23 vasario 2015

VASARIO IŠŠŪKIS: 23 diena. Mano mėgstamiausias TV šou.

Aš laaabai mėgstu serialus, dalį jų žiūriu viena, kitus žiūrim kartu su vaikinu... Jei reikėtų išrinkti visų laikų mėgstamiausią, net nežinau, ką pasirinkčiau, nes dauguma mano mėgstamų serialų yra labai skirtingų žanrų (atsiprašau už tai, kad serialų pavadinimus rašysiu angliškai, tiesiog daugumą jų žiūriu šia kalba, todėl net nežinau, kaip jų pavadinimai išversti į lietuvių kalbą):

  • Komedijos. "How I Met Your Mother" man visada buvo geriausias iš šio žanro (tikiu, kad daug kas manęs nesupras, bet man jis geresnis už "Friends", gal todėl, kad pastarųjų labai nemėgau vaikystėje ir visada perjungdavau kanalą... Todėl niekada nesuprantu, kai  kiti pasakoja, kad matė visus "Friends" sezonus po kelis kartus), visada nekantriai laukdavau pasirodant naujų serijų. Tiesa, kaip ir daugelį, mane labai nuvylė šio serialo pabaiga,  kuri buvo visiškai iškritusi iš konteksto. Taip pat iš šio žanro man patiko "New Girl" (kurį kažkodėl nustojau žiūrėti... reikės vėl pradėti), "Awkward" (nors turbūt jau turėčiau būti praaugusi tokius serialus, kurie sukasi apie mokyklinį gyvenimą, bet šį laaabai mėgstu) o kalbant apie senesnius serialus - klasika tapęs "Married with Children", "Bewitched", "I dream of Jeannie" (gal pamenat, apie džinę, kuri gyveno tokiame gražiame rožiniame butelyje...), taip pat vaikystės mėgstamiausias serialas "Sabrina, the Teenage Witch". Taip pat labai mėgstu porą rusiškų serialų - "Rezidentai" (apie visiškai nučiuožusius būsimuosius daktarus) ir "Auklė".
  • Fantastiniai. "Touch" (apie berniuką, turintį galių suvokti ryšius tarp paskirų objektų, ir taip numatyti ateitį bei praeitį), "Terra Nova", jis truko tik vieną sezoną ir nebebuvo pratęstas, o gaila, nes man visai patiko. "Orphan Black" - apie žmonių klonavimą, labai įdomus tai, kad aktorei teko persikūnyti į daugybę skirtingų personažų, pakeisti akcentą... "Game of Thrones", jam pristatymo turbūt nereikia, vienas iš visų laikų geriausių serialų, įspūdingas tiek siužeto, tiek pateikimo prasme. Tiesa, prireikė kiek laiko kol įsivažiavau, nes iš pradžių buvo sunku sugaudyti visus personažus ir jų santykiu."Drop Dead, Diva" (šį galima įtraukti ir prie komedijų), apie fyfutę, kuri miršta, o danguje apgauna angelą ir paspaudžia mygtuką, kad ją gražintų į žemę, bet yra gražinama į kitą - apkūnios teisininkės - kūną. "Bates Motel" - veiksmas vyksta prieš filmo "The Shining" siužetą.
  • Realybės šou. "America's Next Top Model" bei "Project Runway" yra vieni mėgstamiausių mano serialų, mačiau bene visus jų sezonus.
  • Dramos. "House M.D." - pamenu, kai jį rodydavo trečiadieniais - su mama visada pasiruošdavom kokių skanumynų, tai spragėsių, tai vaisių arba pieno ir ledų kokteilį, ir dviese žiūrėdavom. Net nostalgija suėmė :) "Grey's Anatomy" taip pat patiko, bet kažkuriuo metu pasimečiaau ir paskui jau nebeatsekiau, ką mačiau, o ko ne. "Masters of Sex" - nors pavadinimas skamba labai pikantiškai, šis serialas labiau apie žmonių socialinius, o ne fizinius santykius ir yra tikrai įdomus ir vertas dėmesio.
  • Paaugliški. Aišku, tai nėra kategorija, bet į ją sumetu visus tokius serialus kaip "Pretty Little Liars" (kurio pirmi du sezonai man laaabai patiko, o po to kažkaip nusivažiavo), bei "Vampire Diaries" ir "Glee" (aapie kuriuos galiu pasakyti lygiai tą patį - geriausi pirmi du sezonai, o paskui jau nieko naujo).
  • Animaciniai. Žinoma, "The Simpsons"! Jei atrandu nematytą seriją, laaaaabai nustembu.

