24 vasario 2015

VASARIO IŠŠŪKIS: 24 diena. 5 dalykai iš mano svajonių sąrašo






Šios dienos tema man labai patinka - kartais taip gera pasvajoti, o kaip sakoma, svajonės turi tokią gerą savybę - jos pildosi! Taigi,, atskleisiu jums penkis dalykus iš savo svajonių sąrašo:


  1.  Keliems metams išvykti pagyventi į užsienį. Pabaigusi studijas nenoriu iškart pereiti prie schemos darbas-namai-šeima-vaikai-anūkai, noriu ent truputį pakeliauti po pasaulį, išmokti naują kalbą, susipažinti su kitos šalies kultūra. Manau, tokia patirtis visada labai subrandina žmogų.
  2. Baigti makiažo bei manikiūro kursus. Šį norą jau minėjau kažkuriame kitame įraše, bet išties labai norėčiau pasigilinti į tą grožio pasaulį, kuris mane taip žavi.
  3. Studijuoti antrą specialybę. Žinau, kad taip nenutiks iškart baigus mokslus, gal kažkada po daug metų, bet labai norėčiau studijuoti dar ir antrą specialybę (greičiausiai, psichologiją, nes ji labai mane traukia) - man labai patinka mokytis, gilintis į kažkokią sritį, tad norėčiau įgyti dar daugiau žinių ir patirties.
  4. Įsigyti savo būstą. Ši svajonė taip pat greičiausiai neišsipildys itin greit, bet jau jaučiu poreikį ir norą turėti savo būstą, kuris atitiktų mano poreikius, kuriame galėčiau įvesti savo tvarką.
  5. Atsiauginti natūralią plaukų spalvą arba bent jau pagerinti plaukų būklę, ir tada nusidažyti juos vientisa spalva.

Taigi, tokios mano svajonės - gan paprastos ir tikrai įgyvendinamos, tad belieka jų siekti. O apie ką svajojate jūs?

5 komentarai:

  1. Mano labai panasus norai :) Galvoju kazka naujo pradeti mokytis kai pabaigsiu savo sriti :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Del keliavimo, tai Zivile tik pirmyn, metu pertrauka nieko blogo nepadarys, bet atnes tiek daug naujos patirties ir ispudziu!! Is tiesu, labai grazios tavo svajones!! Drasos, motyvacijos ir sekmes jas igyvendinant!! ;))

    AtsakytiPanaikinti
  3. Atrodo, lyg aš būčiau surašiusi savo norus :)) Sėkmės įgyvendinant savo svajones!

    AtsakytiPanaikinti
  4. Lai pildosi svajonės... :)

    AtsakytiPanaikinti
  5. Ačiū visoms už nuostabbius žodžius, galiu tik palinkėti, kad ir jūsų visos svajonės pildytųsi ir nepritrūktų užsispyrimo atkakliai jų siekti :))

    AtsakytiPanaikinti