nes vis prisigalvoju sau kokios kūrybinės veiklos ir niekad nebūna nuobodu.
O už ką save mylite jūs?

2 komentarai:

  1. Nice blog, follow me and i Follow you back! Kisses

    AtsakytiPanaikinti
  2. Labai pozityvus įrašas :) o man 3 savybes surasti sunku, kurias norėčiau išskirti :) smagiau paklausti artimų žmonių ką jie mato manyje.


    Makeup Demon blog
    Makeup Demon Bloglovin
    Makeup Demon FB page

    AtsakytiPanaikinti