Turbūt po šio serialų sąrašo galvojte, kad nieko daugiau neveikiu, tik juos ir žiūriu :) Bet taip tikrai nėra, nežiūriu jų visų iš karto, kai kuriuos mėgau vaikystėje ar ankstyvoje paauglystėje, kartais užeina vieno ar kito serialo "periodas", nieada nežiūriu daugiau kaip trijų serialų vienu metu.

Tiesa, suprantu, kad šios dienos užduotis įvardinti savo mėgstamiausią TV šou, tačiau pamaniau, kad gal šis mano sąrašas pravers nuobodžiaujantiems ir nežinantiems, ką žiūrėti. O dabar pristatau serialą, kurį šiuo metu žiūriu dažniausiai, jau įpusėjau jo dešimtąjį sezoną ir man vis dar nepabodo (o tai geras ženklas). Tai "Supernatural" - serialas apie du brolius, kurie nuolat kelyje, nes jų darbas - apsaugoti žmones nuo vaiduoklių, demonų ir kitų pabaisų. Kiekviena serija nustebina (buvo net tokių monstrų, kaip dantukų fėja, atgijęs pliušinis meškutis, įvairios deivės ir dievai), puikūs aktoriai ir smagūs juokeliai garantuoja, jog bus įdomu! Tai turbūt vienintelis sezonas, kurio VISI sezonai man patiko ir visuose juose buvo pakankamai veiksmo - nuo vampyrų klano medžiojimo, iki apokalipsės, bandymo uždaryti pragarą, pagrindinių herojų mirties ir atgimimo... Bet nebepasakoju, pažiūrėkit ir užsikabinkit patys!


4 komentarai:

  1. As irgi turiu daug megstamu serialu, kai pradedu vardinti, buna, kad uzklausia, ar daugiau nieko neveikiu ir tik serialus ziuriu :))) na bet gi ne viska iskart ziurim, kaip kiti nesupranta to, nors tu ka :))) as su draugu pradejau ziureti vieninteli seriala kartu tai House of Cards, tikrai idomus serialas su Kevin Spacey, kuris labai uzkabino.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Aha, man irgi kartais žmonės taip sako ;D bet vakare po vieną-dvi serijas, taip ir gaunasi.. ;D Reikės pažiūrėt tą House of Cards, gal patiks, o tai sunku surasti tokį serialą, kuris ir vaikinui būtų įdomus :)

      Panaikinti
  2. Radau nemažai serialų, kuriuos žiūriu ir aš :) Kartais, kai pradedu skaičiuoti, kiek jų žiūriu, pasidaro nejauku, nes atrodo, kad daugiau niekam ir nebelieka vietos, tik serialams :)) Kažkada buvau taip "užsikabinusi" su "How I Met Your Mother", kad net teko priverstinai mesti jį žiūrėti, nes buvau priklausoma :D

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Aš šį straipsnį irgi kai parašiau, tai net susigėdau, tikrai žiauriai daug atrodo ;D Och, aš tikiu, HIMYM tobulas :D bet taip ir metei visam laikui, ar tik apribojai žiūrėjimą? :D aš tai pamenu, kažkurią vasarą, kai buvo laaabai karšta ir neįmanoma eit į lauką, su draugu sėdėjom namie, valgėm ledus ir per dieną sužiūrėjom visą"Awkward" sezoną, tai buvo truputį bloga ;D

      Panaikinti