25 vasario 2015

VASARIO IŠŠŪKIS: 25 diena. Mano mėgstamiausia parduotuvė.


Galvojau, kokią parduotuvę galėčiau pavadinti mėgstamiausia, rodos, tokios kaip ir neturiu, nes man patinka įvairių firmų drabužiai bei kosmetika. Galiausiai sumąsčiau, kad savo mėgstamiausia parduotuve turbūt galėčiau pavadinti "Humaną"  - nes tik joje galima rasti pačių įvairiausių firmų ir stilių drabužių; įsigyti naujus (su etikete!) Michael Kors marškinius už 4 eurus; o tuo pačiu ir prisidėti prie saikingo vartojimo ir drabužių prikėlimo antram gyvenimui bei prie paramos skurstantiems. Todėl drąsiai galiu sakyti, kad antrų rankų parduotuvės man tikrai labai patinka - mėgstu atrasti "perliukų", bei įsigyti kažką pigiau ir žinoti, kad pratęsiu drabužio gyvenimą. Be to, turėdama man netinkančių ar nebenešiojamų drabužių pati visada stengiuosi jų neišmesti o atiduoti labdarai arba perdirbimui.

O kokia jūsų nuomonė apie apsipirkinėjimą antrų rankų parduotuvėse?

4 komentarai:

  1. Man patinka antru ranku parduotuves! Nesilankau ten daznai, bet kartais uzeina noras bandyt pasikuisti ir atrasti taip vadinamu perliuku, labai apsidziaugiu, kai pavyksta, o jei tenka iseiti tusciomis, nusivylusi jau istipenu lauk :)) As taip pat niekuomet nemetu drabuziu lauk, mano nebenesiojami visuomet randa kitus seimininkus.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Aš kažkaip pastebėjau, lad tų perliukų humanoj net dažniau randu, nei visokiose fancy parduotuvėse ;D

      Panaikinti
  2. As esu labai uz saikinga vartojima. Del to pirkti is Humanos ar Vinted man buvo labai iprastas dalykas (kol gyvenau LT). Ir tai visiskai nesusije su drabuziu kaina, bet mane zavi faktas, kad prisidesiu prie gamtos apsaugos. Del to paties dalyko neismetu neisnaudotos kosmetikos. Turiu tik tiek, kiek reikia. O jei nereikia, randu kam reikia :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Šaunu, aš labai už tokį požiūrį :) Pati irgi stengiuosi, kad tiek spinta, tiek kosmetinė talpintų tik tai, kas išties naudojama :)

      Panaikinti